בת 34, לא כבושה

השרה מירי רגב, תאהבו אותה או לא, היא אישה חזקה וביצועיסטית. אבל כשהיא החליטה לחלטר כשדכנית ליועצת הפרלמנטרית שלה, קבל עם ופייסבוק, מה היא בעצם עשתה לה?

תוך פחות משעה צבר הפוסט של השרה רגב יותר לייקים ושיתופים מפוסט שהעלתה אמש על הצבעתה בעד התקציב.

פוסט חביב, עם תמונה של רגב המחויכת לצד בחורה צעירה ונאה, היועצת הפרלמנטרית שלה. בפוסט מסבירה רגב שלירון, היועצת, בת 34 וטרם "נכבשה" והיא, השרה, החליטה לעשות "משהו שיביא אותה לחופה".

2015-11-19_08-23-00
מתוך דף הפייסבוק של השרה מירי רגב

אז בואו נניח בצד את המבוכה שלירון עשויה לחוש (או שלא)  לנוכח פוסט חושפני זה בנושא אישי כל כך.

בואו לא נשאל את השאלה המתבקשת, האם זה נעשה בידיעתה ובהסכמתה ולא נתהה אם זה שימוש ראוי בדף הפייסבוק הרשמי של נבחרת ציבור.

בואו רק נקרא את המילים –

לירון לא מצאה אהבה כי היא בררנית.

היא שדה חריפה ומוכשרת אבל טרם "נכבשה"

השרה חייבת לעשות משהו "שיביא אותה לחופה".

בסוף היא גם מתנצלת על הפדיחות, כי "לא השארת לנו ברירה".

מה היא בעצם אומרת, השרה?

קודם כל, לירון אשמה ב"מצבה" המצער, שכן היא בררנית. מי שרוצה להתחתן כנראה צריכה להתפשר, אולי גם על מישהו שהוא לא משהו, העיקר להתחתן, לא?

היא טרם "נכבשה". מירי יקרה, אישה היא לא יעד בקרב ולא מלפפון. לא צריך לכבוש אותה, אם היא רוצה, היא באה לבד.

בחורה בת 34 צריך להביא לחופה. שוב להביא? לא אמרנו שהיא באה לבד? וחוץ מזה, מה כבר יקרה אם בחורה לא מובאת לחופה? זאת פסגת השאיפות של כל שדה חריפה? אולי היא רוצה זוגיות אבל לא חופה? כי את יודעת, מירי, גם בלי חופה זה בסדר.

ולבסוף, אם לירון מובכת זה לא נורא, כי בעצם היא אשמה, בבררנות שלה, בסירובה להתפשר, להיכבש ולהיות מובאת לחופה היא מאלצת את השרה רגב להביך אותה קבל עם ופייסבוק. כאילו שאפשר לאלץ אישה חזקה כמו מירי רגב לעשות משהו. אבל אולי אישה חזקה כמו רגב צריכה לחשוב פעמיים לפני שהיא מקטינה למעשה את מי שעומדת לצדה? ללירון לא מגיע גם להיות חזקה כמו הבוסית שלה?

ויש גם את העניין הפעוט עם זה שלדברי רגב עצמה לירון "לא מאמינה בשידוכים".

כמובן שייתכן גם שלירון שמחה על הסטטוס, שבמבחן ההיסטוריה יתברר שזה מה שיביא לה את אהבת חייה ושהיא שואפת להיכבש ולצעוד בלבן לחופה, גם זה בסדר.

 לירון בחורה נאה וחייכנית, אני לא מכירה אותה וכל זה לא באמת ענייני, אבל כיוון שהבוסית שלה החליטה לפתוח את העניין לציבור, לציבור יש מה לומר ואני מתנצלת מראש בפני לירון על כך שהתערבתי, פשוט הבוסית שלה לא כבשה אותי ולא השאירה לי ברירה ובשורה התחתונה באמת, אני מאחלת ללירון שתמשיך לחייך ושתהיה מאושרת.

תמונת נושא: Shutterstock