החגים בפתח- זמן למתנות!

בחורה עם מחשב נייד

עונת החגים ממש (אבל ממש) בפתח וזה הזמן שבו אמא מאבדת את הצפון בעניין ה"מה לקנות למי". בטוחה שגם אתם נתקלתם באותה התחרפנות רגעית של אמא, או שלכם, ולכן אספתי לכם כמה רעיונות לאחלה מתנות שקשה לפשל איתן.

כמובן שהכל תלוי ברמת הקרבה ובסכום העומד לרשותכם, ברשימה שלי ישנן מתנות בטווחי מחירים נחמדים עד פחות, שכל אחד יוכל לבחור לו את התקציב והמוצר שלו, אז נתחיל?

תקציב מפוצץ לקרוב משפחה לוחץ– פנטזיה לא קטנה של עקרות בית רבות, או משפחות בכלל היא רכישת IRobot- שואב האבק הקסום אשר מגיע לכל מקום (מלבד הפינות..אז מה הקטע?) ולא צריך הוראות הדרכה, אלא מטייל לו לבד בבית וחוסך לכם התרוצצויות. מחירו אומנם גבוהה , אך בחגים ישנן הנחות אשר יכולות להקל על הקנייה ולשמח את הדודה או הסבתא עד מאוד.

מתנות מקוריות או לא להיות – כלים למבטח הם מתנה "קלה" לחג , אבל כלי מעוצב בצורה מיוחדת כמתנה לחג.. זה כבר משהו אחר. צנצנת סוכר המעוצבת בצורת כדור שלג מזכוכית (אותו "כדור שלג" שקוף שאנו מנערים ונראה כי בתוכו השלג יורד) היא מתנה קסומה לחג. כאשר הכלי מלא הצנצנת נראת כמעין כדור בדולח, אך כאשר היא מתחילה להתרוקן היא נראת כמו כדור שלג קסום ומיוחד אשר מוסיף אור וקסם למטבח, מחירו סביר מאוד כך שתוכלו לרכוש אחד גם לעצמכם. מה רע, שיהיה.

פרקטי זה טקטי– מי מאיתנו לא בא לארוחת החג בעיקר כדי לאכול? יפה. לא באמת יש כוח ורצון לכל קרובי המשפחה שישאלו מתי החתונה ומתי יהיו ילדים. אז כדי שיהיה לאמא או לסבתא , או לדוד והדודה חשק לבשל.. סדרת השיש השחור היא בול בשבילכם (כאילו.. בשבילם). סדרת השיש השחור הינה אלגנטית ,יפה ואיכותית שפשוט עושה חשק לבשל.הסדרה כוללת סירים, מחבתות ושלל כלי בישול נוספים. עם מתנה כזאת, כולם מרוויחים, שימושי זה הכי אחי.

גם לקטנים מגיעים פרגונים– בכל משפחה יש זאטוט או שניים שמחכים בציפייה למתנה שלהם, ואנחנו חייבים למלא את הציפייה. טרנד שהולך וגדל הוא מדבקות הקיר. אם לבנים או לבנות יש שפע של מבחר וצורות. לבנות ניתן לקנות מדבקות פרחים לבנות לתחושת מלאכיות וטוהר, ואילו לבנים שלל אימוג'ים חצופים יעשו את העבודה. טווח המחירים בדרך כלל סביר לחלוטין, ואם גם הוא לא מתאים לכם, החנויות האינטרנטיות שם בשבילכם (רק אל תגלו שמשם הזמנתם פן תהרסו לעצמכם את האופצייה למתנה שווה בשנה הבאה).

אז תבחרו לכם את המתנות שלכם, תפתחו עוד חור בחגורה, ושיהיה לכולנו תקופת חגים נהדרת.