בעודי מתענגת על הקפה של הבוקר, הטלפון צלצל.
בוקר טוב – אמרתי
היי, מה העניינים? – שאל קול לא מוכר
עם מי אני מדברת – שאלתי ומיד הגיע הסבר ארוך של נציגת "סלקום" על כמה כדאי לי להצטרף למבצע של…..
בקושי הצלחתי להשחיל משפט בו באיפוק רב אמרתי שאני לא מעוניינת.
השיחה הסתיימה ב- סבבה, טוב אז ביי מותק!
נשארתי עם פה פעור, המומה וכואבת. לאן הגענו? לאן נעלמו כללי ההתנהגות של חלק מהדור הצעיר, ובעיקר לאן נעלמה אחריותה של חברה כמו חברת "סלקום" לבחור ולהעסיק עובדים שיכולים לייצג את החברה וכמובן לכבד את הלקוחות.
ממתי אכפת לנציגת מכירות "מה העניינים" אצלי, ממתי הפכתי להיות ה"מותק" של הנציגה או של "סלקום"?
את כל זה עוד יכולתי לספוג לו קרה הדבר פעם אחת אך שיחות כאלה ודומות לה מטרידות אותי לפחות פעם בשבוע. חברות התקשורת "סלקום", "הוט" ו"יס" לא קולטות את התשובה "אני לא מעוניינת".
תוך כדי התחרות בניהן והרצון לכבוש עוד ועוד לקוחות, הן מאבדות את גבול הטעם הטוב והופכות למטרד.
אנחנו מדברים בלי סוף על הטרדות מיניות, כל מחמאה וכול חיזור הפכו להטרדה וקצת שכחנו שיש הטרדות מסוג אחר שגם בהם צריך לטפל.
מישהו יודעה מה עושים עם התופעה הזאת?