איתור משלוחים בעולם

בחורה עם מחשב נייד

איתור משלוחים כצורך הכרחי

איתור משולחים הוא צורך הכרחי וחשוב מאוד בכל מה שקשור למשלוחים בין מדינות וגם בתוך המדינה. איתור משולחים נותן גם לשולח וגם למקבל המשלוח את הידיעה איפה בדיוק נמצא במשלוח בכל נקודת זמן. פעמים רבות אנשים ספקים מאוד לגבי משלוחים מחו"ל וברגע שיש שירות איתור משלוחים הכל הופך להיות הרבה יותר רגוע. איתור המשלוחים נעשה באמצעות האינטרנט שהפך את כל התהליך להרבה יותר פשוט, כמו הרבה תהליכים אחרים, וכך ניתן לדעת מתי החבילה נמצאת בהמתנה, מתי היא באוויר או על הים ומתי היא נתקעת במכס.

איתור משלוחים בעולם

  • איתור משלוחים במשלוחים בין לאומים הוא שירות חשוב ביותר. אנחנו לא מכירים את השולח בעיקר כשאנחנו מזמינים פריט באתרים כמו איביי או עלי אקספרס ולכן אנחנו צריכים לדעת שמצפה לנו שירות מדויק שיגיד לנו בדיוק כל שלב ושלב. האיתור מתבצע בכל חברת שליחויות שמכבדת את עצמה ואם פעם היה מדובר בשירות אקסטרה היום השירות הזה בסיסי.

 

  • איתור משלוחים מתבצע אונליין ברשת האינטרנט. השירות ניתן לפי מספר מעקב אותו מקבל הנמען בעת הרכישה או כמה ימים לאחר מכן. מספר המעקב מכיל ספרות, אותיות או רצף משולב ביניהם ומזינים אותו בפלטפורמה אינטרנטית של חברתה שליחויות. המסך שמתקבל מעיד על כל ההיסטוריה של המשלוח על כל שלביו ועדכונים שפעמים רבות כוללים שעות ספציפיות.

 

  • ישנם מקומות בעולם שלא ניתן לבצע איתור משלוחים בשטחם מסיבות שונות. במקרים כאלו הלקוח מקבל עדכון שאומר שלא ניתן לעקוב והעדכון ממשיך מיד לאחר מכן.

איתור קל יותר במצב בו המשלוח נאבד

איתור משלוחים מאפשר להתמודד עם אבידה בצורה טובה יותר. במצב בו יש מעקב אחרי המשלוח בכל חלקיו אפשר השולח וגם מקבל המשלוח יכול לדעת בדיוק איפה קרתה האבידה וכך יש לו מושג בסיסי ביותר בכל הערפל בנושא. משלוח ממדינה למדינה בעבר היה דבר קשה ביותר ואנשים היו נרתעים ממנו אך בימינו ניתן לשלוח משלוח לצד השני של כדור הארץ ולדעת בדיוק היכן הוא נמצא ומה צפי ההגעה המדויק.