אני רוצה כבר לפרוץ!!!

"הכותבת: נעמה אדלר קורל, מנהלת מרכז להעצמה נשית יהודית – "נשים בונות עולם

כ"כ הרבה נשים מגיעות אלי עם האמירה הזו…. אני רוצה כבר לפרוץ! להגשים את החלום שלי! למדתי כבר מקצוע… יש לי כישרון ביד… השקעתי המון כסף בלימודים, בחיפושים כאלה ואחרים, ובסוף אני מוצאת את עצמי עובדת משרה מלאה במשהו שבכלל לא מעניין אותי, ובקושי סוגרת את החודש… החלומות במגרה ואני ממשיכה איכשהו בשגרה. אז איך עושים את זה? אני רוצה שינוי אבל לא יודעת איך.

?באמת איך

.במרכז "נשים בונות עולם" אנחנו עובדות בדיוק על ה"איך" הזה. אתן כאן חמישה עקרונות, כל אחד מהם עקרון זהב שיכול לעזור בעצם בכל תחום בחיים, אני ממליצה לכתוב את העקרונות בקצרה על לוח או דף שיהיה לך זמין ולקרוא אותם אחת לשבוע

:חמשת העקרונות בדרך שלך להגשמה עצמית

  •  לחלום בגדול, לבצע בחלקים קטנים – נשים חושבות שלהגשים חלום זה בעצם לעזוב את הכול, את כל שגרת החיים הלא מספקת שלי, למחוק הכול ולהתחיל לבנות מחדש. לפעמים זו הדרך, אבל לרוב הנשים אני ממליצה, לפחות בשלב הראשון, לעבוד על חיזוק ודיוק הרצון והחלום שלי, ובמקביל להתחיל בעשיה ובהתקדמות ממוקדת לעבר הגשמת החלום. כך למשל, מישהי שחלמה ליצור מרכז ובו סדנאות ציור לנשים, התחילה עם סדנה חד פעמית בביתה, לקהל הפתוח. זה היה לה הרבה יותר קל ונגיש מאשר לפתוח מרכז של פעילות קבועה וסדירה. זה היה הצעד הראשון להגשמת החלום שלה. החלום גדול, ההתקדמות היא בחלקים קטנים. זכרו: הרבה יותר קל להרים כל יום צרור של אבנים קטנות מאשר סלע אחד גדול בבת אחת
  •  לפנות זמן קבוע לעשייה ולהגשמת החלום – פינוי של שעה בשבוע או רבע שעה ביום להגשמת החלום שלך יגרום לדברים להתחיל לזוז, אפילו מבלי שתשימי לב לכך. זה לא יאומן כמה דברים אפשר להספיק בשעה! ואם אני לא יודעת מה לעשות בשעה הזו? אז תקדישי את הזמן הזה להתייעצות וללמידה כדי שבשבוע הבא תדעי איך מתקדמים (יועץ, דרך אגב, לא חייב להיות איש מקצוע, זו יכולה להיות אחת החברות שלך שכבר עשתה משהו דומה בעבר או שפשוט מכירה אותך ממש טוב ויכולה לעזור לך להבין את עצמך טוב יותר).
  • לשמוח בהישגים הקטנים – כל צעד לקראת הגשמת החלום שלך, הוא סיבה למסיבה. כי איך בעצם מגשימים חלום? צעד אחרי צעד. אני אתן דוגמה: אחת הנשים מהמרכז חלמה לפתוח חנות לבגדי וינטז', וברוך השם היא פתחה אותה. אז היו שם המון שלבים בדרך – לבחור את הבגדים, לעצב את החנות, לתמחר, לפרסם, ולהפעיל את החנות. מתי ניתן לומר שהיא הגשימה את החלום שלה? כשהחנות כבר פעלה, נכון? אבל אם אחד מהצעדים בדרך לא היה קורה, אז החלום לא היה מתגשם. כך שבעצם כל אחד ואחד מהצעדים זו סיבה שמוח על הגשמת החלום. השמחה בדרך היא חשובה כ"כ, זה כמו הדלק להמשך הדרך.
  • לא לפחד מהמילה לא – וואי וואי, כמה פעמים ששמעתי את המילה "לא" בדרך להגשמת החלום שלי. למילה "לא" יש המון גרסאות – לא מעוניינים, לא נראה לי שזה יצליח… לא כדאי לך, לא עכשיו, לא ולא ולא… כשמגשימים חלום יש הרבה קולות של "לא" בדרך. הרעיון הוא לצפות להם מראש, ולא להיבהל כשהם מגיעים, ובטח ובטח שלא לתת להם לעצור אתכן. כשמישהו מוריד לך את האנרגיה, הזכרי שזה היה צפוי, תביני שהוא מספר לך את הפחדים שלו שבגללם הוא לא מגשים את החלומות של עצמו, ותמשיכי הלאה. תזכירי לעצמך כמה שאת גדולה ואמיצה.
  •  להשתמש בכח של הקבוצה ושל שתופי פעולה – אחת ועוד אחד הן הרבה יותר משתיים. הכח של הביחד הוא מדהים. יחד אפשר להתרומם, לחזק זו את זו, לחשוב לעומק, להביא ידע וכשרונות מעולמות שונים. זה אולי העקרון החשוב ביותר – מצאי לך מקום/ קבוצה/ שותפה שהמפגש הקבוע מעצים אותך, מצמיח אותך אינטלקטואלית ואנרגתית ומעורר בך השראה. זה לא יאומן כמה הכח של הביחד הוא אדיר! לא מצאת מקום כזה? את מוזמנת להצטרף אלינו ( :

…לסיכום, יש לי בשורות טובות בשבילך, לא טובות, נפלאות! יש לך מתנה ענקית לתת לעולם, והיא רק שלך, ייחודית ומיוחדת, והיא קוראת לך לצאת ולעשות. ואם קראת עד כאן, אז כנראה שאת כבר פורצת

בהצלחה יקרה

בשליחות שלך

נעמה אדלר קורל – מנהלת מרכז לעצמה נשית יהודית

מנחת סדנאות העצמה ומעגלי הקשבה לנשים

לפרטים נוספים: 052-5523435

naamacoral@gmail.com

StockSnap_RD8GX80EO1