בגדי ים קיץ 2016 – המדריך המלא

טיפים לבחירת בגד הים הנכון בהתאם למבנה הגוף וכל הטרנדים של העונה, בעשרות בגדי ים מלהיבים.
אם בגד הים לא כאן הוא פשוט לא קיים…

בחורה עם מחשב נייד

13391253_849187811853451_2120533278_n

קנדל ג'נר בבגד ים שלם בגזרה ספורטיבית, מדגימה איך בגד ים פשוט לכאורה הופך נחשק, רק בזכות הצבע הכחול העז והמחמיא (ואלי גם קצת בזכות נתוני דוגמנית העל שלה..) – בגד הים מתוך קולקציית הקפסולה השלישית של קנדל וקיילי ג'נר לטופשופ. להשיג ברשת TOPSHOP (תמונה מתוך האינסטגרם ותמונות נוספות מתוך הקולקציה בסוף הפוסט)

בגדי ים – קיץ 2016 – המדריך המלא

*

למעשה רק השבוע ב-21.6 ייפתח הקיץ באופן רשמי עם היום הארוך ביותר, המביא איתו את העונה החמה והכי כיפית שיש לנו כאן. בגד הים הוא כמובן פריט חובה לכולנו בכל קיץ ועשרות דגמים חדשים מציפים אותנו מידי שנה. בניגוד גמור לתחושת החופש והפאן המתקשרים עם פריט הלבוש הקליל הזה, בחירת בגד ים חדש יכולה להיות עניין מעיק ומתסכל עבור נשים רבות וקל ללכת לאיבוד בין שלל הגזרות, הצבעים והאלמנטים הטרנדיים שאולי מושכים את העין, אך מסיטים את הבחירה ממה שחשוב באמת.

להלן טיפים לבחירת בגד הים הנכון בהתאם למבנה הגוף וגם ניסיון לעשות מעט סדר, בין כל הטרנדים החמים של קיץ 2016. אגב טרנדים – בדיוק כמו בקולקציות הלבוש לקיץ 2016, מגמות סבנטיז שבאות לידי ביטוי באלמנטים כמו פרנזים וקרושה, הטרנד המטאלי הבולט, פתחי הקאט אאוט הכל כך פופולאריים ועוד מגמות עכשוויות, כולם באים לידי ביטוי גם בקולקציות בגדי הים של העונה הנוכחית בחופים.

resized_קסטרו בגדי הים צילום גולי כהן .jpg

קסטרו בגדי ים (צילום: גולי כהן)

ולפני הכל – כללי עשי ולא תעשי:

כן:

1. פני זמן כדי שתוכלי לבחור בגד ים בסבלנות! אל תתעצלי למדוד כמה וכמה דגמים במגוון גזרות וצבעים. נכון שכדאי לך לדבוק בבגד ים המתאים למבנה גופך, אבל גם בתוך הקטגוריה הנכונה יכולים להיות ניואנסים, שיתרמו לכך שדווקא סטייל מסוים יתאים לך יותר מאחר ורק כשמודדים על הגוף אפשר להבחין בדקויות.

2. בגד הים צריך להיות צמוד והדוק לגוף ובשום אופן לא גדול, אפילו לא קצת, כי הוא תמיד יתרחב מעט בהמשך.

3. מול המראה בתא ההלבשה, תבדקי שבגד הים מכסה את מה שהוא אמור לכסות ומכל הצדדים. תרכני מעט קדימה ותתכופפי טיפה, כדי לבדוק ששום דבר לא בורח החוצה..

לא:

1. אל תבחרי בגזרה או בסטייל טרנדי רק משום שהם יפים בעינייך, אך אולי לא לגמרי הולמים את גזרתך. בגד ים מוצלח מתחיל קודם כל בגזרה שהולמת אותך ומחמיאה לגופך! כל שאר האלמנטים – צבע, פרינטים, אבזמים, קישוטים וכ"ו הם בעדיפות משנית.

