האוצר מעבר לנהר – סרט חובה לכל המשפחה

סרט הרפתקאות מקסים, צבעוני ועליז לכל המשפחה.

ילדיי ואני הוזמנו, באהבה רבה, לצפות בהקרנה מיוחדת של הסרט.

unnaffmed

מדובר בסרט הרפתקאות מקסים, צבעוני ועליז לכל המשפחה. הסרט עוסק בחבורת ילדים שיוצאת בעקבות מפת אוצר, למחנה קיץ, כדי להציל את הספרייה שהם כל-כך אוהבים, שעומדת להיהרס.

יחד עם זאת, גם פקיד העירייה, ברונו (שמוליק לוי, משחק מדהים!), שמעדיף להרוס את הספרייה ולהקים במקומה חניון (לצערנו, כל-כך לא רחוק מהמציאות …), מנסה להשיג את האוצר.

החבורה העליזה הזו עוברת הרפתקאות בדרך לאוצר הנכסף.

במאי הסרט הינו קובי מחט ("גויאבות"), שנון וחכם.

הסרט פותח בשיר מקסים ואופטימי – "יום נפלא" שרה אלכס (נאיה פדרמן – כישרון אמיתי) כשהיא מתעוררת בבוקר.

במהלך הסרט לא הפסקנו לצחוק ונהנינו מכל רגע. בסרט יש הרבה שירים (כמעט כמו "מיוזיקל"), וניתן לומר כי הרבה זמן לא נראה בארץ סרט לכל המשפחה, המלווה בכל-כך הרבה שירים. השירים הרבים בסרט מוסיפים לו פן מקסים ותרבותי.

בספרייה עולה נושא השאלת הספרים והקנסות. בסצנה מסוימת, מדברים על כך שילדים כבר לא מקבלים קנסות על איחור בהחזרת ספרים, שכן אם ילד לא החזיר ספר בזמן, הרי שככל הנראה הוא עדיין לא סיים לקרוא אותו … ולא ייתכן שילד יחזיר ספר לספרייה מבלי שסיים לקרוא אותו (זה מחד גיסא), מאידך גיסא, ילד שלא סיים לקרוא ספר ומגיע מועד החזרתו, מן הראוי שיגלה אחריות וידאג לעדכן את הספרייה על כך, שכן בטח יש עוד ילדים שממתינים לספר.

(נקודה למחשבה ששמתי לב אליה בסרט, והיה חשוב לי לשים עליה דגש בפוסט זה)

אחרי "עבודה קשה" ומצחיקה נורא, הילדים מצליחים לחלץ את מפת האוצר מידיו של ברונו, הפקח.

הם מגלים כי המטמון נמצא "מעבר לנהר". לשם כך, בונים רפסודה על מנת לחצות את הנהר.

או אז –  אלכס "החולמנית", תום "הפחדן" (יובל גל – מקסים!) ומיה "הטיפשה" (רומי אבירם – מהממת!) מצליחים בכוחות משותפים ועם הרבה חכמה להוכיח לכולם שהם ממש לא כפי שחשבו עליהם חבריהם, כי אם ההפך הגמור ! – חכמים, נבונים, יצירתיים ואמיצים.

unnamed

unnamfed

כיף של סרט, כי מגיע לילדינו סרט קיץ שכזה – רוצו לראות (וספרו לי איך היה)!

בבתי הקולנוע החל מתאריך – 28.7.16

במאי: קובי מחט

תסריט: אלון גור אריה, קובי מחט

שחקנים: יובל שם טוב, רבקה מיכאלי, אודי גוטשלק, אביעד בנטוב, שון גיטלמן, שמוליק לוי, ליאת אזר, נאיה פדרמן, רומי אבירם, יובל גל, הילה ערן, עמי סמולרצ׳יק

שרית אסיף ברדה
סטייליסטית אישית, בוגרת שנקר. נשואה ואימא לבן ובת. ארגנטינה - באר שבע - הוד השרון... סטיילינג, אמנות, לייף סטייל שבא מהלב - טיפים, המלצות וחוויות. איזה ספר לקרוא? לאן יוצאים השבת? אילו אקססוריז מתאימים לי? מאילו אתרים שווה להזמין? ועוד. נשיקות