הדברים הכי טעימים ובריאים בט"ו בשבט

ברשומה זו אני רוצה להמליץ לכל אוהבי האוכל הבריא, הטוב והטבעי, על כמה דברים מיוחדים שהולכים לעשות לכם חג טו בשבט שמח ומרשים על השולחן ובמטבח.

 פקעות תה מרהיבות של Tea Shape

בערב אני אוהבת להגיש קנקן תה צמחים לכל המשפחה. אפילו הילדים התרגלו לתה שלי ומחכים לטקס הזה. בערב זה מפנק, מחמם את הגוף ובעל סגולות בריאותיות.

חברת Tea Shape, משווקת בישראל פקעות תה אקזוטיות וייחודיות. פקעות התה נפתחות לפרחים יפהפיים בתוך קנקן התה והופכות את שתיית התה לחוויה מרגשת ומפתיעה!

בלוג טבעוני מוביל

פקעות התה עשויות מצמח התה המוכר "הקמיליה סיננסיס", והן מוצעות בשלושה סוגי: תה שחור, תה ירוק ותה לבן. פקעות התה מוצעות במגוון רחב של טעמים, ביניהם יסמין, ארל גריי, וניל, פירות אדומים, נענע, אפרסק, תפוח ועוד. הטעמים משולבים בתוך הפקעת ומוסיפים טעם וארומה מיוחדים לתה.

בחג ט"ו בשבט, חג האילנות, מומלץ מאוד להגיש את התה לשולחן החג. קנקן תה ובו פרח מרהיב יתרום לאווירת החג ולאירוח מרשים.

בלוג אוכל טבעוני-  פקעות תה

אני הגשתי את התה המיוחד במפגש חברות, קצת הצטערתי שלא היה לי קנקן זכוכית מרשים יותר להגיש בו את פרח – פקעת התה היפה.

אופן ההכנה: יוצקים מים רותחים לקנקן, מכניסים את הפקעת וממתינים 3-2 דקות עד לפתיחת הפקעת.  מכל פקעת אפשר להפיק 3 ליטר תה (השוות לכ-6 שקיות תה).

 פקעות התה כשרות בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר. פקעת תה בודדת בקופסה מהודרת עולה 9.90 ש"ח; מארז של 2 פקעות בפחית מעוצבת מוצע במחיר – 25 ש"ח; מארז חגיגי של 6 פקעות – 50 ש"ח.

להשיג ברשת ניצת הדובדבן, ספייסס, לגעת באוכל, סולתם רדד, טבע קסטל, אפונה וגזר ובתי טבע מובחרים.

חלבה עם פקאן סיני מבית "ממלכת החלבה"

חלבה עם פקאן סיני עשויה מטחינה גולמית (60%) משולבת עם אגוזי פקאן סיני גרוסים וסוכר.

החלבה נמכרת בחנויות לפי משקל, או במארזים מוכנים. אפשר לרכוש אריזת חלבה בקופסא במשקל 700 גרם הכוללת שכבת אגוזי פקאן שלמים בתחתית הקופסא. כך שאפשר לפני ההגשה לשולחן להפוך את הקופסא בזהירות ולהגיש את החלבה כמו עוגה מרהיבה! עם שכבת אגוזים למעלה.

חלבה פקאן טבעוני וטעים

לחלבה טעם נהדר של פקאן סיני – פקאן מסוכר מתוק ונפלא המוסיף לחלבה טעם מודגש של פקאן ומתיקות וטעם מעולים. בסוף מחכה הפתעה- תחתית מרוצפת פקאנים טעימים.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג בחנויות "ממלכת החלבה": בשוק מחנה יהודה, בשרונה מרקט, בשוק הכרמל ובשוק צפון (רמת החייל בתל אביב).

פירות מיובשים של פריfree

סדרת פריfree מכילה 100% פרי. הפירות מיובשים בשיטה ייחודית של ייבוש בהקפאה כך שמתקבל פרי קריספי טעים ובריא.

חטיף התפוח מצטרף לסדרת חטיפי הפירות המיובשים, הכוללת: ליצ'י, אגס, אננס, בננה ומשמש. המוצרים מכילים 100% פרי ומיובשים בטכנולוגיה ייחודית בהקפאה, השומרת על הערכים הבריאותיים של הפירות.  כמו כן, הפירות לא עוברים שום תהליך של אפיה, טיגון, ניפוח וכדומה. (חטיף המשמש הוא היחיד שהומתק בנגיעות סוכר). על החטיפים מסומן תו הטבעונות Vegan-Friendly.

אננס מיובש ויגן פרנדלי

חטיפי הפירות המיובשים 'פרי free' מיוצרים בתהליך מתקדם בתעשיית המזון, המאפשר להוציא 95% מהנוזלים שבפרי בחום של 30 מעלות בלבד, וכך לשמור על מירב הערכים הבריאותיים של הפרי.  נאס"א משתמשת בטכנולוגיה הזו על מנת לאפשר לאסטרונאוטים לאכול אוכל מזין בחלל.

כשסבלתי מדלקת בגוף, המליצה לי נטורופתית מקסימה לאכול אננס.

היה מאוד קשה עד בלתי אפשרי למצוא פרי אננס יפה וראוי לאכילה. אז מצאתי את פרי free וזה היה פיתרון מצויין לאספקה שוטפת של אננס.

כשר בהשגחת הבד"ץ. חוג חתם סופר בני ברק.

להשיג: ברשתות שופרסל דיל, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, אניס, סופר פארם, ספייסס, לגעת באוכל, בתי טבע ובתי מרקחת מובחרים.

לילך
בלוג על אמהות, בריאות, טבע, יופי, אופנה, נשים ואוכל טוב ובריא ♥ בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק "אמא טבע".