2. גם אינך מרגישה נוח עם חשיפה, אל תחשבי שבחירה במידה גדולה והרבה בד הם בהכרח יותר מחמיאים. נשים שלא מרגישות נוח עם חשיפה מוגזמת, נוטות לבחור בבגד ים במידה גדולה יותר ממה שהן צריכות ואז בגד הים מתרחב במהירות ולא נותן תמיכה מספקת. אם את לא מעוניינת בבגד ים חושפני, תבחרי פשוט בגזרה המעניקה יותר כיסוי.

resized__RD12207

בגד ים ים במידות גדולות (44+) של קוברה 

חזה גדול: אם בורכת בחזה שופע, את צריכה קודם כל לחפש חזייה עם תמיכה טובה (בין אם בבגד ים שלם או בביקיני)

  1. חפשי חזיית בגד ים עם ברזל פנימי תומך וכתפיות עבות. ככל שהכתפיות תהיינה יותר עבות וחזקות, כך התמיכה לחזה תהיה טובה יותר.
  2. ככל שמחשוף הגב יהיה יותר גבוה (כלומר פחות עמוק), כך תהיה התמיכה לחזה יותר טובה.
  3. אם את מעדיפה בגד ים בשני חלקים כדאי שהחזייה תהיה מהסוג הרחב, כזאת היורדת שניים שלושה ס”מ מתחת לחזה ועם חזייה פנימית מובנית.
  4. יש היום לא מעט דגמים של בגדי ים, המיועדים לבעלות חזה גדול ובנויים עם חזייה פנימית מובנת, המספקת תמיכה ממש כמו חזייה רגילה.
  5. אם את לא רוצה שמירב הפוקוס יהיה על החזה, כדאי לך להימנע מקישוטים מוגזמים ומתנפנפים על חזיית בגד הים כגון שרשראות, פרנזים או קפלי בד.

resized_קולקציית GTX מבית גוטקס לקיץ 2016 צילום אייל נבו  (6)

חזיית ביקיני עם תמיכה טובה וגזרה מחמיאה לחזה מלא, מתוך קולקציית GTX מבית גוטקס לקיץ 2016 (צילום אייל נבו)

resized_קטלוג טורקיז קיץ 2016 צילום גולי כהן  (10)

חזיה רחבה ועם תמיכה פנימית לחזה מלא, של טורקיז (הודא נקש בצילום של: גולי כהן)

חזה קטן: טיפ אחד בשבילך – משולשים!

  1. את לא צריכה לדאוג לתמיכה מיוחדת ולכן חזיות המשולשים הקלילות, נולדו במיוחד עבורך.
  2. הדפסים צבעונים ונועזים, קפלי בד, סרטים וכל אלמנט שיוצר עומס ועניין על חזיית בגד הים, הם בשבילך.
  3. בגד ים שלם עם מחשוף וי רחב ועמוק הוא סופר סקסי ומחמיא לבעלות חזה קטן .
  4. כמו עבור בעלות החזה המלא, גם עבור חזה קטן, יש היום חזיות פוש אפ מובנות ומרופדות, הבנויות בתוך חזיית בגד הים ויוצרות אשליה של חזה מלא, למי שמעוניינת בכך.

resized_קסטרו בגדי ים castro gordon beach collection דוגמנית לירז דרור צלם גורן ליובונציץ _14

בגד ים עם חזיית משולשים של קסטרו בגדי ים castro gordon beach (לירז דרור בצילום של: גורן ליובונציץ)

אפרודיטה בגדי ים קיץ 2016 חזיה 249 שח תחתון 99 שח צילום עדי אורני (14)

פרנזים, הדפסים, צבעוניות משתוללת – הכל הולך אם יש לך חזה קטן – אפרודיטה לקיץ 2016 – חזייה 249 ₪ חלק תחתון 99 ₪ (צילום עדי אורני)

בטן: יש לך שניים – שלושה ק”ג עודפים שמתרכזים אצלך באזור הבטן (ואולי יותר.. לא משנה לא סופרים)?

