די לצלוליט! כך תטפלי לעור חלק ומוצק

כיצד להיפטר מצלוליט? ג'ני קפלן, מאמנת כושר ויועצת תזונה, מביאה את כל הטיפים בתחום התזונה, אימוני כושר יעילים וטיפולים שיעזרו לכם להפחית ולטשטש את התופעה ולהגיע למראה עור מוצק וחלק.

10351759_967845916582186_4004700283350702267_nבתמונה תחתונה מצד שמאל: מעיל רוח כסוף של אדידס עם בד רשת מאחור

כיצד להיפתר מצלוליט? ידוע כי הנושא מעסיק נשים רבות וגם לפי כמות השאלות שאני מקבלת והוא קיים לצערי אצל 80-90% נשים. אגב, נטייה לצלוליט היא גנטית, אך יש גורמים סביבתיים שיכולים להגביר או להפחית ולעזור לטשטש את התופעה.

שמחתי לקבל  תגובות מדהימות ומפרגנות לפוסט ראשוני שהעליתי בפייסבוק, ממתאמנות שלי בערוץ הכושר WOW YOUR BODY:

"צלוליט? מאז שאני מכירה אותך אין לי!  איזה כיף לי!"

"קודם כל הפילינג נהדר, לא יודעת אולי נידמה לי, אבל כבר אחרי שבוע שאני עושה אותו ואני רואה תוצאות לא רעות. אני התחלתי עם אימונים שלך כבר למתקדמים יותר כי הייתי מתאמנת חודשיים וחצי עם מאמנת אחרת, אז הייתי כבר קצת בכושר. הבעיה שבחודשיים וחצי האלה, לא ראיתי תוצאות !!! ואז ראיתי אותך ועשיתי איתך אימון ראשון שהוא שריפת שומנים לכל הגוף. אחרי 3 אימונים הרגשתי שרזיתי!!!! קילו לפחות והרגשתי הידוק ברגליים, וירכיים שאלא עצלי המקומות הבעיתיים. כבר חודש וחצי אני איתך ואני רואה שיפור בגוף שלי! תודה רבה לך על הכל גני את מדהימה גם כבן אדם וגם כמאמנת כושר מקצועית"

בואו נעשה סדר – איך נוכל לגרום להפחתה בצולוליט ונקבל מראה עור מתוח וחלק יותר.

אימוני כושר

unnamed (7)

בתמונה: טייץ 3/4 עם פס צד וחגורה בצבע ורוד, גופיה כתובה בהדפס נמר, נעלי ריצה Boost של אדידס

יש להגביר ולהתמיד: אימוני כושר לחיזוק הרגליים, ירכיים וישבן. תרגילים מומלצים: סקווט, לאנג', דד-ליפט, סווינג עם קטלבל, סנאץ', קפיצות גורילה, פשיטות ירך, עליות על כיסה, סקווט על רגל אחת, גשר על רגל אחת. בכל אחד מהקישורים לתרגילים שציינתי, תגלו אימונים באורך מלא בשילוב התרגיל ועוד נוספים שמשיגים את המטרה שלנו. האימונים והתרגילים הללו יעזרו להגדיל את מסת השריר ולשרוף שומנים ובכך להקנות מראה גופני יותר מוצק ועור יותר מתוח ושיפור הכושר ממשי. ממליצה לשלב אימונים לכל שרירי הגוף ולשלב עבודה גם על פלג גוף עליון למיצוי הפוטנציאל המרבי של הגןף ומראה פרופורציונלי. האימונים עוזרים גם בשיפור החילוף החומרים, שליטה בתיאבון ובחירות טובות יותר בהרגלי תזונה, גורמים לתוצאה בריאה בתהליך שמאפשר לשמור ולהעלות מסת שריר, מצד שני – לשרוף שומנים, ומצד שלישי – לגלות הנאה מתהליך ולהתמיד במה שגורם לנו להרגיש מצוין. לאימוני כושר אותם ממליצה לכם לבצע 3-5 פעמים בשבוע, ניתן להוסיף גם פעילות גופנית נוספת לצורכי הגברת הפעילות היומית (ריצה בעליות, אופניים, קפיצה על החבל יעילים גם לשריפת שומנים וגם לחיזוק שרירי הרגליים). עם הפעילות האירובית תנהגו במידה (כפעמיים בשבוע), ותתרכזו בעיקר – באימוני הכושר, שיפור התזונה ושאר הטיפים בהמשך. כך אני חוזרת לכושר , קחו לכם תכנית אימונים מעולה מתאימה למתחילים שתכניס אתכם לכושר בחודשיים הקרובים.

