גבירותי, השמש לא זורחת לכן מהתחת

מסונוורת מהתחת. כך יכלו החיים שלי להתבזבז ולחלוף על פני אילולא הגיעה אישה אחת וסטרה לי להתעורר

ואם יגידו שאני עפה על עצמי?"
"אנשים יחשבו שאני מגזימה"
"זה מביך לכתוב עלי"

החששות הללו ועוד רבים אחרים עלו בקרב חלקנו, כשהמרצה בקורס דיגיטליות בעסקים נתנה מטלה ראשונה – כל אחת צריכה לפתוח בלוג בסלונה ולהציג כל אחת את עצמה.
מול החששות שעלו, התשובה שלה נפתחה במשפט הזה: "גבירותי, השמש לא זורחת לכן מהתחת", היא באה להעיר ולהאיר אור חזק על כך שרובנו נמנעות או דווקא פועלות מתוך מחשבה שהחברה הוירטואלית או אפילו זו האמיתית, עסוקה בנו, באיך אנחנו נראות, איזה ציון יתנו לי, כמה ישפטו אותי? טובה או לא, שווה יותר או שווה פחות. נמנעות או דווקא פועלות
כשבעצם, כל המחשבות הללו, מתרוצצות בעיקר, אצלנו בראש.

IMG-20171014-WA0003

אותי באופן אישי, התשובה שלה העיפה לתחילת דרכי כמאמנת כושר, לסיפור אחד, צורם, מטלטל וחד. ליתר דיוק, לאישה אחת, משפיעה שגרמה לי להתמחות במה שאני עוסקת כיום.
כשיצאתי לפני 8 שנים מקורס המאמנים בוינגייט, הייתי בעננים. חדורת להט, מלאה במוטיבציה שהנה באתי לעשות את כל הנשים רזות וחטובות, ידעו כמה אני טובה, יהיה לי הפתרון בשבילן, אני אוכל לעזור להן. רק לי חיכו (כאמור,השמש) הייתי כל כך עסוקה בעצמי שלא חשבתי שתתכן אופציה אחרת.
הפתעה. לא.

לא הצלחה ולא עבודה.

כמי שהגיעה מקריירה בענף הפרסום, ידעתי שכדי שיעבוד, צריך להניע לפעולה. הדפסתי לי חולצה, על הגב היה כתוב 'מאמנת כושר' ומספר טלפון, נהייתי כרטיס ביקור מהלך על שתיים.
באחד השיטוטים שלי עם החולצה, נכנסתי לבית קפה. בכניסה אליו, ישבה לארוחת בוקר אישה יפה עם עודף משקל. כשהיא ראתה מה כתוב לי על הגב היא אמרה לי: "או, באת לי בול בזמן. בדיוק חשבתי להתחיל להתאמן." לא רציתי להיראות מתלהבת שהשמש שלי לא תדעך, קבעתי איתה למחרת פגישה באותה השעה.

הגעתי לפגישה באותו בית קפה, היא ישבה עם אותה ארוחת בוקר דשנה ואני עם אותה מוטיבציה והתלהבות שאני אעשה את האישה הזאת רזה ומאושרת.

אוי ואבוי!
מכאן העניינים רק התדרדרו.
היא סיפרה לי על עצמה, ואמרה שהיא רוצה קצת להניע את הגוף שלה, שמתאים לה שנעשה הליכות, קצת תרגילי חיזוק וכו
אני, כשהשמש כבר בוערת לי בתחת מהזריחה, עם מבט מלא משמעות לכיוון ארוחת הבוקר שלה, אומרת לה: "הליכות ואימון זה נפלא, אבל את יודעת שנצטרך לעשות משהו עם התזונה שלך כדי לרדת במשקל"
לא פספסתם
היא לא ביקשה
הלם בקהל
"היא מסתכלת עלי, ובשקט רב היא אומרת לי:
אני לא יודעת מה את רואה, אני, כל בוקר בראי, רואה כוסית על!"

