באמצעות האפליקציה החדשנית TAKE A LOOK נהיה תמיד בסטייל

unnamed[4] (5)

מי מאיתנו לא הייתה רוצה שילווה אותה סטייליסט אישי ויעזור לה בבחירת הבגדים בחנויות, בחוות דעת לגבי הלבוש שבחרה? שייתן הערות בונות ובאופן כללי שיעזור לה לשדרג את המלתחה? אני הייתי רוצה ליווי כזה והייתי שמחה לו היה מתאפשר. חברת אקסייט בבעלות רונית לוי הבינה שרבות היו רוצות ליווי כזה ויצאה במיזם מקורי וחדשני – אפליקציית TAKE A LOOKשתאפשר לכל אחת מאיתנו יעוץ סטיילינג אישי 24/7.

unnamed[5]

 

אז על מה מדובר? הסטייליסטים המובילים בארץ: דורין אטיאס, ליאת אשורי וגדי אלימלך חברו יחד והם יעזרו לנו להבין מה הכי מחמיא לנו ומתאים לנו כאשר אנחנו מתלבשים. האפליקציה תאפשר לנו לדעת האם הסטייליסטים עושים למראה שלנו "לייק" או "אנ-לייק". כאשר נשתמש באפליקציה נוכל לקבל חוות דעת מקצועית לגבי פרטי הלבוש שבחרנו, האקססוריז וההתאמה ביניהם וזאת בזמן אמת, מאחד מהסטייליסטים שנבחר או אם נרצה, משלושתם יחד. בנוסף, נוכל להיכנס לבלוג האישי של כל אחד מהסטייליסטים ולקרוא על "האני מאמין " שלהם בנושאי אופנה ולייף סטייל. כולל טיפים והמלצות.

unnamed[2] (2)

 

איך זה עובד? קל ופשוט, קצר וקולע. מורידים את האפליקציה, מעלים תמונה עם הבגדים אותם בחרנו לקנות או ללבוש, בוחרים מבין הסטייליסטים את האחד ממנו אנחנו רוצים לקבל חוות דעת ומקבלים און ליין תשובה חד משמעית. לייק- לכו על זה. אנ-לייק- להשאיר בחנות. האפליקציה קלה לשימוש. ניסיתי וזה קלי קלות. היא חוסכת לנו זמן וכסף ומשדרגת לנו את רמת הסטייל במלתחה.

 

האפליקציה התבססה על מחקרים התנהגותיים שנערכו בישראל והראו שיש ספק המלווה נשים וגברים בנושא בחירת לבוש ומראה. עלה כי 82% מכלל הנשאלים היו  מעוניינים לקבל חוות דעת מקצועית, לגבי אלטרנטיבות שונות בבחירת הבגד  בחנות, בבית, לפני אירוע או פגישה חשובה, בשופינג בארץ או בחו"ל, כשמתלבשים בבוקר לעבודה, או בערב לאירוע.

 

עוד עולה מהמחקרים כי גם נשים מעודכנות אופנתית, מרגישות צורך לקבל חיזוק לגבי הבחירה האישית שלהן בנושא הלבוש, הנעלה או אקססורייז. ראייה לכך  69% מהנשים, הצהירו שבארון הבגדים שלהם עומדים פרטי לבוש רבים עם תווית, ללא שימוש.

 

כמו כן, רוב הנשים מודעות לכך שחוות הדעת שהן מקבלות  מחברות/ מוכרנים בחנות, מכרים  וגולשים ברשת, מסתיימת תמיד "במהממת", "מדהים" וכו'… כך שאינם מספקים באמת את המענה לצורך אמיתי.

אפליקציית TAKE A LOOK תושק לראשונה בישראל וכבר בימים אלה, מותאמת ליציאה לשווקים בינלאומיים כמו ארה"ב, אירופה ואסיה. כל משתמש שיוריד את האפליקציה, מקבל מטבע אחד במתנה, השווה לשליחת תמונה אחת לסטייליסט – כך יוכל כל ליהנות מהתנסות חינם.

לדברי ליאת אשורי: "מתוך ניסיון של שנים, בו זכיתי לקחת חלק  בבחירת הבגדים לאנשים רבים ומגוונים לסיטואציות שונות, ברגעים היסטוריים בקריירה שלהם וכמובן בהלבשה לחיי היומיום, אני מאמינה שאף אחד לא היה מתנגד לדעה נוספת, דעה כזאת שסומכים עליה בשאלת השאלות- מה כדאי לנו ללבוש לשם? מה מחמיא יותר? עם מה נשלב, מה להוסיף ובעיקר מה לא… האפליקציה מאפשרת תשובות בזמן אמת, עם בחירה והחלטה ברורה. בנוסף מאפשרת האפליקציה חסכון בזמן, מונעת עוגמת נפש מיותרת והתלבטות וחוסכת הוצאות כספיות על ידי מניעת קניית פריטים מיותרים כאלה שלא לובשים. התוצאה – ארון בגדים שכל מה שבתוכו אכן בשימוש. נכון שזה נשמע חלום שהופך למציאות, אך חשוב לדעת  שזה מתנהל באופן הכי פשוט, זריז ויעיל כך שכל אחד, מכל מקום בעולם ובכל זמן, יוכל לקבל את דעתי אם רק ירצה, בלחיצת כפתור ובלי מילים, כי תמונה אחת שווה אלף……"

לדברי דורין אטיאס: "כמי שמקבלת מידיי יום, מחברים קרובים ומכרים רחוקים, עשרות פניות ותמונות לנייד עם השאלה: ״מה את אומרת, זה או זה?״, היה ברור שזה מתבקש ליצור אפליקציה שכזאת, הנותנת מענה לכל מי שירצה.  הרי לא לכולם יש את הנייד שלי, לא כולם יכולים להרשות לעצמם הוצאה כספית גבוהה של סטיילינג אישי ו-90% מהאנשים שאני מכירה, היו מאוד שמחים לקבל ממני, און ליין, עזרה בקניית בגד עוד או לפתור דילמה בין שתי אופציות בעוד הם בחנות. שנים שאני מחנכת לקניות טובות, שיהיו 100% מנוצלות תחת הרעיון  שבאופנה אם יש ספק אין ספק!

עוד לדברי דורין:  האפליקציה החדשנית תגרום לאט לאט לקהילה שלמה, להיראות טוב יותר ולרחוב להראות מגניב יותר.. ואני? אני כבר אהיה הרבה יותר רגועה".

 

לדברי גדי אלימלך: "כסטייליסט שעובד בתעשייה מעל 20 שנה, אחרי שייעצתי והלבשתי אלפי נשים מהאנונימיות ועד למפורסמות ביותר, אני מאמין שהאפליקציה תקנה למשתמשים בטחון מלא במראה שלהם ותאפשר בחירות טובות יותר, עם הכי הרבה שיק. ולא פחות חשוב, השימוש באפליקציה ימנע בזבוז כסף על בחירות מוטעות של צבע, גזרה, אורך, סוג בד וכו', בשביל זה אנחנו כאן!!! ".

unnamed[1]

מחירים  לצרכן:

שימוש ראשון – חינם להתנסות

 

 

1 שימוש  – 10.90 ₪

 

3 שימושים – 20.90 ₪

 

12 שימושים – 41.90 ₪

 

 

להורדה לאנדרואיד:

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.iapps.takealook

 

סרטון הסבר על האפלקציה

 

https://www.dropbox.com/s/16lid7m0vgew99d/TaL_promo.wmv?dl=0

 

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.