גלוסי מכה שנית

אז כן, אני נירי שאול ומסתבר שאני מכורה. להפתעות. נעים מאוד..
הפעם גלוסיבוקס הגיעה בקופסה הוורודה הקלאסית, זו עם הסרט, איזה כייף זה לקבל מתנה בקופסה וורודה עם סרט! מה חיכה לי בקופסה? הרבה דברים טובים!

בחורה עם מחשב נייד

כנראה שיש משהו באפקט ההפתעה, שלא מצליח להשאיר אותי אדישה (או שכנראה החסך שלי בהפתעות הוא באמת עדיין גדול..), כי מצאתי את עצמי נרגשת ונלהבת כשחזרתי הביתה וידעתי שמחכה לי עוד קופסה של פינוקים. באמת, זה היה בולט עד כדי כך, שכשהשליח התקשר בצהריים, הכרחתי אותו להשאיר לי את זה בתוך הארון חשמל כי לא רציתי לתאם ליום אחר.. (עוד יום של ציפייה וזה..).

אז כן, אני נירי שאול ומסתבר שאני מכורה. להפתעות. נעים מאוד. (פה זה הקטע של ה- ווי לאב יו נירי).

הפעם גלוסיבוקס הגיעה בקופסה הוורודה הקלאסית, זו עם הסרט, איזה כייף זה לקבל מתנה בקופסה וורודה עם סרט! בחיי שהרגשתי לרגע כמו הבת הקטנה שלי והצלחתי סופסוף לשחזר את התחושה הזאת של ההתרגשות לקבל ולפתוח מתנות וורודות, עטופות, מנצנצות (או כל דבר אחר שקשור לנסיכות) שבטח היתה לי פעם כשהייתי בגיל הזה.

—–

הפתעה!!..

אז מה חיכה לי הפעם בקופסה? הרבה דברים טובים! אחרי שפתחתי את הסרט והעטיפה, הגעתי למגזין החודשי, שהפעם מוקדש לנושא החגים, ומיד עברתי לגלוית ההשראה שמסבירה על המוצרים. גם הפעם קיבלתי 7 מוצרים מעולים, ששכבו להם בנחת על מצע שחור ואלגנטי, האמת? אהבתי את החגיגיות! אין ספק שהאריזה מוסיפה.

והנה המוצרים שקיבלתי הפעם:

1. YVES SAINT LAURENT – מסקרה VEFC בייבי דול.
לא ייאמן, כאילו מישהו נכנס לי לתיק האיפור וידע איזה מוצר עומד להיגמר.. אני חייבת מסקרה חדשה! אני עדיין לא שומרת אמונים למותג מסקרה ספציפי, כי טרם מצאתי את "האחד" שלי. את החברה הזו עדיין לא יצא לי לנסות, למרות שאני מכירה את המותג היוקרתי ויודעת כמה המוצרים איכותיים, ופשוט כייף גדול שיש לי הזדמנות לנסות!

2. Essie – לק מנצנץ בגוון מוזהב מלכותי.
וואו, עם הצבע הזה עדיין לא הפגשתי את הציפורניים שלי ויכול להיות מעניין מאוד המפגש הזה. בייחוד בגלל שאני מתה על נצנצים!!

3. Fa – דאודורנט רול און עם פורמולה ייחודית נגד כתמים.
אני מכירה את המוצרים של Fa כבר כמה שנים, ויכולה לומר שהם מסוג המוצרים הטובים שנותנים תמורה למחיר נוח ביותר! מתאים לי הנושא של הכתמים, כי אני אחת שסובלת מסינדרום ה- "שוב לבשתי חולצה שחורה בדיוק שניה אחרי ששמתי דאודורנט"..

4. SeboCalm – סרום טיפוח
גם את המוצרים של SeboCalm אני מאוד אוהבת, הם היו היחידים שהצליחו להרגיע לי את בעיות הסבוריאה והאדמומיות על הפנים בזמנו ולכן אני מחזיקה מהם מוצרים שבאמת עושים את העבודה. במילים אחרות – ינוסה בהתלהבות.