  1. חפשי בגד ים שלם עם דוגמה של תפרים צפופים באזור הבטן, המסתירים בליטות וגבשושיות.
  2. בגד ים שלם בצבע כהה עם חזייה בצבע עז ושונה, יצור אשליה של בטן שטוחה וימשוך את העין לכיוון אזור החזה.
  3. בא לך דווקא על ביקיני? כל הגזרות בסגנון רטרו, עם גזרת מכנסיים גבוהה עד המותן, נולדו בשבילך (בפרט אם רוב הק”ג העודפים הם בבטן התחתונה, כמו אחרי לידה).

H&O קולקציית קפסולה טורקיז מחיר 549 שח צילום מיכאל טופיול

בגד ים שלם בגזרת סטרפלס, עם קפלים עדינים של בד באזור הבטן, של H&O מתוך קולקציית הקפסולה בשיתוף עם טורקיז לרשת גוטקס – 549 ₪ להשיג בלעדית ברשת H&O (צילום מיכאל טופיול)

רנואר 129.90 שח  קמפיין בגדי ים קיץ 2016 עם ניבר מדר צילום גורן ליובונציץ226780002-1 (9)

בגד ים שלם בשני צבעים והדפס בגד ים שלם של רנואר בשני צבעים: החלק התחתון בשחור המטשטש את אזור הבטן והעין נמשכת לחלק העליון והבהיר – 129.90 שח (קמפיין בגדי ים קיץ 2016 עם ניבר מדר צילום גורן ליובונציץ)

קימורים: יש לך ירכיים מלאות וישבן כמו של קים קרדשיאן? את צריכה תמיכה לכל האזורים שאת חושבת שזקוקים אצלך לתמיכה.

  1. בגד ים שלם עם מחשוף סטרפלס (עם חזייה תומכת פנימית) או כתפייה אסימטרית ימשכו את העין לכיוון אזור המחשוף, הכתפיים והצוואר – אחד האזורים היפים ביותר בגוף האישה – רזה או מלאה – ויסיטו את הפוקוס מאזור הישבן והירכיים.
  2. צבעוניות עזה היא סבבה, אבל בצבעים חלקים ולא עם הדפסים.
  3. אם את מעדיפה ביקיני, תקפידי שהחלק התחתון יהיה רחב בצדדים ויכסה את כל הישבן.

resized_גק קובה - בגד ים מחטב 1104 שח צלם יחצ חול  (1)

בגד ים מחטב של ג'ק קובה – 1104 ₪ (צילום יח"צ)

אקספוז, קמפיין בגדי ים אביב קיץ, צילום אלכס ליפקין (28) (Custom)

בגד ים שלם בגזרת סטרפלס ובקישוט כפתורים המושך את העין למחשוף של אקספוז (שיר אלמליח בצילום של: אלכס ליפקין)

מבנה גוף אתלטי: אין לך הרבה קימורים ואת רזה ושרירית (ואולי גרומה –גם זה בסדר) לכן את צריכה בגדי ים עם אלמנטים נשיים ומדגישי קימורים.

  1. בגד ים בגזרת המונוקיני (גזרת הדומה לגיטרה – מראה כמו של בגד ים שלם מקדימה ומראה של ביקיני מאחור) פשוט נולדה בשבילך ותיצור אשליה של קימורים סופר סקסיים.
  2. קפלי בד, טבעות מתכת, סרטים, הדפסים פרחוניים והדפסים צבעוניים בכלל, גם בחלק התחתון וגם בחזייה כשמדובר בבגד ים בשני חלקים וגם בבגד ים שלם, יתנו מראה נשי לגוף האתלטי.
  3. חלק תחתון בביקיני שנקשר מהצד או בגד ים שלם עם קשירות צד, יתנו גם הם אשליה של קימורים.

resized_קולקציית GTX מבית גוטקס לקיץ 2016 צילום אייל נבו  (10)

 מונוקיני מתוך קולקציית GTX מבית גוטקס לקיץ 2016 (צילום אייל נבו)

resized_דורון מטלון לאפרודיטה צילום עדי אורני (1) (Custom)

 מונוקיני של אפרודיטה (דורון מטלון בצילום עדי אורני)

מבנה אגס: יש לך ירכיים מלאות אך את קטנה וצרה בחלק הגוף העליון (כמו ביונסה או ג'ניפר לופז)? המפתח הוא לאזן בין הפרופורציות השונות.

