בר מים רצפתי

בחורה עם מחשב נייד

משפחה ממוצעת בישראל נאלצת להתמודד עם יוקר המחיה ובין היתר גם להתפשר על גודל הדירה. בין אם מדובר בדירה שכורה או בנכס שנמצא בבעלות המשפחה, הבעיה של חוסר במקום משותפת למאות אלפי אנשים בארץ. עם זאת, יש כיום פתרונות לבעיות מן הסוג הזה ואחד מהם מאפשר לנצל את היתרונות של בר מים בלי לבזבז מקום יקר ערך.

בר מים רצפתי משלב בין הצורך בחיסכון במקום לבין החשיבות של שתיית מים. היות וישראל היא מדינה חמה עם אקלים לח וים תיכוני, אין ברירה אלא להרגיל את הילדים לשתות הרבה מים כבר מגיל צעיר. הדרך לעשות זאת היא להנגיש עבורם את המים ולדאוג שהם יהיו צוננים ונקיים. כמו כן, בעזרת בר מים רצפתי ניתן לחסוך מקום על השיש ולנצל היטב את חלל הפנים.

בר מים רצפתי מהמשרד לבית

עד לפני מספר שנים ניתן היה למצוא את הדגמים השונים של בר מים רצפתי במשרדים בלבד. בעלי משרדים הבינו את היתרונות של הצבת בר מים עבור העובדים והלקוחות, מה גם שרבים השתמשו בו לצרכי דקורציה ועיצוב. מבחינת בעלי משרדים ועסקים, אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני ולכן בר מים רצפתי עמד בכל הציפיות.

עם זאת, לאורך השנים החלו גם אנשים פרטיים ובעיקר בעלי בתים פרטיים להבין את היתרונות של בר מים שלא נמצא על השיש אלא על הרצפה. כתוצאה מכך, יש כיום דגמים שמעוצבים עבור הסקטור הפרטי. את הדגמים שמיועדים לבתים פרטיים ניתן למצוא כמעט בכל הצבעים, עם מפרט טכני משוכלל ועם מחיר שווה לכל כיס.

כיצד בוחרים בר מים רצפתי?

ההיצע הרחב של ברי מים אמור לסייע לבעלי משפחות שרוצים לבחור את הדגם הרצפתי לבית שלהם. בשלב הראשון כדאי להשוות בין הדגמים לפי מפרט טכני והמלצות, ובשלב השני ניתן גם להתייחס לסוגיית המחיר.

בין לבין, יש אפשרות לקבל המלצות מאנשים שכבר משתמשים בבר מים כזה. המלצה אובייקטיבית היא דרך טובה לבחור בר מים ובעזרתה ניתן לחסוך בהוצאות מיותרות ובעוגמת נפש.