בולמוסי סופשבוע – לומדים לאכול בריא גם בסופשבוע

סופשבוע בפתח, ועבור רובינו זה הזמן הקשה ביותר לשמור על התזונה. פעם בתקופת הדיאטה, הייתי שומרת

מאוד חזק במהלך כל השבוע, וכשהיה מגיע יום שישי, משהו היה משתחרר ומסע הבליסה היה מתחיל ומפסיק

ביום שבת.

ביום ראשון המשקל היה מגלה עלייה של קילו או שתיים – איזה באסה! ואת השבוע החדש היתי מתחילה עם

הרבה רגשי אשם, דיאטת "יום ראשון" קיצונית ושעתיים אירובי. לקראת אמצע שבוע הייתי מצליחה להתאזן אבל..

יום שישי מגיע ושוב הייתי עושה את אותה הטעות. עד שאמרתי – לא עוד! כי כמה אפשר לעשות אותם הטעויות?

נמאס לי לעבוד קשה ולהרוס הכל! אז לקחתי החלטה – אני אוכלת טוב ומספק במהלך כל השבוע – וכך אין לי צורך

לפצות על חסרים יותר. כך כמות האוכל המזיק בסופשבוע ירד פלאים. בנוסף, אני התחלתי לעשות אימון קצרצר

בסופשבוע כדי להרים את המורל ולתת בוסט לחילוף החומרים במהלך סופשבוע.

דמיון מודרך גם עזר לי מאוד – מה זה עוגה? תערובת של קמח, סוכר ושמן מזוכך (מכונות) – זה מה שאת רוצה?

REALLY???

דמיינתי שכל הרכיבים הללו באופן ממשי מתמקמים במותניים ובכפלי הבטן, ותאמינו לי החשק לאכול את הזה יורד.

במיוחד כי לא רציתי שוב לחוות את רגשי אשם ולהגיע למצב בו אני אצטרך שוב לקצץ, לקזז ולעשות ספורט מוגזם

ולאכול את עצמי מבפנים על רגעי החולשה ו"חוסר שפיות". כך גיליתי והגעתי להבנה שלחיות ולאכול מאוזן הרבה

יותר משתלם ומהנה עבורי.

חיזקתי והטמעתי את ההרגל החדש כי באופן ברור ברמה הפסיכולות נרצה לחזור יותר על חוויות הטובות מאשר על

החוויות המכאיבות. אז סופשבוע מתקרב, תעשו את ההחלטות הבונות, הטובות לכם, תשמרו על עצמכם גם

בסופשבוע. אנחנו מתאמנים, אנחנו חזקים ויודעים לבחור מה טוב לנו.

אל תתנו לקצת סוכר בצק ושמן לבלבל ולהסית אתכם מהדרך הנכונה.

אני מאמינה בכם!

שיהיה לכם סופשבוע מהנה

בהרבה אהבה,

ג'ני