1. כשמדובר בביקיני, החלק התחתון צריך להיות רחב יחסית מהצדדים וגם כאשר מדובר בבגד ים שלם, יש להקפיד שהגזרה לא תעלה מעבר לקו סיום הירך.

2.  חלק עליון מקושט בצורה בולטת או בצבע שונה מהחלק התחתון (למשל חזייה עם הדפסים צבעוניים וחלק תחתון בשחור סולידי) ימשכו את העין לחלק העליון  והצר של גופך.

3. חלק תחתון בגזרת מכנסונים או בגזרת מותן גבוהה במיוחד, דווקא ידגיש את הירכיים הרחבים אז כדאי לך להימנע לעומת זאת, חצאית בד קצרצרה התפורה מעל החלק התחתון, תסתיר את קו הירכיים המלא.

resized__RD11163

בגד ים שלם שחלקו התחתון מסתיים בחצאית קצרה של קוברה (צילום יח"צ)

resized__RD11860

בגד ים למידות גדולות של קוברה (צילום יח"צ)

 

טרנדים לקיץ 2016:

לבגדי הים השלמים יש בקיץ הזה נוכחות בולטת מתמיד, אך גם כאן יש אין ספור קבוצות ותתי קבוצות:

פרחים טרופיים – כי אי אפשר בלי פרחים בכל עונה

resized_גוטקס   קיץ 2016 מחיר 649 שח - צילום יניב אדרי (4)

גוטקס קיץ 2016 מחיר 649 ₪ – צילום יניב אדרי

בגדי ים 20163

מימין למעלה ובכיוון השעון: בגד ים עם הדפס עלים ירוקים של אפרודיטה -349 ₪, ביקיני בגווני צהוב וסגול של H&M חלק עליון 99.9 ₪ וחלק תחתון 59.9 ₪, כפכפי havaianas עם הדפס טרופי מקסים -69 ₪ ברשת פוזה, שלושה בגדי ים שלמים בסגנון וינטג' של קאלה 220-229 ₪, ביקיני עם הדפס אננס מקסים של FIX מ ₪ 79, שלם בצבעי שחור -חום- לבן של קאלה מסדרת הוינטג' – 220 ₪, שלם כחול של רנואר – 129.9 ₪, ושלם עם הדפס פרח ענק על הצד של גוטקס – 699 ₪

חיות וחברבורות

Belle&Sue X DIVA swimsuit 620 Ils photo Zohar Shitrit (7)
Belle&Sue X DIVA swimsuit – ₪ 620
בגדי ים 2016

מימין לשמאל: בגד ים בהדפס מנוחש של גלמור לאקספוז – 430 ₪, בגד ים בהדפס חברבורות של ג'ק קובה (גולד לייבל) -549 ₪, הדפס של ראש אריה במונוקיני לבן ושחור של אפרודיטה ושילובי חברבורות בבגד ים שחור וצהוב של גוטקס

רצועות

resized_גולד לייבל לגק קובה צילום יחצ חול (34) 1174 שח
ג'ק קובה – גולד לייבל -1174 ₪
בגדי ים 20164

למעלה מימין ובכיוון השעון: 2 חלקים של H&M, שלם עם רצועות בצד- גדעון אוברזון לקסטרו, שלם עם רצועות בצד של אפרודיטה – 349 ₪, שלם עם חיתוכי לייזר, בדוגמת תחרה שקופה של גוטקס -899 ₪, שני חלקים של Co and love במחיר 320 ₪, שלם עם רצועות בגב של H&M מחיר 179 ₪, מונוקינו סקסי שכולו רצועות מבית גוטקס, 2 חלקים עם קשירה על הבטן של  Co and love  מחיר 390 ₪, 2 חלקים של טוונטיפורסבן

