במקום הכי נמוך בעולם פגשתי חוויה גבוהה במלון הספא הרודס שבים המלח~

ליום הולדתי בחרתי במקום הכי נמוך בעולם ואפשר על מנת להגיע לגבהים של פינוקים מאוצרות ים המלח שמוגשים על מגש מפנק במלון הרודס ים המלח.

image

image

imageIMG_3522IMG_3543Image-1 (1)

image
גם האמבטיה מעוצבת מיוחד עם צבעי ספא

אני חייבת להתוודות  הייתי בכל מיני מקומות בעולם כולל מקומות רחוקים בני 24 שעות טיסה כמו החוף השמש באוסטרליה , טהיטי ,פיגי  הוואי ודומים אבל לים המלח  אומנם הגעתי עד כה כמה וכמה פעמים אבל לא יצא לי  ממש לנפוש  ולשהות באזור.

נכון שהגעתי  למצדה ,פעם לטפס בזריחה, פעם למופע אופרה מרהיב (שכתבתי עליו בבלוג ) אבל שהחזירו אותנו באותו לילה  לתל אביב,  פעם לצילום זריחה  של ים המלח בשעה הזוויה של בוקר אבל לשהות בבית מלון ספא, עם מסג, בריכות ופינוקים לא יצא לי עד עכשיו.

הבטחתי לתעד כל מיני מקומות בעולם על מנת לשמר לעצמי חוויות כי אני בפירוש חוששת מזיקנה באמת… מפחיד. אז שיהיה לי חוויות בבלוג שלי ואני מבטיחה "לחפור" לעצמי בבלוג הזה שזנחתי  ואני מבטיחה לבא לבקר בו ולכתוב ולשתף.

אז נתחיל בזה שלמלונות פתאל יש מבצעים של רגע אחרון בעיקר לאמצע שבוע  שהם מדהימים. יש להם אפליקציה שמתעדכנת בשעה 12 בצהרים כל יום. שווה להוריד אותה. היא נקראת yala. בקיצור יום לפני מצאתי דייל מדהים לחצי פנסיון.

הגענו למלון  הרודס ספא ים המלח , בנהיגה מתל אביב אחרי עצירה במסעדה מדהימה "כרמים" במושב גאולה חובה חובה לעצור שם. רק אומרת. חזרה למלון הרודס ספא ים המלח שהלובי שלו  ממש ענק ומזמין . פקידת קבלה מחייכת והחדר שקיבלנו היה חדר גן מדהים עם בריכה צמודה  ויציאה לחוף הפרטי של המלון.

יש להם מין מיטת שיזוף אפריון לזוג מדהימהההה התפנקנו עליה.

אחת החוויות המדהימות שעברתי באמת והופתעי כי אני תמיד מזלזלת במלונות בארץ, יש לי מין כזאת תחושה שהמלונות בארץ לא משתווים למלונות במקומות אחרים בעולם. מין דיעות קדומות מגעילות של יורדת לשעבר. אבל אני מודה שאני כזאת אז אתם תסלחו לי כן?

בכל אופן החוויה היא מסג זוגי טוב זול זה לא היה אבל מפנק זה היה ברמות על. אז ראשית כל היה לנו חדר עם אמבטית קצף ריחני  שהיתה ענקית! היה לנו בקבוק שמפניה מגש שוקולדים ומגש פירות מושקע. המעסות היו ברמה הכי גבוהה שאפשר והיתה לנו חוויה עם חלוקי ספא הלבנים והמפנקים כיאה למלון ברמה של הרודס.

מה שאני ממש אהבתי ובן זוגי ממש התלהב נו טוב הוא הולנדי זה לא מראה יומיומי אצלנו שרצועת החוף שייכת רק לאורחי המלון וחווית הטבילה רחיצה בים המלח לא כללה מאות מתרחצים קולניים שהיו ממש קרוב אלינו בחוף הסמוך.

החדר היה מרהיב ענק וריהוט סופר מודרני אבל עם נגיעות של עיצוב מחבק. האמבטיה היתה ענקית עם מקלחת וזרם מים חזק  כמו שאנחנו אוהבים.

המיטה עם מיטב הסדינים  הלבנים של חברה איטלקית יוקרתית ושמיכה וכריות פוך חלומים.

מה יש להגיד על ארוחת בוקר וערב של מלון משודרג שכזה באמת הכל מושקע טעים עם מבחר שופע בסגנון בופה שלא נגמר. לא ממש ידידותי לדיאטה שלי.

חייבת תלונה קטנה אחת קו תרגילי  מטוסי חייל האויר של הבסיס הסמוך עובר מעל המלון והיו לי כמה פעמים שהתעוררתי מהרעש. נכון שמלונות פאתל לא אשמים אבל אולי הם יכולים לבקש קצת התחשבות במחשבה שניה נראה לי לא עומד לקרות. ההתחשבות של חייל האויר בנופשים בים המלח.

בקיצור אני מסכמת חופשה בת יומיים מדהימה מפנקת ואני הבטחתי להם שאני אכתוב עליהם פוסט כי אני מאמינה בלפרגן כשיש סיבה טובה.

עד לחופשה הבאה שלי ברשת המלונות פתאל  אני מתפנקת בניחוח ים המלח שקניתי בחנות הספא שלהם. חנות מדהימה ושווה . ושוב תודה על הכל~

Image-1

 

המלון הרדוס ים המלח

IMG_3577
מסדרון המלון משקף את סגנון החופשה.

 

 

  

נאוה רייץ
Tel Aviv born , living in the USA since 1982 a mother of two boys Ariel 23 and Jordan 21, will live partly in new york city , Amsterdam and mainly Tel Aviv .after a brain surgery in 2012, early retirement from my line of work as a baby bedding designer at www.navasdesigns.com ,attached to dutch guy Albert ~ ~ love my new life in Hebrew and English~