הורוסקופ יומי, 25.01.2021

מי זקוקה לעצה מחבר טוב? מי צריכה להיות ערנית יותר למסרים שמשדרים לה? ואצל מי הדברים משתפרים במישור הרומנטי? הורסקופ יומי

26

לייעוץ אישי עם גילה בויום חייגי: 072-3401066

 

גדי

אמנם התקופה האחרונה לא הייתה קלה, אך מעכשיו העניינים נמצאים בסימן עליה , נראה כי המגמה מסתמנת כחיובית ביותר. תכניות משותפות הכוללות מישהו חשוב לך לא יצליחו כל כך, אך לבסוף יתבררו כטובות לך. בזמן האחרון נראה כי מצבך הפיננסי משתפר, אך שינויים בלתי צפויים יגרמו להרעה במצב. בסוף השבוע ניתן לראות שיהיו הוצאות מופרזות. כדאי לחשב את ההוצאות הכספיות, יש נטייה לטעות ולהוציא מעבר ליכולת. זו אינה תקופה טובה לשינוי. החלטות בנוגע לתפקידך לא יכולות להתקבל בלחץ כה גדול מתוך שיקול דעת. הכוכבים יכוונו אותך למקום הנכון, וזה יקרה בקרוב. לא כדאי לרחם על עצמך, בקרוב יחול שינוי. הלחץ שחשת סביבך בשבועות האחרונים יפחת. תורגש הקלה, אך למרות זאת עדיין כדאי לנוח יותר ולא להתאמץ.

דלי

דברים שנגרמו כתוצאה מכושר שיפוט לקוי שלך, מציקים לך והרצון לסגור מעגלים מתחזק. שיחה עם חבר טוב תוביל למקום טוב יותר. מחמאות מבני המין השני יעלו את הביטחון העצמי שלך. התחושה היא שכולם מחזרים אחריך, מלבד מי שבאמת צריך לעשות את זה. המצב הכלכלי שלך לא טוב ושוב הופך למשהו מלחיץ שמשפיע גם על הלך הרוח הכללי שלך. בתקופה הקרובה הינך זוכה להצלחה בעבודה. יש לך רעיונות טובים מאוד ומעסיקיך מרוצים מכך. הפרזה באכילת ממתקים ומאכלים עתירי פחמימות לא תעשה לך טוב. תחושה של בחילה תפקוד אותך בזמן הקרוב. כדאי לחזור לתזונה בריאה יותר. בעקבות ספר שקראת בוער בך כעת לארגן טיול .

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

דגים

תקופה לא קלה עוברת עליך לאחרונה וכדאי לאמץ שיחות עם אנשים עליהם אפשר לסמוך. שיחה קצרה עם מישהו קרוב עשויה להעלות את המורל. זה הזמן להחיות קשרים מהעבר ששכחת על קיומם. מחווה רומנטית מצד בן הזוג תשפר את מצב הרוח אבל הספק עדיין מקנן בך. לא ימים טובים לקבל החלטות בעניין הזה. כרטיס האשראי שלך מבלבל אותך ונראה לך שיש לך יותר כסף ממה שבאמת קיים. רצוי להיזהר בשימוש בו. בזמן הקרוב תהיה התמודדות עם לוח זמנים צפוף במיוחד, כדאי לארגן את זמנך בצורה פרודוקטיבית. כאבי ראש קלים פוקדים אותך אבל זה לא משהו שצריך להדאיג אותך ויחלוף במהרה. רצוי להקפיד על שתיית נוזלים מרובה וצריכת ירקות וויטמינים. כדאי לנצל את הזמן הקרוב לבילויים משותפים עם חברים שלא ראית מזמן.

טלה

בתקופה הקרובה יעברו עליך שינויים רבים, שיפתיעו אותך. יציאה מהשגרה אכן טובה לך, במיוחד אחרי תקופה קשה ולא ברורה. אלה הם לא ימים טובים לאינטנסיביות בזוגיות שלך. רצוי לתת צעד אחד אחורה, לבלות זמן איכות עם עצמך ולמלא את החלל גם בתחביבים עצמאיים. בזמן הקרוב אדם קרוב יציע לך טיפ כלכלי חשוב – יש להשתמש בו בחכמה. לא כדאי להתעלם ממנו, שכן הוא בהחלט יכול לעזור. הצעת עבודה מפתה מתחילה לקרום עור וגידים, ויש נטייה לראות אותה כמוצלחת יותר ומבטיחה יותר מהמקום הקיים. זה הזמן לנוח ולהירגע. ענייני בריאות שהדאיגו אותך פוחתים והגוף שלך בשיאו אבל צריך לדעת גם לתת לו לנוח. יעדים חדשים מושכים אותך והרצון שלך לטייל במקומות חדשים מתגבר.

