הדרך לפיטנס עוברת אצל שר

בחורה עם מחשב נייד

לפני שנה חברות גררו אותי לכנס פיטנס באילת. לא היה לי מושג לאן אני נוסעת ומה הולך להיות שם אבל שהחברות שלי מתארגנות לנסיעה אני מתייצבת . כולנו מתייצבות . הגעתי למלון הנסיכה ועוד לפני שקיבלתי חדר כבר מצאתי את עצמי מודדת בגדי ספורט חדשים . אחרי שעתיים כבר היתי בשיעור הראשון ואני שבאופן עקרוני לא מוצאת את עצמי בשיעורים מובנים מצאתי את עצמי חלק מחברות נשים מקפצות ומיוזעות שרצות משיעור לשיעור.

לכל שיעור יש דינמיקה משלו , ביוגה נרגעתי , במדרגה התבלבלתי , רצתי , קפצתי ובשיעור אחד התאהבתי . ראיתי חבורת בנות חטובות לבושות חולצת בטן , מכנסונים קצרצרים חולצות משובצות קשורות למותניהן, מוזיקה מקפיצה ואנרגיה שמגיעה את השמיים. על הבמה עמדה ביונסה הישראלית עם שיער ארוך שופע , גוף מחוטב ושימחת חיים .

זו היתה הפעם הראשונה שפגשתי את שר. שר סנדה האישה והתופעה. שר שהיא גם מנטורית ומאמנת בינלאומית גם מומחית לחיטוב ועיצוב גוף האישה ובעיקר מפתחת שיטת ״שר פיטנס״.

שר סנדה
שר סנדה

מצאתי את עצמי רוקדת, מזיעה , מניעה את הישבן , את הגוף , מרגישה נפלא מדביקה את הקצב ומרגישה במסיבה לילית סוחפת  שהשעה רק חמש אחר הצהריים . התאהבתי , נשארתי עד הסוף בזמן שחלק מחברותי פרשו לנוח בחוף של מוש. בדקתי מתי השיעור הבא ותפסתי מקום בשורה הראשונה . כן , אני שלא מאמינה בתופעת הערצה מצאתי את עצמי בשורה ראשונה מחכה לרגע שיתחיל. וזה התחיל וסחף ושוב היתי מיוזעת , עייפה ומרוצה.

שהסתיים השיעור ניגשתי , לקחתי את הטלפון שלה ונתתי לה את שלי וביקשתי שהיא תפתח משהו במרכז אני רוצה להגיע . עברה שנה , בעצם קצת יותר כאשר לפני מספר חודשים אחרי שסיימתי לעבוד במייזם החברתי מג'מריה התחלתי להתמקד יותר בספורט והתחלתי להגיש פינה בערוץ הספורט. ישר התקשרתי, שר אמרתי, זהו אנחנו חייבות להיפגש ,את באה להתארח אצלי בפינה.

אתמול זה קרה , סגרנו מעגל , ופתחנו אחד חדש. שר התארחה אצלי בפינה בערוץ הספורט. אותן אנרגיות מתפרצות, שימחת חיים , אהבה , יופי וגוף חטוב להפליא

[youtube okRyXLH238A nolink]

https://www.youtube.com/watch?v=okRyXLH238A

הפתיעו אותי בתוכנית והובילו אותנו להדגמה. שר שפתחה אתמול את הסטודיו החדש שלה בראשון לציון סיפרה על אתגר החודשיים ואני קפצתי על המציאה . התחייבתי מול הצופים והצופות ( יש צופות בערוץ הספורט? ) שאני תוך חודשיים מציגה בטן מעוצבת . עוד באותו יום ב 19:00 נכנסתי לרכב לכיוון הסטודיו החדש . פגשתי את שר וצוות המדריכות שלה . נכנסתי לשקילה, מדידת היקפים ואחוזי שומן וקיבלתי תפריט. המפגשים יערכו פעמיים בשבוע . מה אני הולכת לעבור שם? אני עוד לא יודעת , מבטיחה לספר, המשך יבוא .

שרון אילון
שמי שרון אילון, אוטוטו בת 45, אמא לשלושה ילדים , קארין בת 12, דניאל בת 9, ודן בן 6. לפני 15 שנים השתתפתי בתוכנית הריאלטי הראשונה בישראל "קחי אותי שרון" והשאר... היסטוריה. התוכנית ההיא בהחלט הזיזה חיים: חשיפה מטורפת, הכרויות חדשות, שותפות בניהול מסעדה, הפקת אירועים, הנחית תוכנית טלוויזיה ועוד. 12 שנים עמוסות בזוגיות, שלושה ילדים, מנכ"לית עמותת "לב אוהב",לימודים אימון במכון אדלר,תוכנית טלוויזיה בנושא הורות וייזמויות חברתיות רבות . הדלק שלי זו העשייה החברתית והיא זו שמניעה אותי לכל מה שאני עושה . אני מאמינה בעשיית טוב לזולת וזה חלק מה DNA שלי אותו אני גם מעבירה הלאה . אני מוקפת אנשים טובים שעושים למען החברה הישראלית תורמים ונרתמים ומאמינה בחיבור בין גוף ונפש, בין שקט נפשי ליכולת לעשות, בבחירות ובדרך כי חיים רק פעם אחת ואת החיים צריך לחיות במלואם