קבלו 3 אימונים יעודיים ומעולים לרגליים, ירכיים וישבן. אימונים נוספים ואפקטיביים מחכים לכם בערוץ הכושר שלי.

אימון כושר לחיי הישבן המושלם ב-12 דקות

עושים כושר עם ג'ני? רוצה רגליים יפות וישבן סקסי!

 חיטוב מהפכני לגוף WOW – הכל לרגליים וישבן! 

תזונה

 IMG_0417

בתמונה: טי-שורט ריצה ורודה, מכנסון עם פסים ורודים, חזייה בשחור-לבן – של אדידס.
תיק ספורטיבי חסין מים – אדידס. נעלים עם סוליה שטוחה בהדפס זברה – אדידס אוריגינלס

יש לאזן: תזונה בריאה ומסודרת ולא דיאטות זמניות וכאסח.

יש להפחית: קפאין שמייבש את תאי הגוף.

יש להוריד מהתזונה: משקאות ממותקים, מוצרים תעשייתיים שמפוצצים בחומרים משמרים, נתרן, סוכרים השאר החומרים ש"מטפחים" לנו את הצלוליט. צריכת שומנים מזוככים, אוכל מטוגן, אוכל שמכיל הורמון אסטרגן – כמו מוצרי סויה. תוסיפו לרשימה גם סיגריות, סטרס, שיזוף שמייבש את העור.

להגביר: אכילת ירקות בכל ארוחה ושתיית מים (כוס מים בכל שעה).

יש להוסיף לתזונה שומנים בריאים – ביצים, אגוזים, שמן זית, אבוקדו. לדאוג לספק חלבונים איכותיים – פילה בקר, עוף, דגים, ביצים וכו'

למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.

מרגישים אבודים מול מדפים עם מוצרי בריאות בסופר? תקראו את הפוסט "איך להוריד את בטן זו? לא קונים את מה שמוכרים לנו בפרסומות" 

טיפולים וקרמים

אין טיפולים שהוכחו חד-משמעית כיעילים ב-100%, אך הסעיפים הקודמים יעזרו להפחית את הסימנים, להחליק את העור ולטשטש את הצלוליט, להפוך אותו לפחות בולט.
טיפולים ביתיים יעילים: הברשת העור עם מברשת קשה, מקלחת מים חמים וקרים לסרוגין, שפשוף העור עם פילינג מבוסס על קפה בוץ עם או בלי תוספת מלח ים/סוכר חום, מעורבב עם שמן קוקוס/ זית/ ענבים או חמאת שיאה. שפשוף העור עם פילינג מבוסס על מיץ לימון או אשכולית סחוט וסוכר (ניתן להוסיף 2-3 כפות מים אם העור רגיש). פילינגים האלו מצעירים, מזרימים דם, מחדשים קולגן, מותחים ועוזרים להחליק את העור ולהקנות מראה חלק, אחיד וזוהר יותר.

10251995_899528286747283_2333290914254130610_n

שיהיה לכם בהצלחה ואשמח אם תעדכנו אותי איך אתם מתקדמים.

לטיפים, אימונים נוספים ומוטיבציה,  בקרו אותי באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

  ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT
מייסדת "בית הספר של ג'ני לגוף WOW"

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות

אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824/ 054-2000-995

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת בלוג הכושר, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

 Made with Repix (http://repix.it)