ד"ר ויז'נסקי – תיירות מרפא

בחורה עם מחשב נייד

דנה (שם בדוי) בת 37 יצאה לרילוקיישן באיטליה לצרכי עבודה. היא הגיעה אל ד"ר ויז'נסקי במסגרת תיירות מרפא אחרי שתיאמה מראש סדרת טיפולים לתקופת החופשה שלה בארץ. "יש המון דברים טובים שאפשר להגיד על איטליה, ובתחומים רבים אני נעזרת ברשויות הבריאות המקומיות, אבל כשזה מגיע לשיניים, אני לא מוכנה להתפשר. ההורים שלי סובלים מבעיות שיניים בעקבות טיפול לקוי של רופאים ואני לא מוכנה לחוות את החוויה הזו גם כן. כשהבנתי שיש צורך בכמה טיפולים, קבעתי תורים מראש וידעתי שאני הולכת לקבל את הטוב ביותר, בארץ שלי, בשפה שלי".

אנשים רבים סובלים משיניים עם כתמים, סדקים, משיניים בעלי מרווחים בעייתיים ואף מחוסר פרופורציות במראה הכללי. האמת היא שלא מדובר בגזירה משמיים ויש מה לעשות בנושא, וזה אפילו די פשוט. טיפולי_אסתטיקה_לשיניים מאפשרים תיקון המראה הכללי של הפה או במילים אחרות – מאפשרים לחיוך לחזור לפנים… 🙂

שאלה: מה זה בעצם ציפוי_של_השן ?

את השאלה הזו שלחה אל ד"ר ויז'נסקי איילת (שם בדוי) מבית שמש.
איילת יקרה, באופן עקרוני, כאשר מדברים על ציפוי של השן מדובר על שכבות דקיקות של עלי חרסינה שלרוב עוביין אינו עולה על חצי מילימטר. שכבות אלו מודבקות על גבי דופן השן ובכך מאפשרות כיסוי מרבי של פגמים, ביניהם מילוי סדקים, צמצום רווחים ויצירת מראה מולבן ונקי.