בת יענה או בשליטה

הייעוד שלי הוא לעזור לאנשים, האהבה שלי לבני האדם עוזרת לי להביא את הייעוד שלי להגשמה. בכל פעם שאני מצליחה להוביל משפחה או עסק ממצב של חוסר וודאות פיננסית למצב של אחריות ושליטה אני נולדת מחדש

אין לי כסף לגמור את החודש, איך אשלם לך עבור הייעוץ? זה היה המשפט הראשון שלה כשהיא הגיעה אלי וחשבה שבפגישה אחת יפתרו לה כל הבעיות הכלכליות. נפגשנו במקרה, אבל אצלי שום דבר לא קורה במקרה. אני הייתי הגשר האחרון, לפני הנפילה הסופית שלה לתהום. הלוואות, מינוס בבנק, תשלומים עתידיים בכרטיס האשראי וצ'קים מפוזרים השד יודע למי, חיה כבת יענה.

OKAEYA

Photo by Daniel Olaleye on Unsplash

למרות הכאוס וחוסר השליטה שלך במצב, הכל פתיר אמרתי לה והרגעתי. זרעתי זרעים של בטחון ושלווה לאופק חדש. שלחתי אותה להכין דוח מלא על כל מה שיש לה וליתר דיוק על כל מה שאין לה. לקח לה שבועיים ארוכים, עשרות הודעות, טלפונים ווצאפ ומה לא… ואני בעיקר, מכוונת, מנחה ולא מוותרת, אני רוצה שתכיני דוח מלא שיראה את התמונה הנכונה על מצבך הפיננסי.

אחרי שבועיים, משהו במבט שלה כבר היה שונה, פחות מבוהל ויותר מאורגן. התמונה הברורה, השיקוף שלה על מצבה הפיננסי, לקיחת האחריות והאומץ להסתכל לפחד בעיניים, כל אלו הספיקו כדי לפתוח אצלה צוהר לדרך חדשה. למרות המצב היא כבר הצליחה לראות את האור בקצה המנהרה. מבת יענה, לבעלת שליטה. מפה הכל היה הרבה יותר קל, משכתי אותה לאט לאט בזהירות ובביטחון למעלה, מגירעון לחיסכון.

כל ליווי כלכלי שלי גם למשפחות וגם לעסקים מסתיים אצלי כאשר העיניים נפקחות, הנשימה סדירה והצעדים בטוחים, הכל עניין של אחריות והתנהלות נכונה.

פגשתי אם חד הורית שחיה את העבר, שורדת את ההווה ואינה מסוגלת לראות שיש מחר. חיים ללא מטרות וללא הגשמה עצמית. חיה חיי הישרדות, חיים כבויים ללא שמחה. שלושה חודשים אחרי, החיים שלה ושל ילדיה השתנו מייאוש לתקווה, ממינוס לפלוס בחשבון.

היום שלוש שנים אחרי, היא חיה את ההווה עם כסף לחסכון, תכנית מוגדרת למימוש יעדים ובעיקר והחשוב מכל שקט נפשי לחיות את החיים באמת.

freewoman

Photo by Ryan Moreno on Unsplash

#דיגיטליות_בעסקים_לאומי

https://www.facebook.com/citrine.co.il/

Ofra Amir
אוהבת אנשים ואת החיים, גישה חיובית ואנרגיות גבוהות יוצרים מציאות נהדרת