הטרטור של רב קו

כיצד מצליח שירות פשוט כמו רק קו לטרטר אותי?

בחורה עם מחשב נייד

ובהמשך הקיטורים שלי בנושאי צרכנות, העיקר שאני מרגישה טוב.

המציאו פטנט באמת טוב, רב קו – כרטיס נטען לנסיעה  באוטובוסים וברכבת. מטעינים את הכרטיס בסכום שבוחרים, ומקבלים הטבה של 25%. באזור גוש דן, יש אפשרות להחליף אוטובוסים במשך 90 דקות ללא תשלום נוסף.

אז למה הפולניה הזאת מקטרת? כבר נותנים לה את כל הטוב הזה, ובכל זאת יש לה טענות?

התשובה היא שכמו בהרבה שירותים שמקבלים, יש אליה וקוץ בה.

הכרטיס המונפק מתאים רק לאוטובוסים, ולא ניתן להשתמש בו גם ברכבות. רוצים ליהנות גם משירותי הכרטיס בנסיעות ברכבת, נא להתכבד ולהגיע למשרדי חברות האוטובוסים כדי שיוסיפו לכרטיס את אפשרות הנסיעה ברכבת.

כלומר, עוד טרטור מבית היוצר של חברות התחבורה.

מה לעשות אבל אין לי שום סיבה לעבור בתחנה המרכזית בתל אביב, או בתחנת הרכבת – הם לא נמצאים במסלול הנסיעות שלי. זה לא מעניין את נותני השירות, רוצה ליהנות מהנחה גם ברכבת, תקדישי זמן ומאמץ להגיע למשרדים, לעמוד בתור ולקבל שירות, שבעצם היה צריך להינתן כבר במעמד הנפקת הכרטיס.