 מטאלי

resized_קטלוג קיץ 2016 של FREE צילום אוהד רומנו (7)
בגדי ים עם גימורים מטאליים בזהב של FREE מקבוצת גוטקס
בגדי ים 20162

מימין למעלה ובכיוון השעון: 2 חלקים בכתום מטאלי מנצנץ של ג'ק קובה (גולד לייבל) – 1299 ₪, מונוקיני עם פתחי קאט אאוט בכסף מטאלי של גוטקס – 799 ₪, חזיית ביקיני כסופה עם חלק תחתון בלבן של Adika וחזיית זהב עם חלק תחתון בשחור, בביקיני של FREE מקבוצת גוטקס

עוד מטאלי

בגדי ים 20165

למעלה מימין ובכיוון השעון: בגד ים שלם לבן עם ברק מטאלי של טופשופ -249 ₪, 2 חלקים עם פרינט כסוף של אינטימה מקבוצת Golf&Co – חלק עליון 159.9 ₪ וחלק תחתון 99.9 ₪; 2 חלקים של בננה -250 ₪, שלם כסוף של טורקיז 499 ₪, בגדי ים שלמים עם ברק מטאלי באדום ובשחור של Belle&Sue מחיר 620 ₪

בגדי ים עם שרוולים ארוכים

בהשפעת הפחד מנזקי השמש, יותר ויותר כובשים את מקומם בגדי הים עם שרוולים ארוכים. ומה עם הראש, הפנים והרגליים החשופות? ובכן כדאי שתדאגו בכל זאת לקרם הגנה משובח

בגדי ים 20168

חברבורות צבעוניות וכוכבים בבגדי ים של Belle&Sue מחיר 649 ₪

אדום – אחד הצבעים הטרנדים של הקיץ הזה בבגדי ים

בגדי ים 201612

למעלה מימין ובכיוון השעון: אדום שלם בגזרה ספורטיבית של אינטימה, אדום שלם בגזרת קולר של לי קופר 299 ₪, אדום יין של קאלה מסדרת הוינטג' 220 ₪, לירז דרור בביקיני משולשים אדום של קסטרו, 2 חלקים של L'space מאתר CO & LOVE מחיר 399 ₪, למעלה משמאל קורל סימנוביץ לטוונטיפורסבן, וכפכפי פליפ פלופ באדום ניאון של גולברי 99.9 ₪

פסים

בגדי ים 201611

מימין למטה ובכיוון השעון: ג'ני צ'רוואני בשלם מפוספס בגזרה אתלטית, של גדעון אוברזון לקסטרו – 199 ₪, במרכז שיר אלמליח בשלם מפוספס בגזרת קולר לאקספוז, עוד בגד ים פסים של גדעון אוברזון לקסטרו 199 ₪ ושלם פסים של Belle & Sue מחיר 620 ₪

כחול ולבן

בגדי ים 201610
בגד ים שלם ובגד חוף תואם בכחול רויאל של קוברה מידות גדולות (44+)
בגדי ים 20169

למעלה מימין ובכיוון השעון: כחול ולבן של גוטקס, פרינט לייזר בכחול לבן של גדעון אורזון לקסטרו -299 ₪, שלם בגזרת סטרפלס של גוטקס, שלם טורקיז של ג'ק קובה עם חצאית חוף תואמת – 789 ₪, כובע קש של רשת וזה 19.9 ₪, בגד ים שלם בכחול עם סרט לבן של ג'ק קובה 1149 ₪, בגד ים שלם בסגנון פיפטיז עם נקודות של H&M מחיר 99.9 ₪, שיר אלמליח בכחול בגזרת קולר של לי קופר לאקספוז 299 ₪, כחול לבן וסרט בבגד ים של אפרודיטה 349 ₪, ביקיני משולשים של אינטימה ושלם בגזרה אתלטית על ג'ני צרוואני של גדעון אוברזון לקסטרו

