בחברה טובה/ זהר מנשס

כשחברת 'דייה', אחת החברות המובילות במשק נכנסת למשבר, עולים וצצים המשברים האישיים של כל אחד מהמנהלים. העבר והסודות צפים ומערבלים את חייהם האישיים עם עתיד החברה. אכזבות, בגידות, זיכרונות אפלוליים וכואבים מן העבר רוחשים מתחת לפני השטח ומגלים לנו, מי הם באמת אותם הכוכבים שבזירה העיסקית.

בחברה טובה

חברת הלוגיסטיקה "דייה" היתה אחת הגדולות בשוק הישראלי, אם לא הגדולה ביותר. לא תמיד היא היתה כזו. עשר שנים אחורה, היא היתה חברה שולית על סף קריסה. אבל כשתומר הגיע והפך למנכ"ל שלה, היא הפכה אט אט לאימפריה. טובי המנהלים והמנהלות בשוק עבדו בחברה והפכו אותה לשם דבר.

עשר שנים לאחר מכן, שוב פעם החברה עמדה על סף משבר. כוחות חדשים נכנסו לשוק ואיימו על קיומה, אבל האיום המרכזי היה דווקא פנימי.
רונית, המשנה למנכ"ל, הידועה כמנהלת הטובה ביותר בשוק והמכונה "הקילרית" הודיעה על עזיבתה. מאותו הרגע החברה נכנסה למערבולת סוחפת, שאיימה על המשך עתידה של החברה.
מיקי, קודם ממנהל השיווק להיות סמנכ"ל פיתוח עסקי במקום רונית. אבל ההחלטה מי יהיה המשנה למנכ"ל, שיחליף בעתיד את תומר כמנכ"ל היתה שאלה קשה. כל סמנכ"ל חשב שזו ההזדמנות שלו להפוך למנכ"ל הבא של החברה. אבל מי באמת ידע להוביל את החברה קדימה?

העזיבה של רונית טרפה את כל הקלפים עבור תומר. הוא מצא את עצמו בתוך מבוך פתלתל. הוא קבל הצעה להיות יושב ראש בדירקטוריון, אבל יש לו יום אחד לקבל את ההחלטה מי יהיה המנכ"ל הבא של "דייה".
שלושה מועמדים היו לתפקיד: מיקי, שחושב שכדור הארץ סובב סביבו, גיא ששולף אגרופים על הצל של עצמו, וריבה שרואה מספרים במקום אנשים. אף אופציה לא מושלמת כמו רונית.

מתוך המשבר בחברה, עולים וצצים המשברים האישיים של כל אחד מהמנהלים. העבר והסודות צפים ומערבלים את חייהם האישיים עם עתיד החברה. אכזבות, בגידות, זיכרונות אפלוליים וכואבים מן העבר רוחשים מתחת לפני השטח ומגלים לנו, מי הם באמת אותם הכוכבים שבזירה העיסקית.

מה יעלה בגורל כל אחת מהדמויות ? האם החברה תצליח לגבור על המשבר?

מאחלת לכם קריאה מהנה!

XOXO

אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)