בעל תעודת עיצוב גרפי איפה עובד

בחורה עם מחשב נייד

בעל תעודת עיצוב גרפי  איפה עובד עיצוב וגרפיקה לימודים

בעל תעודת עיצוב גרפי  איפה עובד אם חשבתם שניתן לעשות משהו בלי ללמוד עבורו טעיתםיש כאלו שאומרים שניתן ללמוד תוך כדי עבודה אבל בתחום של עיצוב וגרפיקה, אי אפשר לעבוד אם לא עוברים לימודים של עיצוב וגרפיקה, בלימודים כאלו אתם תלמדו כל מה שצריך ללמוד כדי להפוך למעצבים גרפים טובים או אולי לגרפיקאים טובים.  תלמדו על פיתוח חשיבה גרפית, תלמדו קצת על עיצובים גרפיים קיימים וסגנונות שונים והכי חשוב הוא להתמקצע בתוכנות הגרפיות.

בעל תעודת עיצוב גרפי  איפה עובד מה לומדים במסגרת עיצוב וגרפיקה

אז מה ומדים כחלק מעיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת? התלמיד ילמד מגוון רחב של נושאים מהבסיס ועד למתקדמים, כשמדברים על להתחיל מהבסיס, בעיקרון אפשר להתחיל מה שאלה הפשוטה מהי גרפיקה, מהו עיצוב ואיך הוא מתבטא בחיי היום יום, גרפיקה הכוונה לכל קו צורה טקסט או צבע שמשמשים להעביר מסר באמצעות אמצעי חזותה, כמו כרזה, ספר, חוברת, ציור, ניירת משרדית, פרסומת וכו', עיצוב זו התורה לעמד את האלמנטים הגרפיים בצורה יותר נוחה לעין, יותר נעימה, משדרת יותר אווירה לצופה, ללמוד איך לעשות זאת נכון, יש כללים, יש חוקים הנוגעים לכל אלמנט ואלמנט בתחום העיצוב בחירת טקסטים שיעבירו אווירה מתאימה, בחירה בצבעים מתאימים ע"י לימוד תורת הצבעים, בחירה בתמונות מתאימות שיעבירו אווירה מתאימה, כל אלו יחדיו יעבירו את המסר הנכון

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

סרטון מדהים ביותר אשר מסביר חינם  איך גרפיקאים ומעצבים עובדים

לימודי פוטושופ במחשב

בקרו אותנו באתר וצפו איך תוכלו ללמוד מהבית אחד על אחד בצורה אישית ופרטית

 

מה זה עיצוב טוב?

עיצוב טוב הוא זה שמעביר את המסר הרצוי, מצליח לתקשר עם הצופה לגבי כל מוצר שצריך לפרסם או לעניין בשירות חדש וכו'. כדי שתוכלו להעביר מסרים כאלו תצטרכו ללמוד באופן מקצועי את נושא הגרפיקה כל מה שקשור להטמעת אלמנטים גרפיים כגון: טקסט, תמונות, קוים, צבעים, בשילוב עם נושא העיצוב שכבר מלמד איך, מה לעשות לתמונה או לטקסט, או לצבע כדי שיעזור לאלמנטים להעביר מסר טוב יותר, באיזה מיקום לשים את האלמנטים, פה כבר מדובר על קומפוזיציה, ידיעת קומפוזיציה נכונה, לדעת איפה לשים אלמנטים מרכזיים שתרצו שהצופה יתרכז בעיקר בהם ויש הרבה טכניקות שתוכלו ללמוד שעושים זאת, בין אם מדובר בשימוש באור וצל והאלמנט המרכזי מואר יותר ובצבעים יותר בהירים, זה אמור למשוך את תשומת הצופה, איזור מרכזי ובו יש הרבה אלמנטים כמו טקסט ותמונה מסודרים בצורה מסוימת, כך תשומת הלב של הצופה תופנה בצורה הטובה ביותר.

ללמוד ולעבוד

הלימוד משלב גם לא מעט עבודה קשה בשלבים מאוחרים יותר עבודה בבית דפוס או בחברת הזנק משרד פרסום ועוד, באמצעות תוכנות גרפיות שהנם הכלים שבאמצעותם תייצרו את אותו מוצר חזותי שאמור להעביר את המסר של הלקוח בסופו של דבר, התוכנות העיקריות הן פוטושופ מעולה לעיבוד ועיצוב תמונה, אילוסטרייטור ואפילו אינדיזיין לעימוד נכון של ספרים חוברות וקטלוגים ויש עוד תוכנות שצריך להכיר ולעבוד עימן.

 

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/