אקנה בגב-בפנים-במחשוף ו-5 סדרות של רואקוטן|איריס לוי

בחורה עם מחשב נייד

בת 22, הגעתי לאיריס בעקבות שילוב של קרטוזיס פילאריס ואקנה. השתמשתי חמש פעמים בכדור רואקוטן, וגם אחרי הפעם החמישית הפצעים חזרו בפנים במחשוף ובגב ללא שום שיפור אפילו לא קטן.  רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י כעת ישירות לאיריס למעלה מ-120 המלצות – 0558833337

סקפטי/ת לא מאמין/נה? ניתן לקבל טלפון ישיר לדלין בת 22 – לאחר שנים עם הכדור שמבטיח קסמים, שההשפעה שלו נגמרה המצב חזר לקדמותו באכזבה גדולה. פחדתי ללכת לקוסמטיקאיות כי הייתי בטוחה שאם הכדור הכ״כ חזק לא עזר לי, איך טיפולים חיצוניים כן? 

אז זהו, שאצל איריס השילוב של הטיפול הפנימי יחד עם החיצוני גרם לי לראות בה מישהי שמציעה דרך פיתרון הגיונית. מהשיחה הראשונה היה מאוד ברור שמדברים עם מישהי בעלת כל-כך הרבה ידע, מציאותית הגיונית ושגורמת לך להבין בעצמך איך מתמודדים. הייתי סקפטית מאוד ומיואשת, והנה אני בטיפול החמישי ואני לא מאמינה לשיפור שחל בכל אחד מהחלקים הבעייתיים, גם הגב גם הפנים וגם החזה. פחדתי שיעבור עוד קיץ שאתבייש ללכת עם בגד ים, וכבר בטיפול ה5 אני מוצאת את עצמי עם ביטחון לעשות זאת ועדיין לא מאמינה. מאושרת על היום שהחלטתי לפנות אליה ובעזרתה מצאתי את התמורה המלאה ביותר לכסף שאני משלמת. מתרגשת לחמשת הטיפולים הבאים. תודה לך איריס!

נפגעי אקנה שעברו גם את סדרות הטיפול בכדור רואקוטן וכדורי אנטיביוטיקה (מינוציקלין) יודעים כי לעתים אין מנוס מטיפול אחר… ולטיפולים שלא נתנו מענה מספק לאקנה בגב במחשוף בפנים, אקנה המלווה בחטטים/צלקות שקעים וכתמים –

יש טיפול…ללא תופעות לוואי – ללא תרופות – ללא בדיקות דם – וללא פגיעה בכבד.

טיפול בטכנולוגיית IPL   – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF  (טיפל המומלץ ע"י רופאים). המתבסס על פרוטוקול טיפולי מערכתי פנימי וחיצוני, לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P. ACNE  הגורמים העיקריים להתפרצות אקנה בגב בפנים ובמחשוף בכל רמה, ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן.

בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL – קרן אור בשילוב אנרגיית גלי רדיו RF– ניתן להרוס באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה P.ACNE הגורמים העיקריים לאקנה ולקבל שוב, עור חלק, נטול שומנים ואדמומיות, פצעים (עמוקים,כואבים ואדומים) פצעונים, פרונקלים וכתמים (חומים אדומים)

 

יתרונה הגדול של טכנולוגיית  – IPL בשילוב אנרגיית גלי רדי RF  בטיפול כוללני ויסודי, שאינו פולשני. התקדמות הטכנולוגיה כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות לא רק בטיפול אלא גם בתופעות הנלוות לאקנה, בריפוי, הבהרת הכתמים (חומים/אדומים) ושיפור משמעותי בצלקות.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה למעט אדמומית נקודתית ולעתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.