בגדי ים 20166

למעלה מימין ובכיוון השעון: ג'ני צרוואני בבגד ים לבן עם כתפיות בשחור (גם בתמונה שמתחת) של גדעון אוברזון לקסטרו, כובע של רשת וזה 19.9 ₪, ביקיני משולשים לבן עם פרינט עדין בכחול של דיזל- חזייה 270 ₪, חלק תחתון 250  ₪, ביקיני עם חזיית סטרפלס של טופ שופ- חזייה 139 ₪, חלק תחתון 99 ₪, ביקיני משולשים לבן (על הדוגמנית) של אפרודיטה – חזייה 199 ₪ וחלק תחתון 99 ₪, כובע קש לבן של רשת וזה 19.9 ₪, ביקיני משולשים של טומי הילפיגר- חזייה 199 ₪, חלק תחתון 179  ₪, כפכפי פליפ פלופ לבנים של גולברי 99.9 ₪

קרושה

בגדי ים 20167

מימין בגדי ים של טומי הילפיגר -1200 ₪, משמאל בגד ים שחור על הודא נקש של טורקיז, למעלה משמאל בגד ים לבן של גלמור לאקספוז -450 ₪

הדפסי עלים וענפים

בגדי ים 201613

למעלה מימין ובכיוון השעון: שלם בצבעי מים של גוטקס, ביקיני של רשת פוזה 39.9 ₪ לכל חלק, במרכז ומשמאל בגד ים של המעצבת נטע אפרתי -420 ₪ ותיקי חוף צבעוניים של גולברי 99 ₪

אתלטי

בגדי ים 20161
בגדי ים אתלטיים ומחטבים של ספידו. טווח מחירים 349.9-279.9 ₪

עוד מקולקציית הקפסולה של קנדל וקיילי ג'נר לטופשופ

resized_______ _____ _____ ____ ___ 2016 _____ ___ ___ (14)

קיילי ג'נר בבגד ים 2 חלקים מתוך קולקציית הקפסולה שלה ושל אחותה קנדל עבור טופשופ. טווח מחירי הקולקציה: 119-329 ₪

resized_______ _____ _____ ____ ___ 2016 _____ ___ ___ (10)
קנדל ג'נר בבגד ים 2 חלקים מתוך קולקציית הקפסולה לטופשופ

ונא לא לשכוח

Collages7

מוגש כשירות… וזו רק דוגמא קטנה יש עשרות קרמים קוסמטיים בשוק. הכי חשוב פשוט לא לשכוח לשים קרם הגנה!! משמאל: קרם לחות לקיץ עם מגן SPF 30 מסדרת SKIN של הרבלייףהקרם מספק הגנה רחבה מפני קרני השמש UVA/UVP (מחיר 217 ₪). מימין למעלה ובאמצע: סדרת תכשירי ההגנה לקיץ של SACARA. 

בסדרה קיימים שלושה תכשירים : קרם הגנה לפנים 50 SPF (מחיר24.90 ₪)תחליב הגנה 30 SPF (מחיר29.90 ₪);ספריי שקוף להגנה מקרינת השמש 50 SPF (מחיר29.90 ₪). בנוסף יש  מציעים ב –  SACARA ג'ל אלוורה (בתמונה לעיל משמאל למטה) – ג'ל אלוורה להרגעת העור לאחר החשיפה לשמש המתאים לכל סוגי העור. הג'ל מועשר בתמצית צמח האלוורה הטבעית. בנוסף, הוא מסייע בהרגעת העור מפני כוויות, גירויים, גרד, אדמומיות, עקיצות וכו'(מחיר: 19.90 ₪).

ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

את כל בגדי הים ניתן למצוא בחנויות המותג או הרשת (לחיפוש הסניף הקרוב אליכן, קישורים ישירים לאתרים לעיל) וכן ברשת אפרודיטה, המשביר לצרכן, את לבני נשים, בנוגע לגוף, פיתויים, פלפל, לבנבנים ובחנויות ההלבשה התחתונה המובחרות

 *

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.