האח הגדול העונה המבישה עד היום

בחורה עם מחשב נייד

חבל,חבל ועוד פעם חבל. זה מה שיש לי להגיד על כל העונה הזו של האח הגדול. זו עונה מאוד אלימה ואף אחד מאתנו לא עשה כלום כדי לעצור זאת.

פשוט המשכנו לראות כי אנחנו אוהבים אקשן. זה בדיוק מה שהיה כל העונה. גם מנהלי קשת לא עשו כלום כדי לעצור זאת. כנראה זה בגלל רייטינג צריך למשוך אנשים.

אם אתם אומרים ששי חי היה יוצא בכל מקרה למה אתם אומרים לו אני מכבד את ההחלטה שלך לצאת. שום סוג של אלימות לא מוצדקת .

הייתה אלימות  משני צידי המחנה. הם היו צריכים לעשות עצור ולהרגיע את הרוחות.

העונה הזו ממש לא מהנה כל הזמן היו צעקות וריבים. לפעמים על שטויות אבל ברגע שזה הסלים הם לא עשו כלום כדי לעצור זאת. זוהי תוכנית בפריים טיים אתם יודעים שגם ילדים ונוער רואים זאת אז במה שתלוי בכם לפחות תמתנו את העניינים.

זה היה ממש לא נעים לחוות כל שבוע רק ריבים וצרחות. החברה שלנו אלימה מכל הכיוונים גם מבחוץ וגם מבפנים.

כמה אפשר כל אחד דובק בעמדה שלו. אני לא לוקחת שום צד כי כל אחד יש לו את האחריות שלו וחבל שלא מנסים לעשות שלום בין הצדדים.

היו יכולים אפילו לעשות משימה כדי לעשות זאת. אנשים עזבו את העונה בגלל האווירה שאתם לא עשיתם כלום כדי לשנות אותה. גם אם תגידו שאין עריכה אתם מראים מה שאתם רוצים. אף אחד לא ניסה לשבת עם הצדדים ולנסות להבין מה קורה ישר התפתח ריב. ארז טל אמר נכון שילדים צופים וחבל ששי חי לא הצטער על מה שעשה הרי הוא הורה ומורה בישראל  אבל גם אתם כל העונה כאשר המצב החמיר הייתם זורקים בדיחה וחבל. יש לכם כח , יכלתם להעביר מסר.

אבל מה שבחרתם להעביר זה שהעונה היו פשוט עצובה .ומבחינתי הם יכולים לסיים אותה כבר עכשיו.

זה לא קשור לשי חי אלא למצב האווירה שסרר בבית כל העונה. עצוב וחבל שככה אנחנו נראים.הלוואי ונפסיק לשנוא ונשמע רק על הצד החיובי שיש בנו

חנה
אוהבת לכתוב ורוצה לעבוד בתקשורת- העיתונות הצרכנית על מנת לחשוף הטעיות וללמד את האזרח/צרכן את זכויותיו -הרי ידע זה כח. כל תחקיר או כל מחדל מכעיס ומרגיז אבל מה שבאמת מעצבן זה שאנו חושבים שאין לנו את הכח לשנות את המצב ולכן הוא נשאר כך.