החלום ושברו

מקבלת משימת חלום ואני בכלל בשברו, מרימה את הראש וצועקת את החלום

ביום שני לפני עשרה  ימים קיבלנו את משימת החלום, באינטונציה הייחודית של קרין היא ביקשה שנעוף על החלום שלנו, הבטיחה שעם החלומות האלו קרו דברים מדהימים.

אני נוכחת בגופי נפקדת בנשמתי באותו זמן, חושבת העל איזה חלום לעזאזל אכתוב, הרי ביציאה במשרד הבוס האהוב שלי בישר על סופה של תקופה וקביעת ישיבת חברה למחרת היום, פגישה שתבשר ל15 אנשים על פיטוריהם.

במזל גדול החברים יודעים שאני בקורס, אבל לא חסים ושולחים הודעות ואני בלקוניות לא אופיינית כותבת להם מספר מילים קצרות ושומרת על פאסון, החלום ושברו.

balloons-892806_960_720

והנה אני חוזרת למשימה ומבינה שלא אוכל להוציא אותה לפועל, מאכזבת ומאוכזבת הבנתי בנקודת הזמן הזו החלום לא יכול להיות מאולץ, מומצא ובטח תלוי דד-ליין.

נשברת

הקרקע נשמטה מתחת לרגליי, כן ידעתי שבחרתי בסטארט אפ, אבל עדיין האמנתי שלי זה לא יקרה, הבכי לא מפסיק, החרדות משתלטות ובמקביל מנסה להכיל ולהישאר בשליטה, הבנתי שזה גדול עליי, חייבת לשחרר,מתפרקת בוחרת לתת לעצמי רגע ספייס מכל דבר שניתן.

חיפוש עבודה

ציון אמר לי מיטל חפשי עבודה, את כ"כ מוכשרת, את נשמה יחטפו אותך , אני אמליץ עלייך לכל אחד ואני עונה לו צייון בא לי בכלל להיבלע, שם מתחת לספה  האהובה בחדר של טל ושלו.

יועצת קריירה

משקיעה בעצמי והולכת למלאך נירית , ממוטטת ומרוקנת בחמש שעות נכנסת לי ללב גורמת לי לזקוף קומה.

קורות חיים

כותבת לכל מנהלת קבוצת פייסבוק עימה אני בקשר, כן כנראה אני טובה ביצירת קשרים כי הן ישר מרימות לי, לינקדאין, טלפונים, אול גובס ויאללה יוצאים לדרך ,מבינה שעכשיו אני עסוקה למכור את עצמי ולבחור לעצמי את הדרך.

ארבל 

במקום להינעל משחררת, מדברת והוא מוכיח לי עד כמה אחרי עשרים שנה כמעט אפשר לאהוב יותר ולראשונה מבטיח את העזרה, רק בשביל לחפש משרה שתאתגר אותי.

תהליך

תודה לאל מתקשרים ודברים קורים, הרגעים חלקם עדיין קשים, הדרך בעיצומה, אבל אני יכולה להתחיל להרים את הראש, אני מבינה מי אני ועל זה רוצה לכתוב.

נשמה 

היום יצאתי לפגוש את אמא שלי ואחותי , הלכנו לבקר את סבא שלי , צחקנו איתו, היינו רק אנחנו, קנינו הסתובבנו וכשחזרתי הביתה כתבתי לאחותי "הרגשתי שהנשמה שלי התמלאה" וכנראה שהנשמה מלאה, החלום יוצא החוצה בשטף של כתיבה.

סוף דבר

יובל אברמוביץ' אומר "תצעקו את החלומות שלכם" ואני צועקת אותו כעת

אני מיטל, יש לי עסק קטן ואני אוהבת אותו מאוד, אבל לעולם הוא יישאר קטן, אני מיטל ואני שכירה שנהנית מעשייתה.

זה החלום שלי בעצם אני רוצה למצוא עבודה מדהימה, מהר ולעוף על ולעבר התפקיד הבא שלי.

תחזיקו לי אצבעות

מיטל

red-631349_960_720