היכונו לעצור את הזמן – הפתרון המהפכני שמשפר את איכות עור הפנים ועוצר את תהליך ההזדקנות

אתם מביטים במראה ורואים שעור הפנים אינו גמיש ומוצק כמו שהיה בעבר? לו רק הייתם יכולים להחזיר את גלגלי הזמן לאחור ולהראות צעירים יותר…

אנחנו פה כדי לגלות לכם כי כיום, בזכות פתרון מהפכני אפשר לעצור את הזמן ללא ניתוח! Sculptra מפתיע את העולם עם חומר הזרקה מהפכני –ביוסטימולטור (Biostimulator) המכיל מיקרו חלקיקים של (Poly-L-Lactic Acid) PLLA המעודד ייצור מחודש של הקולגן בגוף, ומשפר את מראה הפנים בתהליך טבעי והדרגתי של מספר חודשים. והתוצאות? פשוט מדהימות.

נשים וגברים רבים שהתנסו בטיפול שמחים להביט שוב במראה ולראות במקום עור פנים מתבגר, יבש ומחורץ –  עור פנים מתוח, ללא קמטים וצעיר יותר. כל זאת מתרחש ללא צורך בהליך מסובך, אלא באמצעות הזרקה של חומר המעודד ייצור טבעי של קולגן בגוף.

עם השנים, העור מזדקן ומאבד קולגן, בכל שנה כמות הקולגן בגופנו פוחתת ב1%.
ירידה בייצור הקולגן גורמת לעור להראות מבוגר, מקומט ולא חיוני כמו פעם – ייצור מחודש של סיבי קולגן למעשה עוצר את תהליך ההזדקנות ומקנה לעור מראה צעיר ומוצק יותר לאורך זמן. זהו העידן החדש של האסתטיקה הרפואית והטיפול המהפכני שבאמת עוצר את הזדקנות העור!

הטכנולוגיה הייחודית שעושה את ההבדל
לאורך העשורים האחרונים ניתן היה להשתמש במגוון מוצרי הזרקה שמטרתם להחליק את העור ולטפל בקמטים. אך, בעוד המוצרים האחרים מטפלים אך ורק בתסמיני הזדקנות העור, Sculptra משפר את הגורמים האחראים לתהליכי ההתבגרות בעור. כיצד? הוא מעודד יצירה של סיבי קולגן חדשים בשכבת הדרמיס של העור ומסייע למיצוקו.

הקולגן הוא חלבון המצוי בשכבת הדרמיס העמוקה של העור ומיוצר באופן טבעי בגוף בגיל צעיר, אך כאשר מתבגרים הייצור שלו פוחת. חלבון זה מקנה לעור יציבות ועוזר לתפקוד סיבי האלסטין והחומצה ההיאלורנית הטבעית שלנו. הקולגן גם עוזר בשמירה על יציבות העור ובמקביל שומר עליו חלק ועשיר בלחות.

בעקבות הטיפול ב-Sculptra  מתחיל תהליך ייצור סיבי קולגן המשקם את עור הפנים, באמצעות תהליך דלקתי הדרגתי ומבוקר של מספר חודשים. Sculptra מטפל בבעיה מבפנים, משקם את התמיכה המבנית של העור שאבדה עם השנים ולא מטפל רק בסימפטומים. לכן התוצאות הן טבעיות ונראות לעין למשך 25 חודשים לפחות לאחר הטיפול האחרון.

הליך פשוט ותוצאות זוהרות
טיפולי Sculptra מתבצעים באמצעות הזרקה מקומית, בדומה לחומרים מוזרקים אחרים המשמשים למילוי קמטי הפנים. בניגוד לתכשירים אחרים כגון חומצה היאלורונית וחומרי מילוי מבוססי קלציום המוזרקים ישירות לקמט הבעייתי – Sculptra מוזרק בבקרה בחלק האמצעי של הפנים ויוצר מרקם אחיד, חלק וצעיר.

תוכלו להיות בטוחים כי השילוב של עבודה והתמדה על מילוי הקמטים והנפחים, והשפעה על ייצור הקולגן לטווח הארוך תאפשר לכם ליהנות מהתוצאות לאורך זמן!

 

תוצאה טבעית ומרעננת הנשמרת לאורך זמן
עם טיפולי Sculptra תוכלו לראות כיצד הקמטוטים הקטנים בעור הפנים שלכם יטושטשו, תוכלו להרגיש בשיפור משמעותי במרקם העור ותוכלו להבחין בחזרה של נפחים שאבדו עם השנים.
הטיפולים מאפשרים לכם לחזור ולהיראות כמו בעבר באמצעות החזרת הנפח ללחיים, החזרת האלסטיות ומתיחת עור הפנים למראה משופר וצעיר.
אין ספק שבעקבות הטיפולים, החברים ובני המשפחה יראו את השינוי, אך הוא יהיה כה טבעי שלא ניתן יהיה לגלות שעברתם הליך כלשהו.
מסתבר שאפשר להחזיר את גלגלי הזמן לאחור וליהנות ממראה צעיר יותר, בטיפולים קצרים ללא כל ניתוח! העניקו לעצמכם את המתנה הזו ותעצרו את הזמן. הפנים שלכם יודו לכם!

 

הצטרפו למיליוני מטופלים בעולם שכבר לוקחים חלק במהפכה!
לקבלת מידע נוסף על
SCULPTRA ולרשימת המרפאות היכנסו>>