האקססוריז המנצחים של הקיץ

עגילים – האקססוריז האולטימטיבים לקיץ הישראלי שיוסיפו שיק מבלי להעיק

P

בקיץ הישראלי המחשבה לשאת על גופי יותר מהמינימום הנדרש מספיקה בשביל להרחיק ממני אפילו את טבעות הזהב העדינות שלרוב לא יורדות מהאצבעות.

עגילים לעומת זאת, הם התחליף שמצאתי בכדי להוסיף בכל זאת משהו ללוק בימים בהם אני מרגישה בזה צורך (אולי הפונפונים שבתמונה הם לא דוגמה טובה להמחשה, אבל גם אני לא בדיוק אשלי הארט).

אם לכל אחת מאיתנו יש תקופות בהן אנחנו מרגישות שגילינו את האור (לפחות בנישה הקטנה וחסרת ההילה של הסטייל הפרטי שלנו), אני עכשיו בתקופת העגילים ובהתאם קניתי לאחרונה לא מעט מהם. נותר רק לקוות שהתקופה הזו תצליח להימשך לפחות עד שאדגום את כולם לפני שאעבור לאור הבא שלי.

בכל מקרה, מסתבר שאני לא לבד. פנדורה, מותג התכשיטים שכבש את נערות ישראל בזכות צמידי הצ'ארמס שלו, נתן העונה דגש מיוחד דווקא לעגילים ומציע גם מדריך שיעזור לנו לבחור את העגילים שיחמיאו למבנה הפנים שלנו. ולהלן העיקר –

הרעיון הוא שבדיוק כמו הבגדים שאנחנו לובשות גם העגילים יודעים להחמיא לקווי המתאר של הפנים.

Premiere Of Paramount Pictures' "Interstellar" - Arrivals

למבנה פנים אובלי שבו הפנים נהיות צרות מעצמות הלחיים ועד הסנטר (תחשבי בר רפאלי), יתאימו כמובן רוב, אם לא כל, סוגי העגילים, אבל דווקא עגילים צמודים שלא ישבשו את הפרופורציה המושלמת של הפנים, אלא ידגישו אותה, יעשו את העבודה הכי טובה.

למבנה פנים עגול שבו עצמות הלחיים הן החלק הרחב ביותר בפנים והמצח והסנטר כמעט זהים ברוחבם, יחמיאו עגילים ארוכים וצרים שיצרו אשליה של אורך.

למבנה פנים מרובע, שבו קו הלסת חזק ועצמות הלחיים זויתיות ולמבנה פנים מוארך, מומלצים עגילי חישוק או עגילים בקווים עגולים שיטשטשו את הזוויות ויאזנו את האורך.

החלוקה היא כמובן מאוד גסה, ורובנו לא באמת מתאימות לתבניות, אבל העיקרון ברור. מעבר לזה, כמו בבחירת בגדים, כך גם לגבי אקססוריז ותכשיטים, המלצות זה דבר נפלא, אבל מה שאת אוהבת לא פחות חשוב.

ואם עדיין לא שכנעתי אותך שעגילים זה ה-דבר, אולי קייט מידלטון תצליח. כי אותה לא תתפסו בלי עגילים.

<

בחנויות התכשיטים, אצל מעצבות התכשיטים וגם ברשתות האופנה תמצאו אין סוף סוגים של עגילים, כמעט בכל חומר וצורה שתעלו על דעתכן. אבל העונה בולטים במיוחד עגילים מטפסים (שימו לב בהמשך לדוגמאות המקסימות של המעצבת shuna), עגילי חישוק גדולים וכמובן, עגילים בסגנון אתני עם נוצות, חרוזים צבעוניים וגדילים.

קבלו מבחר דוגמאות:

פנדורה

מימין: 369 שקל, משמאל: 209 שקל

PANDORA47

 ]

Shuna Jewelry Studio

למעלה: עגילי כסף בשילוב טופז כחול, מחיר: 430 שקל, למטה – עגילי זהב בשילוב יהלומים שחורים, מחיר: 977 שקל.

SHUNA47

 ]]

כרמלה סתת 

מימין: 89 שקל, משמאל: 49 שקל

CARMELA47

;

שלומית אופיר

מימין: 150 שקל, משאל: 150 שקל

SHLOMIT47

ך

TOPTEN

מימין: 29.90 שקל, משמאל למעלה: 29.90 שקל, משמאל למטה: 19.90 שקל

TOPTEN47

ל

מגנוליה

מימין למעלה: 255 שקל, מימין למטה: 77 שקל, משמאל: 271 שקל

MAGNOLIA47

ל

AYU

מימין: 1,120 שקל, משמאל: 450 שקל

AYU

ח

מיכל נגרין

מימין: 499 שקל, משמאל: 249 שקל

NAGRIN47

ל

הגר סתת

מימין: 149 שקל, משמאל: 149 שקל

HAGAR47

 

H

H&M

מימין למעלה: 49.90 שקל, מימין למטה: 59.90 שקל, משמאל: סט של 5 זוגות ב-39.90 שקל

CollagesHM47

 ***

KONAFACEBOOK2