אסם מרחיבה את מגוון סדרת "אסם פלוס" ומשיקה פסטה ופתיתים עם 50% יותר חלבון

צהרים טובים

גם בריא וגם טעים.
"אסם פלוס" סדרה נהדרת של מוצרים עם יותר חלבון- 50% שזה משמעותי ממש. הכנו גם פתיתים עם בצל מטוגן ותבלינים האהובים עלינו בבית; חוויג, מלח ופלפל שחור.מעט פפריקה.
הכנתי רוטב אדום, עם רסק עגבניות שמן זית מעט, תבלינים, מעט שמנת מתוקה וסחוג. בישלתי והרתחתי את הפסטה למצב של אל דנטה. סיננתי. כשמעט מים השארתי לרוטב עצמו. תוך כדי הבישול של הרוטב. הכנסתי את הפסטה. והוספתי טונה ,קופסה בשמן זית. (ללא השמן).
בתיאבון ומזכירה לכן/ם .אכלו בריא ומזין. חשוב מאוד. שלבו בספורט ושתו הרבה מים.

לבריאות ובתיאבון.

אסם מרחיבה את מגוון סדרת "אסם פלוס"
ומשיקה פסטה ופתיתים עם 50% יותר חלבון
המוצרים מצטרפים לסדרת מוצרי "אסם פלוס " שהושקה במאי 2017

אסם משיקה מוצרים חדשים בסדרת מוצרי "אסם פלוס": פסטה פנה, ספגטי ופתיתים המכילים 50% יותר חלבון. מדובר בפיתוח ייחודי המאפשר להעשיר את הפסטה והפתיתים האהובים של אסם בחלבון איכותי מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של המוצרים המקוריים, המוכרים בכל בית בישראל. סדרת " אסם פלוס חלבון" מהווה המשך למסע התזונתי של אסם, במסגרתו היא פיתחה מוצרים טעימים ואיכותיים בעלי תרומה תזונתית ייחודית המועשרים ב קמח מלא, סיבי שיבולת שועל, ירקות וכעת גם בתוספת חלבון.

החלבון במוצרי הפסטה והפתיתים החדשים מורכב משילוב של דגן (חיטה) וקטנייה (אפונה), המהווה חלבון איכותי יותר מאשר חלבון שמקורו בחיטה בלבד. ידוע כי חלבון מהווה מרכיב משמעותי בתזונה נכונה ולאחרונה המודעות לחשיבותו גדלה בקרב הציבור. אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם: "לחלבון תפקיד חשוב בתזונה שלנו, הוא מסייע בבניית תאים וביצירת הרקמות ותומך בתהליך הגדילה ובניית השרירים".

לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת הפעילות הקולינרית באסם: פסטה ופתיתים של אסם הם מוצרים פופולריים שנמצאים בכל בית בישראל. סדרת "אסם פלוס" מאפשרת להוסיף ערכים תזונתיים טובים לארוחה מבלי להתפשר על הטעם והמרקם שילדים אוהבים. בסדרת המוצרים החדשה, הקשבנו למגמות ורצונות הצרכנים ופיתחנו פסטה ופתיתים של "אסם פלוס" עם 50% יותר חלבון, תוך שמירה על הטעם והמרקם הייחודי של אסם. מוצרים מצויינים אלו מהווים פתרון אידיאלי למשפחות שרוצות להעשיר את התפריט שלהם בחלבון איכותי, לצרכנים מפחיתי בשר ולאנשים העוסקים בפעילות גופנית ומחפשים מזון עשיר בחלבון.

כשרות: בד"צ ירושלים העדה החרדית.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.