היום שאחרי

בחורה עם מחשב נייד

20140620_105102 (2)

הרגע המיוחל לו חיכינו הגיע. הרגע שבו המונדיאל יגמר והשעבוד למסך הירוק עם האנשים הקטנים שמתרוצצים אחרי הכדור יסתיים.
אחרי שהיה לנו זמן לעצמנו, להפוך למלכות יופי (כי הרבה זמן רצינו לטפח את עצמנו ופשוט לא היה לנו זמן…), לעשות ערבי בנות פרועים ;-), ואפילו לקחת חלק בצפייה במונדיאל; הגיע השקט (לצערנו רק של המשחקים ולא של הטילים 🙁 ).

אז מה עושים עכשיו????

תחושת הקלה וריקנות עוטפת אותנו. המונדיאל הזה שכל כך פחדנו ממנו והתרגשנו לקראתו בו זמנית, השאיר אחריו חור שחור.
בשבוע האחרון, הוא אפילו הפך להיות המפלט מהטילים, מהמצב הבטחוני ומהתסכול הקיומי שכולנו נשחשפנו אליו.זה היה המקום שלנו להוציא תסכול, לצחוק, לבכות ובעיקר להיות ביחד.

מאחר ופעילויות בחוץ כיום או בוטלו או שפחות מומלצות, להלן הטיפים שלי לעבור את היום שאחרי:

1. סרטים- צפייה משותפת של בני הזוג משאירה את הפעילות הביתית מול הטלויזיה ולא יוצרת שינוי דרסטי, שעשוי ליצור תחושת שיעמום.
2. פעילות יצירה- זה הזמן להפנות את תשומת ליבנו למה אפשר לעשות ואולי למחזר. אם זה לשפץ בגדים ישנים, להכין תכשיטים, לסרוג, לעשות יצירות מחומרים שונים כגון: בקבוקי פלסטיק, פקקי שעם, שקיות ועוד.
3. לבשל- מי מאתנו רצתה להכין תמיד מעדנים למשפחתה, אבל במרוץ האינסופי של החיים, למי יש באמת את הפנאי. אז עכשיו יש. זו הזדמנות מצויינת לארוחות זוגיות ומשפחתיות משודרגות, שרק ישאירו טעם של עוד וישמרו על הכייף (שבימים טרופים אלו כל כך חשוב לשמר).
4. מפגשים עם חברים- אז אולי כבר אין צפיה משותפת עם חברים בבר או באחד הבתים, אבל עדיין אפשר ליזום מפגשים סביב ארוחה טובה, סרט טוב או סתם לשתות משהו ביחד….

אז מה את הולכת לעשות היום?

XOXO
אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)