האם אני מתאים ללימודי גרפיקה

בחורה עם מחשב נייד

האם אני מתאים ללימודי גרפיקה

כל מה שרציתם לדעת על תחום העיצוב גרפי וגרפיקה דיגיטלית, תקבלו במאמר זה הכולל שיעורי הסברים ומידע  מאוד חשוב על עולם העיצוב האם אני מתאים ללימודי גרפיקה אם רוצים ללמוד עיצוב גרפי במכללה הטובה ביותר, ואתם רוצים כמובן גם שתהיה לכם פרנסה, אבל האינטרנט חי ובועט וחברות הייטק וסטארט אפים ממשיכים לחפש אנשי מקצוע טובים שיעבדו איתם בתחום הגרפיקה, לא מכירות ולא לשכנע אף אחד, פשוט תחום אחר שאולי התלמיד כן יוכל להתחבר אליו, התחום העיצובי, למכור מוצר בדרך של עיצוב, בדרך של פרסומת של המוצר, עטיפה יפה, להעביר מסר שהחברה תעזור  והמוצר טוב וכו'. צריך כמובן למצוא את המכללה הטובה ביותר בשביל זה.

ללמוד לבצע בעצמך גרפיקות במחשב האם אני מתאים ללימודי גרפיקה אז מה תלמדו במכללה כזו?  חתך הזהב, טיפוגרפיה

ללמוד לעבוד בצורה מקצועית עם תוכנות גרפיות וליישם את חוקי העיצוב – להיות מעצבים גרפיים מקצוענים בתחום מכללה שמכבדת את עצמה צריכה ללמד מהבסיס, מההתחלה, אח"כ להתחיל לדבר על עיצוב וכמה חשוב להבין מושגים בעיצוב, מושגים כגון: קומפוזיציה נכונה, חתך הזהב, טיפוגרפיה, תורת הצבע, מתי להשתמש בצבעים קרים, מתי להשתמש בצבעים חמים ומה הם בכלל, שימוש מושכל באור וצל להביע עומק, הבנה של סגנונות עיצוב שהיו מקובלים אז בעבר, וגם היום, לוגואים של חברות ענק ממה הם התפתחו מה היה הרעיון שהגרפיקאי רצה להביע בזמן שהוא יוצר את הלוגו המיוחל.

האם אני מתאים ללימודי גרפיקה לשווק את עצמכם.. ללמוד איך עושים שיווק עצמי

לימוד בהדרכה אישית יחס אישי מביאים לתוצאות מעולות  חשוב גם ללמוד איך עושים שיווק עצמי בצורה נכונה, איך ליצור פגישות עם לקוח, מהן סקיצות, מהו לוגו איך הלקוח קשור לדרך יצירתו וכל פרוייקט גרפי שתרצו לעשות מול הלקוח, למה חשוב לשאול אותו לגבי קבל יעד, מטרת המוצר וכל שאר הדברים שצריך ללמוד.

[youtube RTNm3jRT6R0]

[youtube 3PkEL0BbkfE]

[youtube 0oEohb-PVjM]

צרו קשר עכשיו וקבלו מידע נוסף אודות הלימודים

לדתיים חרדים עיצוב גרפי לימודים

ללמוד את התוכנות הגרפיות לעמד מגזינים וקטלוגים לאופנה

לימודים אישיים ופרטיים מהבית עם מורה שמחובר אליך למחשב אחד על אחד לימודי תעודה כמובן שתלמדו איך לעבו עם התוכנות הגרפיות הרלוונטיות שיש, תלמדו על תוכנות גרפיות מהמובילות בתחום העיצוב הגרפי, פוטושופ, ואילוסטרייטור, פוטשופ הינה תוכנה גרפית מצוינת לצרכי עיבוד תמונה, עיצוב תמונה, הוספה של אלמנטים, שילוב תמונות תיקוני צבע, עבודה עם טקסטים, סוגי כתב, יצירת אפקטים גם לאלמנטים טקסטואליים וגם לאלמנטים כלליים, כמובן שתלמדו גם את אילוסטרייטור התוכנה הוקטורית הידועה, מצוינת ליצירת לוגואים שיכולים להיות עבור כל פורמט, jpg gif png וכו'. תלמדו כמובן מכורח דרישות השוק, לעבוד עם תוכנת אינדיזיין זוהי תוכנת העימוד המבוקשת ביותר בכל משרד פרסום שצריך לעמד מגזינים וקטלוגים לאופנה לחפצי נוי וכו' וגם ספרים, חוברות, וכו' עבור בתי דפוס, תלמדו על מאפייני התוכנה השונים ואיך יכולה לעזור לכם לעמד ספר עבור לקוח, תוכלו כמובן גם ללמוד בשיטת אחד על אחד עם מורה פרטי.

 

 

 

 

 

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/