ברווז חדש בארץ ובעולם

douk חדש נולד- מוצר עם פורמולה חדשנית ויחודית. הברווז החדש שמצטרף לברווז המוכר מגיח לעולם בשני ניחוחות מעניינים: לבנדר (הסגול) וים (הכחול).
למנקים ולמנקות בשורה: ברווז אחד שנותן מענה לניקוי כולל ופותר את הצורך בשימוש בחומרים שונים

du1 

ברווזים, ברווזים בואו הביתה! קשה עלי הבחירה מי המועדף הכחול או הסגול.

 הבוקר הייתי בהשקה של ברווז חדש באנג'לו ונינה שביפו.

במתחם המדהים ביופיו  תחת הסלוגן: "דק  לובש לבן" השיקה חברת אס.סי ג'ונסון המייבאת ומשווקת בישראל את  מוצרי דאק את הdouk   החדש. הברווז החדש משלב שתי פעולות משלימות: ג'ל לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה השומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מבושמת ולבנה בשני ניחוחות ייחודיים: לבנדר (הסגול) וים (הכחול). המוצר הזה מצטרף לעוד כ-18 מוצרי דאק המוצעים כיום.

  הייחודיות של המוצר היא בשילוב האקונומיקה המקציפה שנוצרת כתוצאה של השילוב הכימי בין הרכיבים השונים של המוצר,שבמגע עם החרס הלבן מסירים ממנו את הלכלוך מלבינים ומבריקים אותו. כמו כן, משמידים 99.9% מהחיידקים ומהבקטריות, ומותירים ניחוח בישום מרענן ללא הריח של האקונומיקה .

הדאק החדש  הופך את משימת ניקוי האסלה לקלה ויעילה יותר. מעתה אין  צורך לשלב כמה חומרים כדי לקבל תחושת ניקיון מושלמת, אין את הסכנה שעלולה להיווצר משילוב חומרים שאינם מתאימים בהרכב הכימי שלהם.  הפורמולה המתקדמת המשולבת במרקם ג'ל, מקציפה, מלבינה, שומרת על האסלה  ומנטרלת ריחות.

du2

לדברי רוית קלוד מנכ"לית חברת אס. סי ג'ונסון, המייבאת ומשווקת לישראל את  DUCK:

 "חברת אס סי ג'ונסון משקיעה רבות במחקר ופיתוח ומקשיבה לצרכנים בכל העולם, כמו גם בישראל. במחקרים  שנעשו על ידי המותג, הצרכנים העידו כי הם נאלצים להשתמש בשני מוצרים לניקוי האסלה, מוצר ניקוי ייעודי ולאחריו לסיום באקונומיקה לחיטוי מושלם וסופי, מה שהופך את פעולת הניקוי לארוכה ומסורבלת יותר. עוד  הצביעו על צורך אמיתי במוצר אחד שישלב ניקוי, הלבנה, חיטוי עם אקונומיקה ואף הביעו את השאיפה שהמוצר גם יותיר ניחוח נעים ורענן, ללא ריח האקונומיקה החריף".

 עוד אמרה קלוד: "מותג דאק מביא בשורה אמיתית לצרכנים בעולם, במיוחד לקהל הישראלי שאוהב לחטא את האסלה  ורגיל לנקות ע"י שתי פעולות- ג'ל ניקוי + חיטוי באקונומיקה. דאק עם האקונומיקה המקציפה משלב את שתי פעולות הניקוי, חוסך לצרכן זמן וכסף ומביא ביתר קלות לתוצאת ניקוי מושלם".

  du4

על החברה

 חברת אס. סי. ג'ונסון הינה החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמיי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים – דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי, וגודרס.

צילום: נירה פרי

שלכם ובשבילכם,

נירה פרי

בלוגרית בסלונה, צרכנית 

נירה פרי
נירה פרי ,מאמנת אישית ומאמנת קבוצות מתמחה בהעצמת נשים במעגלי החיים,בלוגרית ,לוכדת רגעים ,חולמת ציורים :) מחייכת לחיים