ד"ר ויז'נסקי על סיפורו המרתק של ברנסון

בחורה עם מחשב נייד

סיפורים על אנשים שעברו מהפך בחיים הם משהו שכבר שומעים היום בשגרה, אבל מה שצד את העין והאוזן של ד"ר ויזנסקי הוא סיפורו של ברנסון.  מילד עם דיסלקציה שלא סיים תיכון ליזם מיליארדר יוצא דופן – ד"ר ויז'נסקי מביא את סיפור המהפך של ריצ'ארד ברנסון שאולי ייתן לכם השראה ומוטיבציה גם לגבי חייכם והשינוי שתוכלו לעשות עם שיניים חדשות או חיוך חדש..

ריצ'ארד ברנסון לא היה ילד פלא מוכשר, לא נולד למשפחה אמידה במיוחד ולא התעשר עקב זכייה בפרס או בהגרלה. למעשה, מצבו ההתחלתי היה די עגום: הוא סבל מדיסלקציה, לא הצטיין בלימודיו ובגיל 16 נשר מבית הספר. יחד עם זאת, בזכות האופי היזמי שלו והאמונה העצמית, מאחר שלא היה לו מקום פיזי להקים עסק, הוא התחיל למכור תקליטים מהמכונית שלו(!) במחירים זולים במיוחד. פייר? כבר מרשים.

לעסק התקליטים שלו הוא קרא וירג'ין, בהתאם לקרקע הבתולית שלו בתחום המוזיקה. בשנת 1971 נכנס לחובות עקב הרשעה במכירת תקליטים המיועדים לייצוא, ומי ששילמה את המחיר הייתה אמו שמישכנה מחדש את בית המשפחה. לא נעים בכלל, אבל…

ברנסון לא התייאש מהחוב הכלכלי הגדול שכפה על אמו, המשיך לפעול בהחתמת אמנים מוזיקליים בלתי שגרתיים והצליח מאד בתחומו. המהפך העסקי הגדול באמת הגיע עם פתיחת חברת תעופה משלו שכללה בתחילה מטוס בואינג משומש אחד בלבד.

היום מחזיק ברנסון בהון של כ-4 מיליארד דולר ממספר רב של עסקים, כולל רכבות, משקאות, תיירות ואפילו רשת מכוני כושר. מעבר להצלחתו העסקית, ברנסון גם פועל למען המלחמה באיידס, תחומי החילוץ וההצלה ומאבק באפקט החממה, ואף קיבל תואר אבירות מהמלכה אליזבת השניה! כדאי לזכור: גם אחרי שהגיע לפסגה היו לו כישלונות, למשל במשימתו להקיף את כדור הארץ כולו בכדור פורח… כל אחד והשאיפות שלו, הא? 🙂

קיבלת השראה? הגיע גם הזמן שלך לעבור מהפך.
להשתלת שיניים שתהפוך לך את החיים ⬇