החלום שלי להגיע לכל אחד בעולם ולהעניק לו מתנה

חלום מופרך? גדול מדי? לא יודעת. רק יודעת שיש לי סיבוב אחד בחיים האלה ואם כבר נלחמתי עליהם, אחיה אותם בצורה היעילה ביותר, תוך כדי תרומה שלי לעולם כולו

פוסט זה הוא  מכתב ללקוח החלומות שלי- מייסד TED 

כריס אנדרסון שלום,

אקדים ואכתוב שכמגשים חלומות סידרתי, מסתבר שגם החלום שלי תלוי בידייך.

כשהילדה שלי בת ה-9 חלמה במשך כמה שנים שיהיה לה לפחות אח אחד או אחות שיגדלו איתה, בזמן שאני כבר הבנתי שאין ביכולתי הבריאותית להגשים לה אותו, החלום היה נראה מופרך לחלוטין. ואז הופתעתי שכנגד כל הסיכויים, האמצעים והאפשרויות שהיו ברשותי, אני יכולה להגשים לה את החלום. זה קרה, לא על רגל אחת, לפני שנה וחמישה חודשים ליה שלי קיבלה אחות במתנה בהליך פונדקאות מורכב ושמה שיה- מתנת האל.

ליה חובקת את אחותה החדשה שיה
חלום גדול שהתגשם

מסתבר שחלומות כנראה נועדו שנגשים אותם וביחוד שבהגשמה יש תוצאה מועילה, הן לאדם עצמו והן לעולם כולו. ומכאן, הגשמת החלום שלי שתלויה בך, כנראה תהיה מועילה לעולם כולו או לפחות לרבים ממנו.

אז מה אני רוצה שתדע עליי?

בעיצומם של חיים ורודים שכאלה, צעירה בת 24 שרק נישאה לבחיר ליבה, ילדה את בתה והחלה לעכל את היותה אמא. כשהחיים הלכו לפי הספר ושום דבר לא הכין אותי, הצעירה, לקבל את בשורת האיוב שבגופי גודל לו סרטן. כשהחיים סביבי המשיכו, אצלי הזמן עצר מלכת ואז החלטתי לצאת למלחמה עיקשת על הבריאות שלי, תוך כדי שמירה על מצב נפשי מאוזן, תוך כדי טיפול בתינוקת הקטנה ותוך כדי ניהול חיים ושיגרה. וכך במשך 9 שנים הרמתי את עצמי כל פעם מחדש. כשהסרטן חזר 4 פעמים במוח ונאלצתי לעבור ניתוחי ראש ולהתמודד עם שינויים פיזיים ונפשיים, בחרתי בחיים פעם אחר פעם!!!

צברתי לאורך השנים כלים להתמודדות עם כל רגע של משבר, הבנתי כבר לבד מה עליי לעשות ואיך עליי לנהוג.
מתוך פתיחות לסיפור, שיתפתי לאורך הדרך ברשתות החברתיות ובכל מקום אפשרי וקיבלתי פידבקים רבים שאני מעבירה השראה גדולה עבור אנשים אחרים להתמודדות עם משברים בחייהם.

מכאן, הבנתי שזה כנראה הייעוד שלי ואם מכורח הנסיבות למדתי כל כך הרבה, למה שלא אעביר זאת הלאה? הרי זה כלים שכל אחד חייב אותם.
היום אני מרצה את ההרצאה שלי "להנהיג את חיי" בארגונים ומתנסים על צמיחה מתוך משבר, מעבירה את התובנות שלי מהדרך ובעיקר עונה לשאלה איך מהמקום הכי נמוך אפשר לצמוח מעלה מעלה.

מעניקה כלים בהרצאה "להנהיג את חיי"
מעניקה כלים בהרצאה "להנהיג את חיי"

אז למה אני פונה אלייך?
לך יש את הכוח לאפשר לי ב-18 דקות של הרצאת TED להעביר מסר חשוב לעולם, כלים רבים שאותם לוקחים לכל החיים. זה לא מדע ולא ידע הנלמד באוניברסיטאות המובחרות ביותר, זה ילומד, אם תאפשר, ע"י צעירה אחת שכנראה מבינה את החיים קצת יותר מדי.
18 דקות שאנשים יכניסו אותם לאחד התאים שלהם בראש לכל חייהם.

חלום מופרך? גדול מדי? לא יודעת.
רק יודעת שיש לי סיבוב אחד בחיים האלה ואם כבר נלחמתי עליהם, אחיה אותם בצורה היעילה ביותר, תוך כדי תרומה שלי לעולם כולו.

בתקווה להגשמה ,
תודה והערכה גדולה, איה.