דיקור סיני בשביל להיכנס להריון – מה כדאי לדעת? דיקור סיני לפוריות

טיפולי פוריות עם רפאל רוזנסקי מטפל בדיקור סיני

טיפולי דיקור סיני לאין אונות עם רפאל רוזנסקי
טיפולי דיקור סיני לאין אונות עם רפאל רוזנסקי מטפל בכיר בדיקור סיני
Raphael Rojansky - An acupuncturist who specializes in fertility problems
דיקור סיני לפוריות

הרבה מאוד זוגות חווים היום קושי בכניסה להריון. הבשורה הטובה היא שאפשר לטפל בגורמים המשבשים את הכניסה להיריון על ידי דיקור סיני ולהגדיל כך את הסיכויים שלכם להריון בריא וקל. השלב הראשון יהיה אבחון הגורמים לבעיה, יהיה על שניכם לעבור בירור רפואי מתוך מטרה לאתר את הגורמים המעכבים את הכניסה להריון ולהציע פתרון בהתאם. חשוב לציין כי יהיו מקרים בהם כל הבדיקות חוזרות תקינות ובכל זאת לא מושג הריון.

אנחנו כאן בכדי לספר לכם מעט על התרומה של הרפואה הסינית לבריאות האישה ועידוד פריון. בעזרת טיפולי דיקור סיני לפוריות תוכלו לשפר משמעותית את הסיכויים לקליטת הריון. גם במהלך ההיריון יוכלו טיפולי דיקור להקל על כאבי גב, בחילות ושאר קשיים. בסוף ההיריון במקרים בהם העובר נמצא במצב עכוז טיפולי דיקור סיני אצלנו בקליניקה יוכלו לעודד אותו להתהפך ולהתמקם נכון בתעלת הלידה.

איך לחץ נפשי משפיע על כניסה להיריון?

אנו מכירים הרבה מאוד מקרים בהם מתח ולחץ נפשי הם הגורם המעכב את הכניסה להריון. אם הגוף שלנו נמצא לאורך זמן במצב של מתח וסטרס הוא שקוע כולו בעצמו ובהתמודדות הקשה. מועדי הביוץ משתנים בעקבות הלחץ והאנרגיות של הגוף כולן מופנות להתמודדות עם הסטרס והחרדה. ישנם סיפורים רבים על נשים שהחליפו אורח חיים עמוס ומתוח בשגרה מתונה ורגועה יותר, תוך זמן קצר הן החלו להרגיש טוב יותר וגם ההיריון המיוחל לא אחר להגיע. דיקור סיני מרגיע ומאזן מטבעו ולכן שילוב טיפולי דיקור סיני לפוריות עם טכניקת הרפיה (שאנו מלמדים תוך כדי הטיפול בדיקור) יעזור מאוד ביציאה ממצבי הלחץ והמתח.

המלצות לאורח חיים רגוע יותר לקראת הריון

  1. זיהוי של מקורות המתח והלחץ הנפשי, אם נדע לזהות את המקור נצליח טוב יותר להימנע ממנו.
  2. תיהנו מהזוגיות שלכם, תעשו דברים שאתם אוהבים, תבלו, תשמחו ואל תתעסקו רק בקושי להיכנס להריון. ההיריון הוא עולם ומלואו אך כך גם אתם.
  3. עשי לעצמך הרגל לבקר בספא ולקבל עיסוי מפנק מרגיע אחת לחודש לפחות.
  4. תרגילי נשימות, מדיטציה וגם יוגה, בריא גם לגוף וגם לנפש.
  5. מעבר לתזונה בריאה מאוזנת.
  6. כתיבה של יומן לפריקה של תחושות, תשפכי החוצה את כל הקשיים והמתחים, אף אחד לא צריך לקרוא את הדברים שאת כותבת, זה רק שלך ובשבילך.
  7. הימנעות מעישון, צריכה מרובה של קפאין וגם מאלכוהול.

מה מציע לך דיקור סיני?

טיפולי דיקור סיני מלווים אותך החל מהשלבים הראשונים לקליטת ההיריון ועד לשלב הלידה, כדאי להגיע לטיפולי דיקור סיני גם לחיזוק הגוף ושיקום הגוף לאחר הלידה. טיפולי דיקור סיני מצליחים לעודד את הגוף לשחרר חסימות אנרגיה, לשחרר אנרגיה טובה חדשה ולשפר את הזרמת הדם אל אברי הרבייה. לא תדעי מה טיפולי הדיקור יוכלו לתרום לך לשיפור ההרגשה הכללית עד שלא תגיעי אלינו לקליניקה ותנסי.

רפאל רוזנסקי – מומחה לרפואה סינית

054-5721258

אתר http://rafaclinic.co.il/

רפאל רוזנסקי - רפואה סינית משולבת
רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל בדיקור סיני ומנהל מרפאת רפאל לרפואה סינית. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזיה ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258, https://rafaclinic.co.il/