הבוזגלוס חוזרים לכבוש את המסך!

הבוזגלוס חוזרים לכבוש את המסך!

אתמול בערב התרגשתי ושמחתי לפגוש שוב (כבר עברה השנה והעונה הראשונה ) את המשפחה הנהדרת, משפחת בוזגלו, משפחת הכדורגל שכל כך מאפיינת משפחה ישראלית, משפחה חמה, אחים, ריבים, גיסות וזוג הורים אחד מוצלח ובעיקר האבא כל כך דומיננטי . ויש סוג של העדפת יתר וקינאה ואהבה. ויחסים של אחים.
התגעגעתי יש לומר ואני ויעלי שלי אפשר להגיד – "חרשנו" את הסדרה הנהדרת לאורכה ולרוחבה מכל הכיוונים ושוב ושוב מצאנו את עצמנו חוזרות לצפות.
זהו זמן של ריגוש, שמחה וצחוקים אינסופיים. הצחוק שלהם מדבק ותענוג לשבת ולראות משהו קליל, לא מחייב, לא עם רצינות תהומית וסבר פנים חמור. שונה קצת מכל האחרים.
ממליצה לכן/ם ,הניחו את מהדורת החדשות בצד, מאחוריכן/ם ושבו להתענג ולצחוק צחוק נטו . תראו כמה שחרור תפיגו. שעה קלה של עונג ושמחה. לא כל הזמן להיות רציניים וקשוחים.

תענוג של סדרה וכיף שהיא חזרה.

אתמול בערב התקיימה הפרמיירה לעונה החדשה של סדרת הדוקו-ריאליטי הכל כך אהובה של yes, שמלווה את המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי- "הבוזגלוס"!
הקרנת הבכורה משכה למתחם הסינמה סיטי בגלילות את אושיות הכדורגל הישראלי, שלא פספסו את המעמד: שחקנים, מאמנים וחברים מעולם הבידור הגיעו לפרגן למשפחת בוזגלו- ההורים הגאים חני ויעקב, והבנים מאור ואשתו מירן שהפכו השנה להורים של שני (!) זוגות תאומים, אסי ואשתו עדי שעשתה מהפך בלוק וירדה במשקל, אלמוג ונטליה, ואוהד ופאני, שהתגרשו בסוף העונה שעברה, אבל היו צמודים צמודים באירוע.
מי שהפתיע בנוכחותו היה קפטן נבחרת ישראל בכדורגל, ביברס נאתכו, שנמצא בפגרה ממשחקי קבוצתו בחו"ל והגיע לפרגן עם אשתו לחבר הטוב, מאור.
מי עוד בא לפרגן לבוזגלוס? כוכבת הילדים מיקי מוכתר שהגיעה עם הבן זוג והסוכן אריק עורי, הזמר פאר טסי, שדרנית הספורט, שרון פרי, שחקני העבר וחברי המשפחה, פיני בלילי ולירן שטראובר (שהתכופף בצילום כדי להגיע לגובה של מאור), כוכבת הרשת, רומי אברג'יל, הסטנדאפיסט מני עוזרי, שחקני קבוצת בני-יהודה ועוד