דרכי הגעה לנתב"ג

אפשרויות הגעה לנתב"ג

אפשרויות הגעה לנתב"גטסים לחו"ל? מעוניינים לאסוף חבר קרוב או בן משפחה משדה התעופה? לאחר שבדקתם את מחירי הטיסות, הזמנתם את המלון שבו תשהו ובחרתם את היעדים שבהם תבקרו, כל שנשאר לכם לעשות הוא לקבוע כיצד תגיעו לשדה התעופה ותחזרו ממנו. בעמוד זה ריכזנו בעבורכם את הדרכים השונות שבהן ניתן להגיע לנתב"ג.

הגעה באמצעות רכבת

יש שיטענו שהגעה לנתב"ג באמצעות רכבת היא הדרך הפשוטה ביותר, לבטח זו הדרך הזולה ביותר. הגעה לנתב"ג באמצעות רכבת היא אכן דרך קלה ופשוטה, ובעיקר זולה, האפשרית גם באמצע הלילה למגיעים מתל אביב. מכיוון שטיסות יוצאות בכל שעות היממה, שירות הרכבות מעמיד לרשות הנוסעים רכבת לנתב"ג בכל שעה מתחנות תל אביב, שמורידות את הנוסעים בתחנת הרכבת הממוקמת בתוך שדה התעופה.

הגעה באמצעות כלי רכב פרטי

הגעה באמצעות כלי רכב פרטי למטרות טיסה לחו"ל מתאפשרת באמצעות אפשרויות החניה לטווח ארוך שמעמיד נתב"ג לרשות הטסים. מדובר כנראה באופציה הקלה והזמינה ביותר לבעלי כלי רכב פרטיים. עם זאת, חשוב לזכור שמחיר הדלק ומחיר החניה לטווח ארוך הם תוספת משמעותית למחיר הטיסה והחופשה, אך יש כאלה שישמחו לשלם את התוספת הזאת בידיעה שכלי הרכב שלהם מחכה להם ביציאה משדה התעופה בעת החזרה לארץ.

השכרת רכב

כשמדברים על אפשרויות הגעה לנתב"ג אחת האופציות הייחודיות ביותר הן השכרת רכב והחזרתו בשדה התעופה. לרוב חברות השכרת הרכב קיים סניף בשדה התעופה המאפשר החזרה של הרכב בנתב"ג – בתוספת תשלום כמובן.

מונית

מונית פרטית לנתב"ג מאזור גוש דן יכולה לעלות כ-200 שקל, כשיש קפיצת מחירים אם מדובר בנסיעה באמצע הלילה. מדובר אמנם באופציה פשוטה, זמינה ויעילה, אך בדרך כלל יקרה הרבה יותר מאלטרנטיבות נוספות.

חברת הסעות

נוסעים רבים הבוחנים אפשרויות הגעה לנתב"ג לא מודעים כלל לחברות פרטיות המספקות שירותי הסעות לנתב"ג. מדובר בשירות קל ופשוט, יעיל ונוח, המאפשר איסוף מהבית והורדה בשדה התעופה עצמו. היתרון הגדול בשירותי הסעות פרטיים לשדה התעופה הוא בכך שמדובר באפשרות זולה הרבה יותר מאלטרנטיבות אחרות.