הדואט האריה האגדי

בחורה עם מחשב נייד

שם הספר: דואט האריה האגדי חלקים א&ב
מאת: שרון חיון גינת
שם ההוצאה: יהלומים הוצאה לאור
שנת הוצאה : 2018
מספר עמודים: הרבה מאוד (כ -1000) ,(ספר דיגיטלי)
ז'אנר: פרוזה מקור, רומן.

דואט האריה האגדי, הוא המשך ישיר לדואט הלביאה הלוחמת, וגם פה המחברת ממשיכה לטלטל את הקוראים בין אושר לכאב ובין שמחה לצער ומראה לקוראים שהדרך לנחלה ולנחמה זרועה במהמורות.

אלה, הלביאה הרימה ידיים בסוף הדואט הקודם,
וברחה מהקשר עם אנטוני כל עוד נפשה בה.
מסתבר שהיא לא ברחה מספיק רחוק, וחזרה בדלת האחורית. אבל הפעם חשדנית וסקפטית.
לאנטוני היתה עבודה רבה וקשה והוא היה צריך כל פעם להזכירי לה את היכולות העצומות שגלומות בה ולהציל אותה מעצמה. הוא לימד אותה מהו אושר אמיתי לאחר כל הרוע שחוותה בילדותה, ובאמת שניסה לשנות את אורחות חייו.
האם אלה תבין בסוף שהוא נועד לה? השליח שנשלח על ידי אביה?

מאידך אנטוני ספקטור האיש והאגדה. כשהוא רוצה הוא עדיין ומתחשב, ממש מלאך אבל קשה לו להביע תמיד את דרכו, וזאת לנוכח עברו הקשה והצורך שלו לפרוק את תיסכולו , דבר שרודף את הקשר בינו לבין אלה לאורך כל הדואט.

לעומת ספרים אחרים, שהסיפור סופר דרך עיניה של הגיבורה ולאחר מכן אותו סיפור סופר דרך עיניו של הגיבור, פה שרון עושה משהו גדול והדואט האריה האגדי שהוא המשך ישיר של הדואט הקודם ושסופר מהצד של אלה, מסופר יותר מהצד של אנטוני.
הוא לומד יותר ויותר על המאורעות שחוותה אלה בצעירותה ומנסה להבין ולשנות את צורת חייו והתנהגותו ולהתאים אותם לקשר עם אלה, בתקווה שהוא יצליח והיא לא תברח ותצא שוב מחייו.

הדואט קיצוני, ממש אקסטרים, והגיבורים עוברים מאורעות מורכבים בחייהם שלא הגיוני שהם יתרכזו רק בשני אנשים, וזה היופי שבסיפור.

השאלה הפתוחה באפילוג השאירה אותי פעור פה
וגרמה לי להבין הרבה דברים על הספר עצמו בכלל ועל הדרך לאושר בפרט.

גדולתה של שרון שהיא הצליחה לנגוע בכל כך הרבה רבדים בסיפור אחד כמו, רצח, אונס, טרור וחטיפה ,שינאת ישראל, מוסד, סי.אי.אי וסימנים משמיים, וכל זה שזור בסיפור אהבה שלא מתקבל על הדעת גרמו לקורא לגמוע את הכתוב ללא יכולת לעצור עד לסוף. ואפילו להצטער שנגמר כל כך מהר.
תודה לך שרון, יש לך את זה.