בום! חטפתי סטירה! היא לא הזיזה יד ובכל זאת בערו לי הפנים מכאב.
כל מי שמכיר אותי יודע שתמיד! יש לי מה להגיד.
נהייתי אילמת.
הרגשתי שביזיתי אותה ביוהרה, צרות המחשבה שלי שאני והשמש בוודאי יודעות שהרי ברור שכל הנשים רוצות להיות רזות וזה מה שיעשה אותן מאושרות. הייתי עסוקה כל כך בי, במה שבאתי לעשות לה, באיך אני אהיה חצי אלוהים כשאסייע לה, בעיקר בתפיסה שאישה רזה היא אישה מאושרת. הצעתי לה את העזרה היחידה שהיא לא ביקשה או הרגישה שהיא צריכה.

התנצלתי מעומק ליבי וקמתי עם התובנה שהיא העניקה לי: בריאות, אושר ואהבה עצמית לא קשורים במשקל ונראות. חזרתי ללמוד כל מה שאפשר כדי להיות הכלי הכי טוב דרכו תעבורנה נשים ללמוד איך לאהוב את גופן. כפי שהוא. בכל צורה ובכל מידה.
כי לכלי יש צניעות, הוא נועד לעשות רק את מה שהמשתמש צריך ממנו. הוא מתמלא בתוכו ומתרוקן כדי למלא אחרים.

בזכותה, פיתחתי  את הקורס Plan Be שלי. מסלול אימון שמשלב, כושר, תזונה ושינוי תודעה לנשים לאהוב את גופן. שלב אחרי שלב בקורס הן מתרגלות מסוגלות אישית, כבוד, מרחב ואהבה עצמית לצד אימוני כושר, חקירה על המזון האמיתי המתאים להן להעשיר את גופן ובעיקר כמה אושר הן מזינות את נפשן. כך, עם הרבה אהבה ואמונה עצמית, מתקיימת תמיד מוטיבציה להתמיד. גופן, מחזיר להן באותה אהבה. הוא חזק, הן זקופות, אסופות ומסוגלות לכל. כל אחת מהן הופכת להיות השראה לסביבתה, כשהיא זוהרת מבפנים.

facebook_1551889408514פתאום ZE פשוט להיות את

כך אני חיה את חיי האישיים, זו הדרך בה אני מגדלת את ילדי, זו השיטה אותה אני מעבירה לנשים בחיי.
ZE כאן
Ze עכשיו
Ze אמיתי
לחיות חיים פשוטים, שמחים ובריאים כשהשמש מאירה מבפנים.

שמי ליזט צימרמן, אני מאמנת נשים לאהוב את גופן
מרצה, מאמנת כושר, תזונה וNlp נשואה ליניב ואמא לשגיא, ליאור ותומר
יש לי סטודיו בשם "האיגלו", בית לקהילת המתאמנות הנפלאות בחיי.
מאז אותו סיפור עם האישה שהשפיעה עלי, בזכותה אני עדיין מתבוננת, לומדת, מחייכת ומעבירה הלאה. אני חוקרת נשים בארץ ובעולם, כל אישה משפיעה בדרכה באופן מסוים. בעיקר, כשהיא לא מתכוונת, כשהיא פשוט היא. נאמנה לדרכה, אוהבת את עצמה, בטוחה בטוב שיש בתוכה.

20180622_153930 (1)

כקוראת מושבעת ותלמידה נצחית, כתיבה היא חלק מחיי. יש לי בלוג פרטי: מה את עושה סיפור – תכל'ס בלוג בו אני כותבת לנשים על פשטות והומור בשילוב קטעים מסיפורי ילדים.

את הבלוג שלי בסלונה בחרתי לפתוח כדי לארח נשים מרתקות ומשפיעות. הן יכולות להיות בכל גיל, מפורסמות או אנונימיות. החל מאמא שלי בת ה-88 עד לפרידה קאלו או ג'ניפר לופז. להיחשף לכל מיני עובדות עליהן שכל אחת מאיתנו יכולה להזדהות איתן, ולהבין כמה ZE אמיתי, עוצמת החיים כשאת פשוט את.

מכירים אחת כזאת, שנגעה לכן בלב וגרמה לשרירי הליבה שלכם להתחזק? אשמח אם תכתבו לי ואעשה איתה שיתופי פעולה או פשוט אארח אותה בבלוג החדש שלי בסלונה Ze פשוט להיות את
בינתיים, מה דעתכן לחזק יחד את שרירי הליבה והבטן?

אימון בטן שאפשר לעשות בבית – 5 תרגילים, 5 חזרות, 5 סטים

ZE קל, להתמיד להתאמן מאהבה