דלתות מסתובבות ועכשיו תורי

אל יאוש בעולם! חלומות מתגשמים בזמן הנכון והמדוייק

בית הנשיא. ירושלים. סוכות.

מכירים אותי כשחקנית קולנוע טלוויזיה ותאטרון אבל התשוקה הראשונית שלי היתה להיות זמרת מפורסמת.מגיל שנתיים התחלתי לשיר. שרתי בכל הזדמנות שנקראה בדרכי ותוך כדי החיים גיליתי אצלי יכולות חיקויי אדירות וחבשתי עוד כובע, חקיינית וזמרת. בגיל 13 התקבלתי לפסטיבל הילדים ושבועיים לפני צאת הפסטיבל הבמאי, צדי צרפתי, מעיף אותי מהחזרות בטענה שיש לי קול של זמרת אדירה  אבל לא של ילדה. זאת היתה "הטראומה הראשונה שלי". בגיל 14 התחלתי להתפרנס משירה בחתונות  ובגיל 17 IMG_20190111_132058 (1)

 

התקבלתי לחוג תאטרון,  וגילמתי את ננסי במחזמר "אוליבר טוויסט".  גיליתי את האושר שגלום  בלשיר ולשחק בו זמנית וכך הכרתי את עולם המשחק ומחזות הזמר. בגיל 18 התקבלתי ללהקה צבאית ומשם המשכתי ללמוד משחק בבית צבי. בשנה האחרונה ללימודיי התקבלתי לתוכנית מערכונים  בערוץ 2 "נפלו על הראש",  ואני מתפרסמת ויוצאת לעולם סוף סוף אך לא כזמרת אלא בכובע של קומיקאית בדרנית וחקיינית והחלום מתערער.

בתום לימודיי בבית צבי, הקריירה שלי מתחילה לנסוק . אני משחקת בשלל כובעים:  במחזות זמר, הצגות לילדים, הצגות למבוגרים תכניות  טלוויזיה ויום אחד מאיר סוויסה שמופיע איתי  בתוכנית טלויזיה "אהבת קיץ", מציע לי להיות הצלע הנשית לצידו במופע בידור חדש. הצטרפתי להפקה  בתור בדרנית ושלושה ימים אחרי שחתמתי חוזה עם סוויסה מצלצל אליי צדי צרפתי הבמאי שהעיף אותי מהפסטיבל ומציע לי תפקיד ראשי ב"בבוסתן ספרדי", נאלצתי לסרב כי חתמתי חוזה. הרכבת עלתה על מסלול ההומור מסלול שלא חישבתי.   המופע עם סוויסה לא צלח, אבל יצא מזה רק טוב, התחלתי להופיע במופע יחיד, "החוש השביעי" מופע בידור מוסיקלי, וגיליתי את כוחותיי על הבמה כבדרנית חקיינית וזמרת . קניתי מהמופע הזה  בית, והוזמנתי לשחק בקאמרי. עד היום אני משחקת בקאמרי  ולימים, צדי צרפתי שהעיף אותי מפסטיבל הילדים, מביים אותי במחזמר "קזבלן ושירת הקאמרי", ואני סוגרת איתו מעגל. אבל לא זה מה שרציתי לספר, התשוקה להיות זמרת מפורסמת התפוגג אט אט ואז זה קרה…

IMG_1954

בגיל 35 כשאני כבר מפורסמת כשחקנית ומשלימה עם הגורל שלי, אח שלי אילן שניגן והופיע איתי בצעירותי, מספר לי שהזמרת שמופיעה איתו, שברה צלעות והוא תקוע בלי זמרת. שוב מתוך תחושה לא מובנת, אני מציעה לאח שלי שאשיר במקומה, ומוצאת את עצמי אחרי הצגה שהשתתפתי בקאמרי,  צועדת למועדון הגנקי, לשיר ולהרקיד קהל על שולחנות. לא הבנתי את עצמי למה אני חוזרת אחורה? ולמה אני צריכה את זה? אבל כוח חזק ממני משך אותי לשם… ושם, במועדון הגנקי, כזמרת מחליפה, כשאני מרקידה קהל על השולחנות, אני פוגשת את רוני, המשקיע של האלבום שלי! החלום והתשוקה חזרו אליי  דמעות על לחיי  אל יאוש בעולם.

שרונה-תפילת-אהבה

IMG_1952

התחלתי לחפש שירים והמוסיקאי שעבד איתי עודד וייעץ לי לכתוב ולהלחין את שיריי, שאהיה מחוברת לקול האמיתי שלי. לא אשכח את היום הראשון על הגג עם הגיטרה,אני רואה קשת ענקית שמסמלת לי את הברכה, וכותבת את השיר הראשון "כאן ועכשיו". גיליתי עוד כובע, כישרון היצירה. זהו הדלת הסתובבה ועליתי לרכבת הנכונה.

לקח עשר שנים מאז אותו מופע בגנקי, האלבום כעת מוכן ושמו "רוחות השינויים" אלבום שמתאר את המסע הרוחני שעברתי להעצמה הנשית שלי מאז ועד היום. תודה למשקיע רוני ממן, ליקום, להדרכה, לחיים ולאלוהיי.

IMG_20190112_082254 IMG_20190112_082229 (1)

נפגש בקרוב בבלוג הבא שלי והפעם כזמרת יוצרת בדרך להגשמת תשוקתי .
#דיגיטליות_בעסקים#בנקלאומי