את בעלת עסק מעל שנתיים?

מרגישה שאיבדת בדרך את התשוקה וההתלהבות? לא יודעת לאיזה כיוון לפתח את העסק? רוצה להרוויח יותר ולא יודעת מה הצעדים? בואו וניצור כאן את גן העדן יחד

היי  לקוחה  שלי,

כן, את. תעצרי מה שאת עושה ותשמעי,

את בעלת עסק למעלה משנתיים, ומשהו אבד בדרך. התשוקה שלך לעסק ירדה והדרך כבר לא ברורה לך, כי בשנים האחרונות ניסית כל מידי דברים, שמעת להערות של אנשים סביבך וזה לא כל כך הצליח.

אני מאמינה שאת יכולה להצליח יותר, להתרגש כל בוקר ולהרוויח יותר.

galit sabag13

צולם על ידי גלית סבג

איך ממשיכים מכאן?

את מקבלת החלטה שאת ממשיכה לטפח את הבייבי שלך, קובעת פגישה של שעה עם האדם הכי חשוב, כן זו את, בלי טלפונים והפרעות.

יושבת בצורה נוחה, נושמת עמוק, משחררת את כל המחשבות המיותרות. נותנת לגוף להרגיש נינוח ומדמיינת את העסק שלך, במקום שהוא יהיה בעוד שנה בדיוק, בסוף 2020. רואה את הלקוחות שלך ומתרגשת מהמקום המצליח הזה. את חוזרת לאט לאט, נושמת עמוק ושומרת את התחושה הזו של ההצלחה.

מכינה מראש מחברת ורושמת לעצמך מה היעדים שאת קובעת לעצמך לסוף שנת 2020 ומה הם שלושת הצעדים לחודש הקרוב, על מנת לממש את ההצלחה בעסק.

9187400f-44a2-40b6-b6f9-29df11df27d6

צילום עצמי ב"מעגל תנופה"

5 טיפים להצלחה בעסק שלך:

טיפ 1:  שימי לב לאמונות יסוד שקיימים בך, שמגבילים את ההצלחה. במקום לספר לעצמך סיפור של :"לא נעים לי לנדנד ללקוחות שלי" תחליפי באמירה שתומכת את הצלחת העסק.
טיפ 2 : תתעלמי מהאנשים סביבך שאומרים לך ש"חבל על הזמן שלך" ו"לכי תסגרי את העסק ותחזרי להיות שכירה ולהרוויח על בטוח". אם את רואה את העסק בעוד שנה והוא מצליח, אל תוותרי על החלום שלך.
טיפ 3 : מרגישה שיש לך ימים ללא אנרגיה ועוצמה, קחי לך "חופש" ותעשי דברים שמטעינים אותך באנרגיה, לכי לים, תאמי עם חברה לקפה, ספורט, טיול בטבע, כל מה שעושה לך טוב.
טיפ 4 : לפעמים קיים חוסר במיקוד ודיוק בקהל היעד או במוצרים. תתמקדי בקהל שאת אוהבת לעבוד איתו. תבדקי אם יש צורך לפתח מוצר חדש, כדי להגיע להצלחה בעסק שלך.
טיפ 5 : ממליצה לך להצטרף לקבוצת נטוורקינג שתתמוך ביעדים שלך. לא מספיק לפרסם פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם, חשוב להגדיל את מעגל האנשים שמכירים אותך ויכולים להמליץ עלייך. אני נמצאת במעגל תנופה ומאוד מרוצה מהתמיכה ההדדית בין הנשים וגם מההמלצות שאני מקבלת מהנשים בקבוצה.

קפה

קפה על הים להטענה חיובית. צילום עצמי

השליחות שלי מאוד מרגשת אותי. אני נולדתי כדי לאמן נשים שיוכלו לממש את הפוטנציאל הגבוה שלהן ולהרוויח יותר בעסק שלהן.

אם את בעלת עסק מעל שנתיים ומרגישה שאת רוצה לחזור למסלול מלא תשוקה, כיוון וידיעה לדרך, מציעה להיפגש איתך לשלוש פגישות בהן נדייק ונגדיר את השליחות שלך , מי קהל היעד האידאלי עבורך, מה הם המוצרים שלך והאם יש מקום לפתח אחד חדש, נבנה את תמהיל המוצרים בעסק כדי שתעמדי בתוכנית השנתית שלך, נבדוק את התקשורת השיווקית שלך וניזום שיתופי פעולה כדי שתוכלי להגדיל את הרווחים שלך בשנת 2020.

אני פוגשת נשים עצמאיות רבות שפתחו את העסק וחלקן לא ממוקדות בעסק שלהן או שהן עושות פעולות שלא מביאות את התוצאות שהן רוצות. אני כאן כדי לעזור לנשים עצמאיות, כמו שאני הייתי בתחילת הדרך, שייראו את העתיד בעסק ויממשו אותו. אני מתרגשת כל פעם, אחרי פגישה עם לקוחה, לראות  שהיא מתמלאת בעוצמה ואנו עושות את הדרך יד ביד.

מה החזון שלי ואיך ניתן לחיות בגן עדן?

דמיינו את כל הנשים מסתובבות בעולם כשהן מרוצות ממקום עבודתן ומהעסק שהן מנהלות. כל אחת יודעת מה השליחות והמתנה שלה והיא מממשת את הפוטנציאל הגבוה שלה ומרוויחה יפה. אנחנו נחייה כאן בגן עדן, כי יש השפעה עצומה על כולם כשהנשים מרוצות ומחייכות.

איך אתם יכולים לעזור לגן העדן להגיע?

חשוב לי להיות במקומות שאוכל להשפיע ולהוביל נשים רבות יחד. אז, אם יש לכם קשר להפקת תוכניות בטלוויזיה וברדיו, אוכל לפתוח פינת ייעוץ לנשים ולתת להם דרכי פעולה שישפיעו לטובה על הצופים והמאזינים. במידה ואתם מפיקים אירועי העצמה לנשים, אשמח להגיע ולהעביר להן סדנה המחברת אותן לשליחות ומעניקה להן כלים, איך לחפש את הפרנסה במקום המדוייק.

דברו איתי על רעיונות שעולים לכם וחיבור לאנשים הנכונים, חני 052-6119748.

מאמינה בכם,

לקבלת טיפים :

בפייסבוק

באינסטגרם

לקריאת הבלוג הקודם :

 http://saloona.co.il/hanifrenkel/?p=57

חני פרנקל – מאמנת נשים להגשמה בקריירה ובעסקים