"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים" ד"ר סוס

"בהצלחה! הגיע היום. אתה יוצא למקומות נפלאים! אז שלום. עם רגלים בנעלים עם שכל בראש תמצא את הדרך שלך, אל תחשוש.
אתה יכול ויודע, מוכן ומזומן ואתה הוא זה שיחליט לאן." ד"ר סוס

יש לי סוד. לכולנו יש סודות. כל עוד זה לא מפריע לנו אין עם זה שום בעיה. אבל הסוד שלי מאד מפריע לי ולכן אני כאן. אני מפחדת מכתיבה. כן כן ממש מפחדת. אני מתיישבת מול המקלדת ולא יודעת מאיפה להתחיל. מפחדת שאשעמם את הקוראים ומיד כל מיני תירוצים, שדונים והתנגדויות מתחילים לקפוץ לכל עבר ולשתק אותי ואת האצבעות.

הכל התחיל לפני שנה כשהתראיינתי לתוכנית רדיו. הראיון היה כל כך מוצלח שאחריו כשסגרנו את המיקרופון השדרן אמר לי: יש לך ידע עצום את חייבת לכתוב ספר כדי שכמה שיותר אנשים יוכלו להנות ממנו. אני? ספר? נחרדתי רק מעצם המחשבה. זה היה הרגע שבו נזרע הזרע הראשון, הזרע של המחשבה וההבנה שאולי יש משהו בדבריו.

radio

אז מה יש לי לתת לקוראים? מעל 20 שנות נסיון של עבודה כדיאטנית קלינית במרפאות בבתי חולים, בקופת חולים, בקליניקה פרטית, מרצה בכירה מעל עשרות רבות של במות אל מול אלפי מאזינים, מנטורית לקידום אורח חיים בריא בעשרות חברות וארגונים ומנחת מאות סדנאות הרזיה ואורח חיים בריא – רזומה בהחלט עשיר שהעניק לי אוצר עצום ויקר של ידע, נסיון, תובנות וכלים שהפכו חיים של אלפי אנשים לבריאים ומאושרים הרבה יותר. אם רק הייתי מוסיפה לתוך כל השפע הזה את הכתיבה הייתי מגיעה ומועילה להרבה יותר אנשים. וכנראה שהגיע הזמן!

כמטפלת באמצעות CBT אני יכולה לומר לכם ששינוי לא נעשה ברגע אחד. שינוי קורה בשלבים וזאת משום שהחשיבה שלנו משתנה בשלבים. בהתחלה אנחנו רוצים משהו אבל לא באמת מאמינים שאנחנו מסוגלים אליו מפני שיש הרבה התנגדויות שקופצות לנו במוח לכל עבר ומונעות מאיתנו לעשות אותו. עם ההבשלה וההתקדמות שלב אחרי שלב בחשיבה אנחנו מתחילים להאמין שזה אפשרי ונעים אל עבר שלב העשיה. וכך במרץ 2018 תאמינו או לא אבל פתחתי את הבלוג שלי בסלונה.

ומה קרה מאז? כלום. זה נעצר. הבלוג עמד לו פתוח ושומם עד עצם היום הזה. עד אשר לפני חודש הגיעה אליי שיחת הטלפון שבישרה לי שהתקבלתי לקורס הנחשק והיוקרתי של דיגיטליות בעסקים. זה היה הרגע שבו הבנתי שקיבלתי בעיטה ב…לצאת לדרך (לפעמים זה לא קורה בלי אחת כזאת).

והנה אני פה,  כותבת. התחלתי לכתוב מתוך רצון עז לצאת מאזור הנוחות שלי כי אני מאמינה שרק אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים. ואני כל כך רוצה להגיע אליהם.

שנים שאני מלווה אנשים במסע שלהם אל מחוץ לאזור הנוחות, מלמדת אותם להאמין בעצמם ולשבור תקרות זכוכית ועתה הגיע תורי!

הבלוג הזה הוא תחילתה של הגשמת חלום עבורי. חלום של הגשמת הייעוד שלי בעולם הזה. יעוד של הפצת ידע, נסיון וכלים שיעזרו לכמה שיותר אנשים.

אז כדי להקל על עצמי אני מדמה אותו לבמה. במה וירטואלית. כי במה זה הצד הכי חזק שלי, שם אני פורחת ומרגישה ביטחון.

מכריזה בזאת שהרגע הגדול כבר כאן, אתם ואני יד ביד יוצאים לדרך חדשה בכל הכוח ובכל הכיף. מבטיחה שהולך להיות כאן מרתק, מועיל ןמשמעותי במיוחד לשנינו

אז מי מצטרף אליי למסע?

habima

hr

כתובת האתר: https://zviadiet.wixsite.com/zvia-diet

כתובת הפייסבוק: https://www.facebook.com/zvia.diet/?ref=bookmarks

צביה דיאטנית קלינית
הי אני צביה, דיאטנית (תזונאית) קלינית, מרצה בכירה, מנחת סדנאות "החוויה שבהרזיה" ומנטורית לקידום אורח חיים בריא בחברות ובארגונים מעל 20 שנה. עובדת בגישת הפסיכולוגיה הקוגניטיבית CBT, לאור נסיוני העשיר פיתחתי את שיטת "החוויה שבהרזיה" – שיטה ייחודית ומוכחת ליצירת מהפך חשיבתי, התנהגותי ותוצאתי המוביל לתוצאות חיוביות לאורך זמן וכדרך חיים.