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

שור

מזג האויר עושה לך חשק לצאת מהבית ולחפש מקום יותר נעים. ביקור במקומות חדשים יביא עמו היכרויות חדשות ומעניינות. הזוגיות תופסת מקום מרכזי בחייך כששני הצדדים משקיעים בה לא מעט. מחוות ולו שוליות תמיד יתרמו יותר ויהפכו אותה לכמעט מושלמת. הוצאות בלתי צפויות ילחיצו אותך ויגרמו לך לדחות חלק מהתכניות שלך. העניינים הכספיים גורמים לך לדאגה. הכסף יהיה נחוץ יותר מאי פעם. עצות מחברים קרובים יתמכו בך ויאפשרו לך לפתוח את הראש ולמצוא פתרונות יצירתיים בעבודה הנוכחית שלך. לפעמים הפתרון נמצא מתחת לאף. עייפות שהצטברה לאחרונה נעלמת והתחושה היא של רעננות והתחדשות. רצוי להמשיך ולהתמיד בתזונה נכונה. זה זמן טוב לתכנן טיול לחופשת החג הבאה. כדאי לחשוב מראש ולחסוך כסף כדי להפוך את החוויה לחיובית.

תאומים

ישנה תחושה כי מצב הרוח לא מצליח להתרומם ולחזור לעצמו. אל דאגה, בימים הקרובים הכל ישתנה והדברים יתהפכו וישתנו לטובה. התחושה בימים אלה היא שקופידון יורה את חיצי האהבה שלו לכל עבר, ואחד מהם פוגע גם בך. בשבוע הקרוב תהיה נטייה לפזול לצדדים. חברים שמרוויחים טוב וחיים טוב גורמים לך לקנא. מצבך טוב אבל לא לגמרי מאוזן. עניינים שאינם קשורים אליך יועברו לאחריותך והציפייה ממך תהיה גדולה. הדבר יערער את בטחונך במקום העבודה והעתיד שם לא יהיה ברור כפי שהיה עד לא מזמן. ההרגשה שלך טובה ויש לך נטייה להפוך למביא בשורה של בריאות וספורט.

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

סרטן היחסים עם המשפחה שלך פחות טובים בתקופה הקרובה, חלק מהסיבות הן התחושה הכללית הרעה שלך. מצב הרוח משפיע על שיחות עם קרובים. האויר מתמלא שוב באנרגיות חיוביות והתחושה היא כי גם אצלך הדברים ישתפרו בכל הנוגע לתחום הרומנטי. התחום הפיננסי נמצא בעליה. תזרים המזומנים טוב ונרשמת מגמת עלייה בכל הנוגע להשקעות שלך. בשבוע הקרוב תהיה נטייה לעצבנות, בעיקר במקום העבודה שלך. כדאי לעסוק בעניינים שלך ולא להביא את עצמך למצב של חיכוכים עם עמיתים וממונים. ימים של מרץ וכושר גופני בפתח. כדאי לנצל זאת ולצאת לריצה קצרה או לצעידה באויר הפתוח לשיפור מצב הרוח הכללי.

אריה

יש כוכבים המצביעים על דברים הנעלמים מהעין. כדאי להיות ערניים יותר ומודעים למה שאנשים מנסים לשדר לך. לחצים שהופעלו עליך מהצד השני מתחילים לרדת. הקשר הרומנטי לא בשיאו אבל תבוצע בחירה של הדרך הנכונה, אפשר יהיה לפתור את הבעיות לפני שיהיה מאוחר מדי. נטייה להוציא הרבה כסף על דברים שאינם נחוצים תשתלט עליך בימים הקרובים. המצב הכלכלי טוב אבל לא כדאי להגזים. לחץ מצד עמיתים לעבודה משפיע עליך ומקשה עליך להתרכז בעבודה. הפסקה קלה תעשה את העבודה ותסייע לך לחזור לעצמך. זה זמן טוב לתת לגוף לנוח ולהירגע. אם חלק מלוח הזמנים שלך הוא ספורט, כדאי לדחות אותו מעט עד שהגוף יתחזק לגמרי ויחזור לעצמו. דחיית נסיעה יכולה בסופו של דבר להיות רק לטובתך, כדאי לשקול לצאת לטיול בחודש הבא, נראה שזה מתאים יותר

