דווקא בחורף: וואפל בר פותחים את סניף החוף הראשון שלהם

אחר הצהריים טובים עם בשורה מתוקה,

לפתוח את החורף בוופל חם:
רשת Waffle Bar מגיעה לראשונה לבת ים ומשיקה סניף על החוף עם התפריט הירושלמי הקלאסי שלה, שכולל את כל הלהיטים שמטריפים את הרשתות החברתיות

רשת Waffle Bar משיקה בימים אלו את סניף החוף הראשון שלה שנפתח במתחם Sunset Beach שבטיילת בת ים ומציע את התפריט האהוב והמוכר של הרשת הירושלמית, המתמחה בקינוחים טעימים במיוחד.
מדובר בסניף הראשון של הרשת בבת ים ובסניף ה-14 בפריסה ארצית (בנוסף לרשת יש גם סניף בפינלנד). וואפל בר החלה דרכה בירושלים בשנת 1999 והציעה לראשונה בית קפה "אחר", כזה שהציע מבחר איכותי של וופל בלגי, קרפ צרפתי וקפה משובח. הסניף הראשון נפתח בלב שכונת המושבה הגרמנית בנכס קטן וקסום אשר סיפק לתושבי ירושלים, משפחות, זוגות ובליינים מקום חמים ונעים לתאוות המתוק. במהלך השנה הראשונה לפעילות רקחו בסניף מתכונים לבלילות ולקרמים בנחישות ואהבה גדולה, עד שהגיעו לאיכות ולטעם הייחודי. בית הקפה הפך במהרה למוקד עלייה לרגל של ירושלמים רבים וקהל לקוחות מהופנט.
התפריט במתחם Sunset Beach מציע תפריט חלבי (כשרות רבנות בת ים) עשיר בטעמים ייחודים ומנות נדיבות תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים. בין היתר ניתן ליהנות במקום מארוחות בוקר, כריכים, מנות שקשוקה, וופל בלגי עם תוספות ייחודיות, פנקייקים, לאפה טוסט, סלטים, פוקצ'ות, דגים, פסטות, קרפים צרפתיים מתוקים ומלוחים, תפריט ילדים ומגוון עשיר של קינוחים מתוקים במיוחד.
שעות הפעילות: יום ראשון עד חמישי החל מ-9:00 ועד 23:30. ייתכנו שינויים בשעות הפעילות בשלב ההרצה.

אודות מתחם Sunset:
פרויקט תיירות, ספורט ומסחר על קו חוף בת ים, הראשון מסוגו בגוש דן. במתחם משולבים בתי מלון, ספא, מועדון כושר, אולם אירועים יוקרתי ומרכז מסחרי המשתרעים על שטח של כ-13,000 מ"ר בשלושה מפלסים ומציע מעל אלף מקומות חניה. החנויות ממקומות במפלס החוף עם חזית לים, ביניהן המותגים המובילים לה גופרה מבית אניטה, מסעדת סופרה, פיצרייה ועוד.

המרכז מנוהל על ידי חברת פרו-מול
חברת פרו-מול הינה החברה הגדולה בישראל לניהול קניונים ומרכזי קניות, בעלת הניסיון הרב ביותר בניהול מסחרי ותפעולי של קניונים ומרכזי מסחר. חברת פרו-מול מנהלת כיום כ-35 מרכזי קניות וקניונים בארץ ובחו"ל.