החיים בצבע

בחורה עם מחשב נייד

בשבועות האחרונים אני מקבלת לא מעט הזמנות לתצוגות והשקות לקראת אביב קיץ 2013. רובן של רשתות האופנה הגדולות ומעצבים. בין כל אלה קיבלתי הזמנה לארוע של טמבור. האינסטינקט הראשוני היה להשאיר את המייל בצד ולהמשיך הלאה. מה לי ולטמבור? באופן אישי אין לי שום גישה לצבע. הקירות בביתי צבועים לבן חיוור וכשהעזתי לחפות את אחד מקירות הסלון בטפט בצבע קרם עם עיטורים לבנים הרגשתי שחציתי גבולות עיצוביים. באופן די גורף אני מעדיפה את סביבת החיים שלי בצבעים רגועים ומרגיעים.

ובכל זאת צמד המילים "תצוגת אופנה" בלט לעיני מההזמנה. טמבור העלו רעיון מקורי לחשיפת מניפת הצבעים החדשה וטרנדים עדכניים ל 2013 בתצוגת אופנה. נשמע לי מסקרן מספיק ע"מ לאשר את ההזמנה ולהגיע.

בטמבור אורגנה תצוגה שלא היתה מביישת את חברות האופנה הגדולות. עבור התצוגה התקבצו מבכירי מעצבי האופנה בארץ ועיצבו בגדים ע"פ קטגוריות צבעים מובחנות.

גדעון אוברזון שבחר בצבע הצהוב התייחס לעיצוב עבור התצוגה של טמבור באותה רמת רצינות ואחריות כפי שהיה מעצב בעבור תצוגה בשבוע האופנה וברמת דיוק ומקוריות יוצאות דופן.

יוסף בחר בצבע לבן והציג דגמים אופיניים לו, מקוריים,עתידניים וברמת גימור גבוהה.

ירון מינקובסקי בחר בצבעים האופיניים לו כחול ואדום עבור סדרת שמלות ערב.

אפרת קליג בכתום וסגול ובחיתוכים אופיניים ומוגזמים.

נעמה בצלאל וליאת גינסבורג בירוק בדגמים יומיומיים לבישים.

עד כאן מי שמכיר את המעצבים יכל בקלות לזהות את היד שמאחורי הבגד גם מבלי שנאמר. ההפתעה הגיעה בדגמים שעיצב במיוחד לתצוגה יואב מאיר, הדגמים עוצבו בטפט, תחום אליו עתידה טמבור להיכנס במהלך השנה הקרובה. לצערי ניכר היה כי הבגדים של מאיר עברו דרך לא קלה ע"מ להגיע לאזור התצוגה ולא כולם שרדו את הדרך בשלמותם, הרעיון היה מקסים. הביצוע קצת פחות.

טמבור השכילה לאמץ את הגישה שמחברת בין כל הפרטים בעולם העיצוב- עיצוב אופנה, עיצוב הבית, עיצוב גרפי ועיצוב מוצרים, כולם נוגעים זה בזה ויש מקום לערבב בינהם, כשהצבע הוא הגורם המקשר העיקרי. מניפת הצבעים החדשה של טמבור כוללת 1561 גוונים המחולקים ל 8 משפחות, זה נתון מדהים עבור מי שבסופו של דבר מוצא עצמו מתלבט בין 50 גוונים של אפור.

בילוי בבית טמבור הוא חוויה בפני עצמה. ניתן למצוא שם דוגמאות לכל הצבעים, הטקסטורות והחומרים שיש להשיג, תוך הכוונה ועצה של עובדים מקצועיים. היום כשמשפצים בית נתקלים בהיצע ענק בכל נישה, כך שספק שרוצה להיות יחודי מול מתחריו חייב להציע ייחוד וחדשנות ובעיקר להרחיב את אפשרויות הפניה שלו לקהל. כדי להישיר קו עם החדשנות מסביב בטמבור השיקו ערוץ יו-טיוב עם סרטוני הדרכה לשיפוץ הבית, עמוד פייסבוק המציע משחקים והגרלות, אפליקציות לאדריכלים ואתר חדשני.

ואלו הצעות הגשה של טמבור-

טמבור בפייסבוק

אתר טמבור

"הקונה נחמה" בפייסבוק, לעידכונים על מבצעים שוים, מכירות מיוחדות ודברים יפים.