ארזתי לבד, אבל הרבה אנשים מסרו לי דברים בדרך

על הטיסה הזו עליתי מזמן, לפני 15 שנה. בדרך עברתי לא מעט קונקשנים עד ליעד המבוקש

הכל התחיל בטלפון אחד שהודיע לי שהתקבלתי למשרת חלומותיי, קופירייטרית במשרד פרסום.

שיואו איך עפתי על עצמי, הרגשתי מאגניבה, עבדתי מלא שעות בשכר זעום, אבל נהניתי מכל רגע.
מי היה מאמין שקיר קפלן מול עזריאלי יהפוך לתקופה להיות "הכותל" בגלל רעיון שאני הגיתי עבור פרסומת לפיג'ו 407. איך אומרים… ביקשתי, קיבלתי – הסיפוק היה אדיר.

צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי

את המרצים המדהימים של "הבצפר" בית הספר לפרסום ושיווק – עופר גולן ורוני אפלבוים שזרקו למנהל הקריאייטיב מילה טובה עליי ופתחו לי דלת בברנז'ה אני לא אשכח לעולם

אחרי תקופה, היעד הבא היה ברור, לעבור לצד של הלקוח.
מלאת מוטיבציה הגשתי מועמדות למשרה שקרצה לי, מנהלת שיווק בגוף קטן שהוא למעשה חלק מגוף גדול. כשלא התקשרו, שלחתי מייל למשאבי אנוש, כשלא ענו, צלצלתי. לא מוותרת.
בקו השני מנהלת משאבי האנוש "לא ראיתי את קורות החיים שלך…שלחי לי שוב". אני שולחת תוך כדי השיחה איתה שוב את קורות החיים, מוודאת שהיא קיבלת והופפפ זומנתי לראיון באותו השבוע.
ראיון קצר עם הסמנכ"לית ומנהלת משאבי האנוש, ראיון נוסף עם המנכ"ל ו"יש!" התקבלתי.

זו הייתה טיסה עם מטוס אוטומטי, מסלול הצמיחה היה מדויק עבורי. למדתי המון מהאנשים בדרך, מהעובדים ועד המנכ"לים. מכל אחד לקחתי משהו גם לעולם העסקי וגם בהיבט האישי שלי – להקשיב, לסחוף, לחשוב עם תקציב, לחשוב בלי תקציב, לייצר באזז, להביא לקוחות, להרים כנסים, לנהל מו"מ, להסתכל על דברים ברמת המיקרו, להסתכל על דברים ברמת המאקרו, לייצר שיתופי פעולה, להתעכב על דברים חשובים, לשחרר כדי לשגר, לנשום, להנשים ובעיקר לגרום לדברים לקרות על הצד הטוב ביותר.

היעד הבא היה לחופשה. פחות תאילנד, יותר בייבילנד.
נולדו לי תאומים מדהימים, היום הם בני ארבע וחצי וזה היה קונקשן מוצלח במיוחד, לקחתי לעצמי שנה שלמה ביעד והתמסרתי לשירה ורועי שלי. בתוך תוכי ידעתי שלא אחזור להיות שכירה, אבל חששתי מהעצמאות, אז נכנסתי לעמדה לבידוק עצמי.

דבר הוביל לדבר ומצאתי את עצמי מייעצת לעסקים – התאהבתי ביעד החדש שלי.

אשת שיווק שמתמחה בשיווק ופיתוח עסקי לעסקים קטנים-בינוניים. זאת מי שאני היום ועכשיו אני הטייסת במטוס, מטיסה את עצמי, מטיסה עסקים, ממנפת את כל מה שלמדתי ומשתמשת ביצירתיות שמלווה אותי, בחשיבה מחוץ לקופסא, ביכולת להתחבר ובתודעת השירות, כדי שהעולים למטוס שלי ירגישו שהם במחלקה ראשונה.

אז אם יש לכם עסק קטן או בינוני, תחגרו חגורות ופשוט תתקשרו, ניפגש לקפה ומשם נמריא.
כנסו, כנסו : האתר שלי | דף עסקי עם תוכן וטיפים לבעלי עסקים קטנים-בינוניים

צילום: גלית סבג
צילום: גלית סבג