דיקור סיני נגד כאב גב וכתפיים. מרפאת רפאל – רפואה סינית

דיקור סיני לכאבי גב. סרטון ווידאו קצר שמומלץ לצפות

בחורה עם מחשב נייד

כ- 80% מהאוכלוסייה סובלת או סבלה בעבר מכאבי גב. כנראה שכאבי גב הינם הכאבים הנפוצים ביותר באוכלוסייה

מדוע הגב כואב? לכאבי גב יש סיבות רבות: ליקויי יציבה (מולדים או נרכשים), טראומה, השמנת יתר, חשיפה לגורמים סביבתיים כגון הרמת משאות כבדים, ישיבה או שכיבה ממושכת, חשיפה לקור, רטט ועוד. גם אוסטאופורוזיס הינה סיבה שכיחה לכאבי גב.

דיקור סיני לכאבי גב היינה שיטה שנחשבת כיום כשיטת הטיפול הטבעית הנפוצה ביותר לטיפול בכאבי גב.  אין ספק שטיפול בדיקור על ידי מטפל מיומן ובעל ניסיון מסוגל לעזור ולשפר את איכות החיים של החולה בצורה משמעותית.

טיפול בדיקור סיני מקובל כעת גם על ידי הקהילה הרפואית הקונבנציונלית. רופאי בתי חולים וקופות חולים מעודדים וממליצים לחולים להיעזר בטיפולי רפואה סינית ודיקור סיני נגד כאבי גב.

צפו בסרטון קצר בו אלעד (מטופל) מעיד על הצלחה בטיפול בדיקור סיני נגד כאבים בגב תחתון וכאבים בכתפיים:  http://www.youtube.com/watch?v=5fl7bRZYCzE

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) – מטפל בדיקור סיני ומנהל מרפאת רפאל לרפואה סינית. טיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות ולרבות דיקור סיני. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזיה ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ.
התקשרו עכשיו טל  054-5721258
אתר של רפאל רוזנסקי https://rafaclinic.co.il/

רפאל רוזנסקי - רפואה סינית משולבת
רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל בדיקור סיני ומנהל מרפאת רפאל לרפואה סינית. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזיה ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258, https://rafaclinic.co.il/