בכירי המותג נאוטיקה חושפים את הפרסומת הבינלאומית עם שלומית מלכה הישראלית

בוקר טוב

מימין יפעת וייצמן קובי סקאל שאול בן אדרת ועופר נוינר (custom)

מימין יפעת וייצמן קובי סקאל שאול בן אדרת ועופר נוינר (custom) (2)

מימין שחר תורגמן שרון אקס יפעת וייצמן ועופר נוינר (custom) (2)

חוגגים בתרנגול הכחול:
בכירי נאוטיקה משיקים וחושפים לראשונה את הקמפיין עם הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה

וגם מנכ"ל נאוטיקה ישראל – בבשורה

בכירי מותג האופנה נאוטיקה, ביניהם: שחר תורג'מן – יו"ר דירקטוריון קבוצת בריל, עופר נוינר – מנכ"ל חברת SBN, קובי סקאל מבעלי קבוצת סקאל, שרון אקס – מנהלת מותג נאוטיקה ויפעת וייצמן – מנהלת השיווק, השיקו אמש את קולקציות אביב-קיץ 2019 של המותג נאוטיקה במסעדת התרנגול הכחול, בתל אביב.
האירוע החל בקוקטייל ובראנץ אופנתי ולאחר מכן ניערך מייצג שחשף את הטרנדים הבולטים לעונה החמה בקרב נשים, גברים וילדים.
את האירוע פתח עופר נוינר מנכ"ל SBN שנכנס לאחרונה לתפקיד, שחשף לראשונה ועדכן כי חברת SBN קיבלה לאחרונה זיכיון מחברת נאוטיקה העולמית לייצר את פרטי נאוטיקה באופן עצמאי ולהתאים את המותג לקהל הישראלי . עוד הוסיף: "אנו צופים כי הדבר יחל כבר בקיץ 2020 עם קולקציות נרחבות לנשים, גברים וילדים."
עוד סיפר נוינר: "רשת נאוטיקה פרוסה ברחבי הארץ בכ-21 סניפים, אך בקרוב, תושק מחדש רשת אמפוריום עם 15 סניפים חדשים ברחבי הארץ, אשר גם בהם תימכר קולקציית הקיץ של נאוטיקה ובכך נוכל להגיע לקהל לקוחות רחב יותר"
לאחר מכן, הציגה מנהלת המותג שרון אקס את הקולקציות והטרנדים לקיץ הקרוב כשהיא מלווה בסרטון הפירסומת מארה"ב בכיכובה של הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה, בחופי איי הבתולה.
בזמן ההשקה, כיבדו בנוכחותם שאול ואורית בן אדרת בדקו שהכל לטעם האורחים וכמובן הציצו לראות את הקולקציה.