5. Weleda – קרם לחות מסדרת ורד הבר.
Weleda מייצרת בין השאר, מוצרי קוסמטיקה טבעיים ואורגניים לאור הפנים. סדרת ורד הבר היא הסדרה לגילאי 30-40 למראה עור חלק ונטול קמטים. "לא שיש לי קמטים".. אבל חשוב למנוע. כמובן שמיד ניסיתי אותו, והדבר הראשון שתפס אותי זה הריח שלו – מזכיר כניסה לטיפול בספא, מאוד חזק ונוכח.

6. LEOREX – בוסטר אקטיב
טיפול לאפקט מיידי של טשטוש קמטים וקמטוטים. מדובר בנוסחה פיזיקאלית היפו אלרגנית שמעניקה לעור מראה אחיד, חלק וזוהר. אני עדיין מתלבטת האם למצוא איזה קמטוט ולנסות על עצמי (קמטוטי צחוק, נו) או לתת את זה לנסיינית חביבה אחרת. בכל אופן זה נשמע לי ייחודי ושווה בדיקה.

7. DIESEL – בושם לאברדוז טאטו
טוב תקשיבו, זה אחד הריחות היותר מפתיעים וטובים שנתקלתי בהם לאחרונה, רציני. ואני בדכ לא אוהבת את הבשמים המתוקים אלא יותר את הרעננים והחמוצים אבל זה – שילוב של מתוק עם גוון קל של רעננות. הייתי חייבת לדעת מה הניחוח ומסתבר שזה שילוב של יסמין ופרחי תפוז יחד עם פולי טונקה (שזה המתוק שהזכיר לי את הוניל). משהו מיוחד, מומלץ לגמרי!

מסקנות

הפתעות כבר אמרתי? תפתיעו את עצמכם, זה פשוט שווה את זה! מעבר לאפקט ההפתעה עצמו ולאריזה המקסימה שבהחלט כייף לקבל, חגיגת המוצרים הזאת זה בדיוק סוג הדברים שאנחנו תמיד אומרות שאין לנו זמן לדאוג להם בשביל עצמנו אבל "אם מישהו היה מביא לי את זה, הייתי ממש מתלהבת".. או שתפתיעו מישהי אחרת שאתם אוהבים, זה מקורי ומקסים!

התמכרתי למוצרי טיפוח… אבל ממקום טוב – כי אני יכולה להשוות ולהתנסות ולבדוק את עצמי לפני שאני בוחרת את "האחד" שלי. ואפילו – כשלא בא לי לבחור אחד קבוע, אני פשוט מנסה כל פעם את מה שהגיע באותו חודש ואז מגוונת לעצמי עם מוצרים שונים.

זוכרים איך זה עובד?

מצטרפים לגלוסיבוקס דרך אתר האינטרנט של החברה
לאחר ההרשמה ובחירת סוג המנוי, מקבלים בכל חודש "קופסת הפתעות" מיוחדת, המכילה 5 מוצרים חדשים של מיטב המותגים, גם יוקרתיים, ואף כאלה הנמצאים כרגע בהשקה. חלק מהמוצרים בגודל מלא וחלקם בגודל נסיעה או גודל מיוחד אחר.
המוצרים נשלחים לכל אחת בהתאמה אישית, לפי "פרופיל יופי" שנבנה עבורה לאחר שענתה על מספר שאלות באתר האינטרנט של החברה.

אז שיהיה לכם שמח בחגים!!

נירי שאול
אמא לשניים, אישה לאחד. גרה ברעננה, חולמת על לונדון ומנסה למצוא רגעים קטנים של נחת במירוץ הגדול של החיים. עוסקת בייעוץ תדמית עסקית, הגשמה עצמית, וגם מתופפת, כותבת, ועושה רק מה שאני אוהבת. לאתר שלי: http://www.nirishaul.co.il/ לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/NiriShaulBusinessImage