אפרוג'ק מגיע לישראל – מסיבת ענק לדיג'יי ההולנדי

בחורה עם מחשב נייד

במועדון האנגר 11 בתל אביב תתקיים מסיבת ענק של אפרוג'ק בישראל שנחשב לאחד הכוכבים הבלתי מעורערים בעולם.

הדיג'יי ההולנדי שכבש כל מסיבה עולמית כולל הופעה בשנה האחרונה בטומורולנד יגיע לכאן למסיבה שתתחיל ב-12 בלילה הוא צפוי לבצע סט שלם עם כל הלהיטים הידועים שלו.

אפרוג'ק הוא אחד הדיג'יים המפורסמים והמצליחים ביותר בעולם ומדורג באופן קבוע בצמרת הדיג'יים העולמית לצד דייויד גטה, טייסטו ועוד. הוא הספיק לשתף פעולה עם גדולי אמני הפופ העולמיים כגון ניקי מינא'ז, פיטבול, סנופ דוגי דוג ועוד אינספור אמנים.

בין הלהיטים הידועים ביותר שלו: "Forget The World" , "As Your Friend", "The Spark" ועוד. בחודש שעבר אפרוג'ק הוציא Ep חדש בשם Press Play שהצליח מאוד וזכה למיליוני צפיות ביוטיוב.

כדיג'יי השתתף אפרוג'ק בכל במה נחשבת בעולם כולל פסטיבלים כמו טומורולנד, אולטרא מיאמי, אולטרא יפן ואנדטולד פסטיבל. בישראל אפרוג'ק כבר כמה פעמים בעבר כדיג'יי המרכזי במסיבות ענק והפעם האחרונה בה ניגן בתל אביב הייתה ב 2015.

אם אתם שואלים אותי, הופעה של אפרוג'ק בישראל היא אירוע שלא מפספסים! הזדמנות חד פעמית לצפות ולרקוד מול אחד הדיג'יים הטובים בעולם!

ההופעה תתקיים כאמור ב-8 בנובמבר 2018 בהאנגר 11 בתל אביב. כרטיסים ניתן לרכוש באתר טיקטמסטר.

עדכון (11/4/2019 ): אגב, אם אתם אוהבים גם מוסיקה ברזילאית איכותית, נפתחה בפניכם הזדמנות חד פעמית לצפות בהופעה של מילטון נסימנטו בישראל שתתקיים ביולי 2019 הקרוב. למי שלא מכיר, מדובר באחד האמנים החשובים ביותר מברזיל. אמן ותיק שמשלב את המוסיקה הברזילאית השורשית יחד עם סגנונות כמו ג'אז, בוסה נובה ועוד. ההופעה של מילטון נסימנטו בישראל תגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות חדש שלו והוא יגיעל כאן יחד עם להקתו המונה 8 נגנים. זאת תהיה הפעם הראשונה של נסימנטו בישראל וזאת הזדמנות חד פעמית עבור כל חובב מוסיקה ברזילאית באשר הוא.

עדכון 2 (2/6/2019): עוד אירוע תרבותי שמגיע לישראל ואסור לכם להחמיץ, הוא ההופעה של הרקדן סרגיי פולונין בישראל שיגיע לכאן לראשונה בספטמבר 2019. זהו ללא ספק אחד הרקדנים הטובים בעולם ומוכר לרבים בזכות ההופעה שלו בקליפ הלא רשמי של השיר Take me to church  של הוזייר. הזדמנות חד פעמית בהחלט…