אף פעם לא מאוחר מידי לרפד ספות

ריפוד ספות מקצועי

בתרבות הצריכה של ימינו הכי קל לזרוק ולקנות חדש. בגדים, רהיטים ויש שיגידו שנהיינו כאלה גם במערכות יחסים… בשנים האחרונות, עם חדירת תרבות הוינטאג' וההערכה ליצירות ולמקצועות של פעם עולה, ישנה מגמה הולכת וגוברת לחדש ריהוט במקום לזרוק והטרנד החזק ביותר קיים בעולם הריפודים.

הכורסא הישנה של סבא, הדום קטן שהוא הביא איתו כשעלה לפני שנות דור ארצה, כריות הנוי של סבתא, כיסא מהמם אך ישן שמצאתם בשוק הפשפשים, הספה שלנו שרואים עליה את סימני הזמן…. כולם יכולים לקבל ריפודים חדשים ולהתחיל חיים חדשים בניחוח נוסטלגי.

לא תמיד זה הזמן לרכישות גדולות של ריהוט. בהשקעה קלה נוכל לקבל מוצר חדש של ממש.

ריפוד ספות מקצועי

ניתן לרפד במגוון רחב של ריפודים.ריפוד ספות או רהיטים למיניהם הפך לטרנד חדש. ריפודים מעור למראה אצילי ועתיק שיישמר לאורך זמן רב יותר או ריפודים מבד למראה צעיר ונועז יותר.

מה שקובע הוא מידת ואופן השימוש ברהיט: ריפוד עור יחזיק מעמד זמן רב יותר והתחזוקה שלו קלה. מצד שני ריפוד כורסה או ספה בעור תהיה מעט לא נעימה בימי קיץ חמים.

גם לריפוד בבד יש יתרונות וחסרונות: מצד אחד הוא נוח מאוד ונעים למגע. ניתן להשיג בדים במגוון רחב: בד טבעי מכותנה או פשתן לדוגמא או סינטטי מפוליאסטר. החופש לבחור ריפודים במגוון צבעים גם הוא מפתה ומאפשר הוספת אמירה אישית על גבי הריהוט. מאידך יש לשים לב שבניגוד לריפודים מעור, הריפודים מבד דורשים השקעה מסויימת בתחזוקה. טיפול בכתמים על גבי הבד יכול להוות מטרד אם הכתם לא טופל מייד עם יצירתו. לכן מומלץ להורים לילדים להימנע מבחירת צבעים בהירים (מרפי מוסר: מה דעתכם על כתם שוקו?) או להימנע מארוחות וחטיפים מול הטלויזיה (אנחנו מודעים לזה שמה שהכי נכון לעשות הוא לא תמיד הכי קל לביצוע…)

החלק הטוב ביותר בכל הקשור לריפודים הוא שהעלות היא נמוכה וניתן לרפד שוב ושוב: עבר זמן מאז החידוש האחרון? רפדו שוב. ותהיו בטוחים שכזה באמת אין לאף אחד!