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

בתולה

הזדמנויות חדשות עומדות בפניך כעת ועליך לבחור ביניהן. לוח הזמנים שלך לא מאפשר לך לאכול את כל העוגה. מחוות רומנטיות עשויות לעזור אבל צריך לעבוד על הקשר בדרך עמוקה יותר ויסודית. חברים טובים מרגישים את המצוקה שלך ומציעים סיוע כלכלי. רצוי לבדוק אם אפשר להסתדר לבד לפני שנכנסים להלוואות. בתקופה הקרובה הדברים ייראו כאילו משהו עומד להשתנות לטובה. השגרה בה מאסת נראה כי תחלוף במהירות. בימים הקרובים תורגש הקלה בכאבי הראש שפקדו אותך לאחרונה. זה זמן טוב לטיול קצר ברחוב, בפארק או בחוף הים, בשעות הערב.

מאזניים

שאלות ששאלת את עצמך עולות שוב וזה זמן טוב לפתוח את הנושא ואף להתייעץ בו עם חברים קרובים. מערכת יחסים ארוכת טווח מתחילה לעייף אותך ויש נטייה לפזול לצדדים. כדאי לחשוב מחדש על אופי הקשר ומה רוצים ממנו. שוק ההון קורץ לך אבל כדאי לחכות עם השקעות בדברים שאינך מבין בהם מספיק. הימורים אינם מתאימים לתקופה זו. כושר השיפוט שלך משתפר ועוזר לך להגיע להחלטות נכונות בתנאים של לחץ. אפשר ורצוי מדי פעם לקחת פסק זמן ולשאוף אוויר. חברים קרובים יציעו עזרה וכדאי לקבל אותה. אלה לא ימים קלים והתחושה היא של תשישות רבה   לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

עקרב

קיימת נטייה להתבלט בהחלטות בתחומים שונים בחיים שלך. כדאי להתייעץ עם חברים טובים שיכולים לראות את הדברים בפרופורציה נכונה. קיימת נטייה לקבל החלטות בנוגע לבן הזוג בלי להתעמק בסיבות האמיתיות לשינויים שחלים בהתנהגותו ובתגובותיו. כדאי לא לנהוג בפזיזות יתרה. הוצאה בלתי צפויה פוגעת בכיס שלך באופן שמטריד את מנוחתך. המצב הכלכלי משתנה ואי אפשר לפסול פתיחתם של פקדונות קצרי מועד. חד גוניות בחלק מתפקידיך מעט מפריעים לך להתרכז וגורמים לך שוב לחשוב שאולי בעצם צריך להמציא את התפקיד מחדש. מצבך הגופני ישתפר משמעותית ויגרום להרגשה כללית משופרת. גם מצב הרוח ישתפר בעקבות ידיעות שיגיעו ויעודדו אותך.

קשת

בתקופה הקרובה יהיה עיסוק רב בכל הנושא של לימודים וקריירה. ישנה שאיפה רבה להצליח בעתיד וליצור לעצמך שם. הרומנטיות מקבלת תפנית חיובית מתמיד, ויש נטייה להתהלך ברחוב עם חיוך מרוח על הפנים. מחוות רומנטיות עשויות להיות רעיון לא רע בכלל. בתחום הכספי יש עליות וירידות כשבתקופה הקרובה קשה לך לעמוד בפיתויים ולא להשקיע גם במקומות הלא נכונים. כושר השיפוט שלך טוב, וזה עוזר בימים אלה כשסימני שאלה מציפים את עמיתיך. יכולותיכם יניבו פרי ועבודת הצוות תשתפר בעזרתך. הגוף שלך יקרא לעזרה. התחושה הכללית לא טובה וחולשה משתלטת על הגוף. הכוכבים מרמזים כי כדאי להוריד הילוך ולהרבות במנוחה. השבוע הכוכבים משרים עליך אווירה של טיולים.

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

לייעוץ מקצועי לחצו כאן >>

צילום: Thinkstock

תגיות: הורוסקופ סלונה, סלונה הורוסקופ, הורוסקופ יומי סלונה, תחזית אסטרולוגית יומית, גילה בויום