אסמה סולטן \ איפק בילגין: המלכה של הכלה מאיסטנבול:)

ניתחנו את אישיותם הכובשת של פארוק בוראן ואשתו סורייה. עכשיו התור של אסמה סולטן. היא המלכה הנבחרת של הסדרה הכלה מאיסטנבול. בואו לגלות מי השחקנית איפק בילגין, אשר נכנסה עמוק ללב שלנו, ומאיפה הכישרון החבוי באישיותה לפי מפת לידה נומרולוגית קבלית

ipek 2ipek88ipek y

מי היא איפק בילגין, הכוכבת שכבשה את הלבבות של כולנו במשחקה את אסמה סולטן בסדרה: "הכלה מאיסטמנבול"? בהתחלה עוררה בנו דחייה ולא אהבנו את התנהגותה השתלטנית. בהמשך, התאהבה שוב בחבר נעוריה והפכה לרכה, מכילה ואהובה. לקראת הסוף ראינו אותה מתמוטטת, ואיך מחלת אלצהיימר משפיעה עליה. נחנקנו מבכי לראות אישה זו בסבלה. היא נגעה בלב שלנו. שכחנו לרגע שזו איפק בילגין השחקנית הכובשת והמוכשרת. האישיות שלה כשחקנית מאד סקרנה אותי. רציתי לגלות מאיפה הכישרון, ועד כמה מפת לידה נומרולוגית קבלית משקפת את אסמה בוראן. אז יצאתי לדרך…

 מבט מעמיק על מפת לידה מגלה כישרון נדיר של איפק בילגין – הרי היא אסמה סולטן.

וכן, היא יצירתית, אינטלקטואלית, יש לה גמישות מחשבתית ויש לה דרכים חדשות להביא סצנות לבמה. את כל זה רואים במספרים הדומיננטיים והיצירתיים  3,6,9 במפת לידה של איפק בילגין \אסמה סולטן. (מזכירה מאד את מפת הלידה של:  גל גדות וונדר וומן: מה סוד ההצלחה שלה?)

בתאריך הלידה 24.3.1956 מגלים מספר יום הלידה =24=6, מספר גורל = 30=21=3. ז"א שהערך המשפחתי מאד חשוב לה. הוא בהחלט עוזר לה לממש את הייעוד שלה, את היצירתיות שבה ואף להגיע לאיזון בחיים מבחינת חיבור לפן הנשי והגברי. 

דרך החיים לפי השם מכוון על הדרך הטובה להגשים את הייעוד שלה –שוב מספר 9 המדבר על לעשות שינוי אצל אחרים באמצעות מתן דוגמא אישית, יצירה ונתינה אוניברסלית. 

הפסגה בחייה לפי תאריך לידה, מגיל 0 עד גיל 51 היא שוב הספרה  9 היצירתית. היא מצביעה על כך, שהפה שלה הוא כלי העבודה לחנך, ללמד ולהעביר מסרים. ובנוסף על מיניות חזקה וצורך באהבה, חיבוקים ומגע. 

עתידות \ תזמון – שנה אישית בין 3.19 – 3.20 היא 3 ושנה נסתרת 6 מגלים שנה של הצלחה והישגים. תקופה של הנאה בחיים וקטיפת הפירות שהושקעו בשנים הקודמות. מה שעומד מאחורי ההצלחה זו המשפחה, שותפים לעבודה (צוות השחקנים) וההרמוניה הפנימית המתרוננת בתוכה. 

רבעונים בשנה אישית 3 הם שוב 3, ו- 6. גם הם מחזקים את הצורך ליצירת קשרים ושותפות. מצביעים על משפחה, שמחה והצלחה, ואף הזדמנות מופלאה למימוש עצמי ופתיחת דלתות חדשות.

אסמה סולטן \ איפק בילגין – מה הפרשנות הקבלית של השם איפק?

השם איפק מצביע עליה כאדם רוחני וגשמי, דואגת לעצמה וגם לאחרים ויש לה רעיונות מקוריים ותכליתיים. (שוב היצירתיות פורצת מכאן!) בחייה עלולים להיות ניתוקים פתאומיים, ואירועים הפוקדים אותה ללא אזהרה מוקדמת. קיימת נטייה קלה לאנוכיות וייתכנו התפרצויות זעם מידי פעם. היא דאגנית וחרדתית לבני המשפחה שלה. יש לה צורך עז למגע ולהפגין אהבה למקורבים אליה. איפק מאד מסורה לעבודה שלה כשחקנית, דבר המוציא ממנה המון רגש, השראה ודמיון. היא חברותית, יש לה חיישנים ובעלת קליטה טובה. יש בה חמלה ומגלה אכפתיות לסובבים אותה. מדהימה!

 בקיצור – מכל זווית שנביט על אסמה סולטן \ איפק בילגין נגלה את החושים המחודדים שלה. את היצירתיות הפורצת ממנה, ההתמסרות לתפקיד ואת ההליכה עד הסוף. ביום לידה, גורל, מספר דרך ועתידות – שולטים המספרים היצירתיים: 3-6-9…וואו, כמה שזה מופלא בעיניי הדבר הזה, לראות את מפת הלידה שלה מפורטת על הנייר ובמקביל, לחוש את אותם אנרגיות על מסך הטלוויזיה. איפק בילגין האהובה זכתה בכישרונות מבורכים,  וגם אנו הצופים וקהל המעריצים זכינו בה. יישר כוח!!! 

 

אוהבים אותך אסמה סולטן \ איפק בילגין!

 

ציונה אבירם – נומרולוגית קבלית

מנטורית ומורת דרך לזוגיות ויחסים

מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

052-8231669

 

מקורות: נפתלי פרום \ ספר האותיות והשמות המלא לפי הקבלה

 מאמרים נוספים בנושא הכלה מאיסטנבול:

הכלה מאיסטנבול: סורייה והשחקנית אסלי אנבר – האם יש קווי דמיון ביניהן?

הכלה מאיסטנבול, פארוק בוראן: מהו סוד הכריזמה של השחקן אוזג’אן דניס?

הכלה מאיסטנבול אוזג’אן דניז, אסלי אנבר: למה הם לא זוג במציאות?
 
הכלה מאיסטנבול: מפת לידה של אסמה סולטן, פארוק בוראן, סורייה ועוד הפתעות:)
 

 ובאנגלית…

Istanbullu Gelin, Faruk Boran: What is the secret of actor Özcan Deniz’s charisma?

 Istanbullu Gelin: Sureyya and actress Asli Enver – Are there any similarities between them?