ד"ר ויז'נסקי כאן בכדי לשקם את החיוך שלך

בחורה עם מחשב נייד

מדובר באפשרות שיש לאנשים מכל רחבי העולם ליהנות מטיפולי שיניים מתקדמים, אמינים ומקצועיים אצלנו במרפאה של ד"ר ויז'נסקי בתל אביב. כל שיש לעשות הוא ליצור קשר עם צוות המרפאה לפני ההגעה לארץ כדי שנוכל לבחון את אופי הטיפול הנדרש ולתאם תאריכים שיאפשרו את כל הטיפולים.

"אין מצב שאני פותח את הפה אצל רופא שיניים", “רופא שיניים זה הפחד הכי גדול שלי", “שום כוח בעולם לא יגרום לי להגיע לרופא השיניים" – אם אמרתם אחד או יותר מהמשפטים האלו, מאוד יכול להיות שהאפשרות של טיפולי שיניים בהרדמה מלאה יכולה לסייע לכם להשאיר את הפחדים מאחור.

** כשסמל ההיכר הופך לנטל **

אחד הדברים שאפיינו את מוריה (שם בדוי) יותר מכל כילדה היה החיוך שובה הלב שלה. באלבומי התמונות היא מחייכת מאוזן לאוזן, בלי להיות מודעת לעובדה שהשיניים שלה עקומות ויוצרות מראה לא אסתטי. משהתבגרה, הפסיקה מוריה לחייך ואף הייתה מבקשת מהוריה שלא להראות יותר את האלבומים מתקופת ילדותה.

כאשר מלאו למוריה 40, היא החליטה להשיב לעצמה את החיוך האבוד והגיעה אלינו אל המרפאה של ד"ר ויז'נסקי להתייעצות. צוות המומחים התאים לה את הטיפול היעיל ביותר עבורה ואחרי מספר חודשים מוריה קבעה יום צילומים בסטודיו. נחשו מה בלט לאורך כל התמונות… נכון, החיוך! 🙂

רוצים לשמוע עוד? התקשרו אלינו ל- 03-5252880 וקבלו פרטים על הטיפול המתאים לכם.