בייביסיטר כחול לבן – חיתולים תוצרת הארץ

סופר פארם השיקה חיתולים חדשים וזולים, והתחרות על התינוקות בשיאה • נתנו ל־6 אימהות לנסות את החיתולים הבולטים • התייחסנו לספיגה, לנוחות, לגמישות ולמחיר .

בחורה עם מחשב נייד

BabySiter_diapers3-6_0

בייביסיטר כחול לבן – חיתולים תוצרת הארץ

שמחתי לקרוא את הכתבה ומאד התחברתי לכתוב בה שכן אני אישית בקרתי במפעל של חיתולי בייביסיטר, והתרשמותי הינה ממקור ראשון, ממראה העיניים. המקום נקי להפליא, ממש סטרילי ומבהיק בנקיונו וכל תהליכי הייצור מוקפדים על מנת להוציא מוצר איכותי העומד בכל הסטנדרטים למוצרים פרה רפואיים ודרישות היגיינה גבוהות ובלתי מתפשרות.

unnamed (7)
מפעל בייביסיטר צלם אמיר לוי.

 והרי ככלות הכל מדובר במוצר ישראלי, כחול-לבן, שמחירו אף פחות ממוצרים מיובאים דומים ולדעתי הוא אף עולה עליהם בטיבו.

14007925890442_b
צילום: Gettyimages

לי עצמי ילדים גדולים ונכדים שכבר אינם תינוקות ולכן נתתי את המוצר המעולה להתנסותה של חברתי הצעירה שלה תינוק והיא חזרה אלי אסירת תודה על המוצר המעולה, בעל כושר הספיגה המדהים, הנעים למגע והתואם את גוף התינוק באופן מושלם ממש.  עם אף נביא בחשבון את מחירו הסביר בשוק המוצף מוצרי החתלה יקרים נקבל שילוב מנצח של איכות ומחיר.  אין ספק שחיתולי "בייביסיטר" מהווים מיפנה בשוק החיתולים רב המותגים הן מבחינת הטיב והאיכות והן מבחינת המחיר. 

image001

אין לתמוה, איפוא, כי המותג זכה במקום השני המכובד והיוקרתי במסגרת מישאל בין אמהות צרכניות של מוצרי ספיגה שנערך מטעם "סופר פארם" תחת פיקוח מיקצועי ונאות, מיד לאחר המותג הידוע "פמפרס" ולפני שורת מותגים אחרים.

ועתה לפרטים : ישראל היום כתבה היאלי יעקבי־הנדלסמן פורסם ב: 23.05.2014 00:032

הורים וילדים // כוננות ספיגה

סופר פארם השיקה חיתולים חדשים וזולים, והתחרות על התינוקות בשיאה • נתנו ל־6 אימהות לנסות את החיתולים הבולטים • התייחסנו לספיגה, לנוחות, לגמישות ולמחיר • התוצאות לפניכם :

  מבחן הספיגה הגדול. מבחן הספיגה הגדול של חיתולי BabySitter! … שיחה עם הורים על חיתולים, ספיגה ו-BabySitter. נגן וידאו. אלפי משפחות משתמשות ב- BabySitter  

  BabySitter | הורים מספרים | החיתול המתקדם בישראל

חוק החיתולים החד־פעמיים רותח. לאחר ששני המותגים הבינלאומיים והמוכרים פמפרס והאגיס והמותג הישראלי טיטולים שלטו בתחום ללא עוררין, הרעידה לאחרונה רשת סופר־פארם את השוק בהשקת חיתולי לייף בייבי'ס, חיתולי פרימיום של המותג לייף. החיתולים מיוצרים על ידי חברת Ontex – יצרנית החיתולים השנייה בגודלה באירופה. מותג זה מצטרף למותג בייביסיטר הישראלי, שנכנס לפני כשנתיים לשוק הישראלי והציע מחירים הנמוכים באופן משמעותי משני המובילים, ונראה שמהקרב בין החברות יש מרוויח אחד עיקרי – הצרכן הישראלי.

 להמשך הכתבה לחצו כאן.

לדף האתר בייביסיטר לחצו כאן.

לדף הפייסבוק לחצו כאן.

נכתב על ידי לבנה רייזר LEVANA REISER